Skocz do zawartości

OlekBartek

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 lift m47 163kuce

Osiągnięcia OlekBartek

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Po ostatniej aktualizacji nie działa czytanie błędów z modułów w samochodzie. Tylko błędy w silniku czyta.
  2. Ktoś zmieniał w polificie automat i może potwierdzić że sama kolumna pasuje od wersji przedliftowej? Bo w polificie jak jest napisane w tym.watku musi być dodatkowy moduł szm. Tylko czy mając kolumnę od przedlifotwego e60 da radę ja podłączyć do szm?
  3. Jakaś różnica w mocy poziom hałasu bądź zadymieniu zauważyłeś?
  4. Czy to normalne że temp wskazywana na zegarach różni się od ok kilku stopni niż to co pokazuje aplikacji w zakładce temp powietrza otoczenia. Bo czujnik chyba jest ok bo temp powietrza otoczenia i temperatura dolotu są takie same co do stopnia praktycznie. Silnik n47.
  5. Moduł odpowiedzialny za to jest pod fotelem? Bo przyciski na konsoli chyba nie mają nic do modułu
  6. Czy za brak grzania siedziska odpowiada ten moduł pod fotelem? Bo zmieniłem całe siedzisko i nadal nic nie grzeje.
  7. Czy przy montażu komfortow po zmianie z polelektrykow bez pamieci trzeba przekodoeac moduł kgm?
  8. Witam. Oddałem samochód do zmiany foteli na komfortowe polifty ( ja miałem polektryki grzane). Komforty też grzane. Komforty są z wersji Angielskiej. Więc temat maty zajętości miał być ogarnięty itp. Ale po odebraniu auta i po podłączeniu pod btoola wyskakują błędy 93b5 93b2 Wcześniej nigdy tych błędów nie było. Jak odbierałem furę to mówił że jest tylko błąd grznia fotela pasazera że prawdopodobnie mata jest zepsuta bo siedzisko nie grzeje. I faktycznie oparcie grzeje siedzisko nie grzeje. Kupiłem drugie siedzisko i będę przekładał. Wiem że muszę wrócić do gościa co mi zakładał te fotele. Ale skoro nie potrafił tego zrobić za pierwszym razem to może tutaj ktoś jest w stanie mnie naprowadzić co może być przyczyną tych anomali..
  9. Czyli błąd od mikrofonu. No może coś w tym być bo podobno słabo mnie słychać gdy dzwonię podłączony pod auto. A skąd można jakaś inną stronę gdzie są takie fajne strony z opisami możliwości awarii poszczególnego błędu.
  10. Witam. Ostatnio pojawiła się nowa opcja w błędach. Telematic Control unit. I wyskoczył mi błąd A382 i nie mogę nigdzie znaleźć ani tego błędu ani co to jest za moduł ten Control unit.
  11. Czyli sama taka przejściówka nie zda egzaminu ? Przykładowa aukcja https://allegro.pl/oferta/adapter-20-pin-bmw-inpa-e39-e46-przejsciowka-obd-2-9097418114?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
  12. Kolega ma pytanie. Czy ten program obsłuży BMW E46 2.0 d m47 ale bez złącza obd tylko ma ta okrągła wtyczkę pod maską. Rok produkcji auta bodajże 1998-99. Wiem że ma jakąś przejaciwoke z tej okrągłej wtyczki na obd? Bo chciałby w ten adapter wpiąć ten obd carista. I bezprzewodowo się z autem łączyć? Ma to rację bytu taka opcja?
  13. Odkopie temat. Bo mam takie samo pytanie co autor a widzę że nie uzyskał on odpowiedzi.
  14. Czy w E60 polift silnik n47 2009 rok produkcji nie ma możliwości zmiany czułości czujnika zmierzchu i deszczu? Bo u mnie łączy łączy ale wyskakuje że nie rozpoznano.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.