Skocz do zawartości

Karol1aa2

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38
    4.4
    1996

Osiągnięcia Karol1aa2

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. zrobilem tak jak mówiłeś , wyciągnąłem silniczek krokowy jak nim Machałem byl jakis stukot , ale czy ta zapadka co jak patrzy sie przez dziurę wlotu powietrza powinna chodzic opornie ? Gdy ja otworzyłem to pwoli wracała jak by miala jakis opór . nie zamyka sie do końca . I wtedy co pisałem o tej przepływce to patrzylem na rozgrzanym silniku. Teraz jak na zimnym odłączyłem przepływie auto gaslo
  2. Niestety nie mam dostepu bo jak narazie w Niemczech jestem przez najblizsze dwa i pół tygodnia . Dzisiaj wieczorem jeszcze rozbiore ten silniczek i zobacze jak to tam to wyglada
  3. Jak odłączyłem przeplywke bylo zero reakcji dopiero jak podłączyłem ja spowrotem to bylo krótkie przydlawienie i tyle. Patrzylem tez przepustnice jak mówiłeś i wszystko jest ok nie przycina sie
  4. Patrzyłem ta szczelnosc i jest wszystko szczelne, jak teraz odłączyłem silniczek krokowy to obroty automatyczne robia sie wyższe na takie jakie powinny byc czyli takie 800/900 czy tak powinien reagowac silnik po odlaczeniu tego silniczka? Ale mimo to przydlawienie i opóźniona reakcja po dodaniu gazu nadal jest
  5. Wlasnie w tym problem ze jestel obecnie w Niemczech i przez najbliższym czasie nie bede w Polsce ale najwyżej tu poszukam moze uda mi sie znaleźć cos takiego jak zmywacz w sprayu a jak nie znajdę to będę próbował z dezedorantem :norty:
  6. Na weeken dopiero bede mial czas porobic te próby szczelnoaci, ale o wszelkich rezultatch co tam z tego wyszlo poinformuje :) . Mam jeszcze pytanie co do tego 2 sposobu na sprawdzenie szczelnosci jak by cos z tym dymem nie wypalilo xD. czy zmywacz do do hamolcow mozna zastąpić zwyklym dezedorantem ? Bo to chodzi tylko aby bylo cos latwo palnego?
  7. Mam do kupienia tez caly dolot za rozsadne pieniadze sprawny w 100% razem z kolktorem ssacym przepustnica silniczkiem krokowym itp. Jak byn calosc wymienil problem raczej powien ustapic tylko ze to jest z 3.5. I teraz pytanie, czy te wszystkie podzespoły dolotu z m62b35 beda pasowy do m62b44 ??
  8. Podpowiesz jak moge sprawdzić ta szczelnosc dolotu?
  9. Jak odłączyłem koste z silniczka to obroty na aucie ulegaja zmienie wiec silniczek chodzi i chyba mozna go wykluczyć
  10. cześć wszystkim szukałem na forum podobnego tematu z podobnym problemem lecz nie mogłem odnależć wiec postanowiłem napisać temat. z góry sorki jak w złym miejscu zamieszczam temat. Pacjent to bmw e38 1996r , silnik m62b44 bez vanosów mam taki problem ze sa zbyt niskie obroty , na zimnym silniku to nawet z 400/450 przez co potrafi często sobie zgasnąć gdy zbyt raptownie zejdzie z obrotów. gdy się silnik rozgrzeje jest trochę lepiej z obrotami bo z takie 550 i już nie ma tej tendencji by zgasnąć. jest tez ciągle takie coś ze jak jest na wolnych obrotach i jak dam jej gazu na postoju to najpierw się przydławi leeko dopiero potem wejdzie na obroty , tak z opóżnieniem jak by sie najpierw zastanowiła a dopiero potem reagowała na dane polecenie. przy wyzszych obrotach wszystko jest ok. również z silnika jest takie głośne sykniecie jak by z kolektora ssacego. odma jest cala dobra już sprawdzana . mechanik nie potrafił zdjagnozować w czym tkwi problem , powiedział tylko ze przez ta usterke zapewne tez mi kick down nie dzia. moze wiecie w czym tkwić problem jak to naprawić ? z góry wielkie dzięki za wasze odpowiedzi i pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.