Skocz do zawartości

Patryk0s

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i Touring
  • Lokalizacja
    Warszawa-Pruszków

Osiągnięcia Patryk0s

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć ! Mam problem z moim autem. Jestem właścicielem od 3 tygodni i wyszło kilka kwiatków. Nie znam się na specyfikacji N42B20, coś czytałem i mam nadzieję, że prawidłowo i szczegółowo opiszę problem. Fotki i filmy poniżej. Zacznę od początku. Kupno auta: Na Pb i Lpg chodził dobrze, bez falowań. Na bagnecie trochę masła. LPG 2 miesięczne. Odma robiona, Wycieków brak. Na komputerze błąd z przepływomierzem i wypadanie zapłonu 2 , 3. Przepływomierz był odpięty, podpiąłem, błędy skasowałem i po 500 km wszystko było w porządku. Po wymianie oleju na Motul 8100 i dłuższej trasie masło zniknęło. Na SKP spalniy na Pb idealne, na LPG gorzej. CO = ~0.9 czyli za dużo. Filmy : . Poniżej opis nagrań Co się dzieje teraz: Przypięty przepływomierz. Na zimnym silniku: Auto odpala bez problemu, ale utrzymuje obroty >1000 rpm. Błędów i INPA brak. Ciekawe wartości: Przepływ 24 kg/h , Wsp. Lamda inlet = 1 , ale podswietlone na czerwono, Crankshaft adaptation Inlet bank1 Grad KW = 125 (powyżej skali w Inpa), drugi crankshaft=0 Przy przegazowaniu przepływ skacze na ponad 200 kg/h. Rozgrzany silnik: Przełączenie na LPG bez problemu, auto jeździ, na biegu jałowym ~1000 rpm Przełączam na benzynę, na biegu jałowym silnik się dławi, buda lata i często gaśnie. Jeździ osłabione. Błędów w Inpie brak. Ciekawe wartości: Na biegu jałowym Przepływ 8.5 kg/h , Wsp. lamda inlet = ~0.8 (czerwone tło), Crankshaft adaptation Inlet bank1 Grad KW = 125 (powyżej skali w Inpa), drugi crankshaft=0 Po przegazowaniu auta lamdy się zmieniają ( współczynniki i napięcia ). Przedmuchałem auto i oczko puściła mi kontrolka silnika. Po kilku sekundach ustało i się uspokoiło. Od początku tych problemów dwa razy się to zdarzyło. Wypadanie zapłonu cylindra 2 i 3. Printscreen z inpy: https://imgur.com/a/aN0tG Skasowałem i przez 15 minut nie powtórzyło się. Komputer nadal czysty. Po odpięciu przepływki raz jest ok, raz znów się dławi na Pb i gaśnie. Oczywiście Inpa wyrzuca błąd. Po wpięciu przepływomierza (ciepły / zimny) auto gaśnie. Szukałem na forach i proszę o potwierdzenie moich wniosków i rady co jak sprawdzić i czy coś pominąłem. Brak szczelności na linii przepływomierz - silnik Odma - była niby robiona Przepływomierz - jakie są prawidłowe wartości ? :( awaria czujnika podciśnienia - MAP sensor lub nieszczelność Wałek mimośrodowy - do wymiany / regeneracji ?? :( Czujniki wałków Zła instalacja LPG / złe mapy silnika Dziękuje, że dotrwałeś do końca postu. Proszę o pomoc i życzę miłego dnia i tygodnia :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.