Witam, planuję zamianę moich materiałowych foteli na skórę. Wszystkie skóry dostępne na rynku w przyzwoitym stanie są z Anglika. Wiem że parę tematów już było na ten temat, ale żaden nie wyjaśnił moich wątpliwości w 100%. Więc po pierwsze - E82, początek 2009 roku, wersja poliftowa, ma już schowek na desce (niestety nie navi :p) Obecnie mam materiałowej wnętrze, fotele zwykłe płaskie, bez kubełkow, ale grzane, bez elektryki. Chce zmienić na skórę, kubełki, też grzane. A więc - z tego co się orientuję wszystkie te kubełki mają coś tam elektrycznego. Planuję kupić mechaniczne, ale pompowanie boczków i to coś pod udami potrzebuje zasilania. Jak duzo modzenia będzie, żeby to zorganizować, trzeba ciągnąć nowe wiązki? Dwa - fotele będą z anglika. Więc, czy w wersji poliftowej czujniki zajętości fotela są tylko u pasażera, czy na obu fotelach? Wiem, że w mnie samochód skądś wie, że kierowca siedzi, bo czekając na kogoś przy wyłączonym silniku i wyciągniętym kluczyku auto się nie zamknie, a jeśli zostawię kogoś na pasażerze to już się zamknie po jakimś czasie (tak, mata pasażera działa poprawnie, bo czujniki pasów krzyczą). Więc czy w polifcie trzeba rozmontować fotele żeby przełożyć maty, czy można podpiąć tak jak są, czy może da się poprostu kable podpiąć na krzyż, żeby komputer myślał, że fotel pasażera jest fotelem kierowcy i na odwrót? Czy ktoś już się bawił w taką zamianę, niekoniecznie w e82, ale w jakiejkolwiek jedynce po lifcie i jest mi w stanie pomóc? Głównie interesują mnie te wiązki z prądem do pompowania, i maty zajętości.