Skocz do zawartości

htiwag

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2005

Osiągnięcia htiwag

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VA71-EUR-05-2005-E90-BMW-320i&diagId=11_3192 Numerek 2
  2. Dzięki za info. To bardzo podobna sytuacja, jak moja. W serwisie stwierdzili że termostat jest “wygięty” cokolwiek to znaczy i dlatego cieknie…..; może będę reklamował po wymianie, ale podobno raczej 100% że nie uznają…. (producent).
  3. To zdjęcie jest zrobione rok temu, w momencie odbioru samochodu PO NAPRAWIE. Teraz i od dawna jest tak jak powinno być..
  4. Witam forumowiczów. Mam problem niewielkim ubytkiem płynu chłodniczego. Na początku po prostu dolewam bardzo niewielką ilość, ale postanowiłem znaleźć dokładne miejsce wycieku. Wszystko widać na fotkach w linku: https://photos.app.goo.gl/yzZnDeDZxxXSmhQ03 Sprawa według mnie jest powiązana z moim “wypadkiem” sprzed roku. Po zimie jak zrobiło się ciepło pewnego razu wywaliło mi jeden wężyk i wylał mi się cały płyn chłodniczy. W serwisie zostawiłem ponad 600 zł. Wymienili wężyk i termostat: https://www.czesciauto24.pl/meyle/9564272 Więc, wydawało się że problem został zażegnany, ale pojawił się niby błahy inny z ubytkiem….opisanym na początku. Fotki pokazują mokre miejsce na osłonach silnika, oraz nieszczęsny termostat z którego kapie płyn i widać że cały jest mokry…., oraz jest zdjęcie zbiornika wyrównawczego ze spławikiem/miarką pokazujący przelany stan płynu, na moment odebrania samochodu z serwisu po wymianie termostatu. Co o tym myślicie? Czy reklamować tą naprawę i czy taki poziom płynu zalany w serwisie mógł spowodować jakieś wycieki / usterki?? Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam
  5. P.S. Wracając do tematu, zauważyłem że dosyć mocno mi kopci z rury wydechowej….
  6. Załączam jeszcze odczyt z Sondy Lambda Sensor 2 jest stale ZERO, Sensor 6 się zmienia ale max ok. 750 V
  7. Witam, Dziś podłączyłem inne urządzenie OBD2, z inną aplikacją : Błędy które wyświetliło to: P0041 (Potwierdzony) P1168 (Niezweryfikowany) / Opis: Układ paliwowy i dolotowy tzn : Awaria niskiego zasięgu czujnika szyny paliwowej I tu pytanko, ostatnio wymieniłem środkowy tłumik, czy to może mieć z tym jakiś związek? W aplikacji mam możliwość sprawdzenia odczytów pod czas jazdy z sond Lambda; w jakich warunkach te odczyty są potrzebne żeby sprawdzić czy coś jest nie tak?
  8. Dzięki wielkie maniek21112 za odkodowanie błędów. Gdyby ktoś jeszcze miał jakieś uwagi i sugestie to zachęcam do pisania :) Sam interpretując jako laik, powinienem iść w kierunku np. wymiana / sprawdzenia Sondy Lambda ?
  9. Witam serdecznie. Mam prośbę do znawców tematu. Wyskoczyła mi kontrolka pomarańczowa CHECK ENGINE. Oprócz tego że ta kontrolka się świeci, nic się nie zmieniło w pracy i mocy silnika. Udało mi się u znajomego odczytać kody błędów OBD2. Czy ktoś mógł by je odkodować lub zinterpretować? System: Short circuit to positive or open circut - additional water pump code 00A6D1 Motor Control: Fault current plausibility code 002A70 AfterCat 02 sensor aging, Bank 1 code 002C6D AfterCat 02 SENSOR switched code 002C6A Lambda probe front catalyst code 002C45 Z góry dziękuję za pomoc. Dodam że błędy zostały usunięte i kontrolka CHECK ENGIN zgasła, ale pojawiła się ponownie po dwóch tygodniach. Jeśli chodzi o paliwo, to z góry piszę że tankuje tylko na Shellu zwykłe paliwo 95.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.