Skocz do zawartości

Adamsky92

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 530d LCI 2014r.

Osiągnięcia Adamsky92

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Nom zobaczę jutro jak to będzie i dam znać by niektórzy wiedzieli na przyszłość.
  2. Wcześniej miałem ustawiana zbieżność na wywalonej tulei wahacza. Po wymianie wahaczy i drążka kierowniczego zauważyłem że przednie kola się rozlazły trochę. Pytałem już warsztacie o ta sytuację i facet powiedział że miał już 80 takich przypadków że trzeba było ustawić zbieżność i zresetować czujnik kątów.
  3. Jak w temacie. Wczoraj wymieniłem komplet wahaczy przód i drążek kierowniczy, po opuszczeniu samochodu i włączeniu zapłonu wyskoczył błąd " uklad kierowniczy. Jedź wolno dalej..." Nie działa wspomaganie i cały czas się świeci kontrolka kierownica z wykszyknikiem. Byłem dzisiaj w warsztacie i powiedziano mi że prawdopodobnie trzeba ustawić zbieżność, geometrię oraz przyuczyc kąty czy coś takiego, jakiś tam sensor co za to odpowiada. Czy mieliście podobny przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź.
  4. Jeżeli gdzieś był już ten temat to najmocniej przepraszam Mam parę pytań dotyczących turbosprężarki hybrydowej, otóż zastanawiam się nad modyfikacją turbiny w mojej f11 530d 258km, lecz nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytania, chodzi mi o to czy to WGL się opłaca, o ile można zwiększyć moc silnika i czy nie będzie dostawał w jakiś sposób po d***pie, jaka cena i czas robocizny i czy z ktoś z was robił już to, jak tak to gdzie. Zgody dzięki za wszystkie odpowiedzi.
  5. Informuję iż dzisiaj otrzymałem telefon z serwisu BMW w Niemczech że w następnym tygodniu będą chodnice i mam już zrobiony termin na 17.04.2019 nie bawem powinny być w Polsce. Pozdro dla cierpliwych
  6. No właśnie i czy to jest ku**wa normalne ?! Ja w styczniu byłem na akcji serwisowej i powiedziano mi że jest nieszczelność w układzie chłodzenia spalin ale częściej będą dopiero w maju i do tego czasu mogę z tym bezpiecznie jeździć, śmierdzi w aucie spalinami że wytrzymać się nie da, trzeba z otwartym oknem jeździć, ale nie BMW twierdzi że można z tym jeździć ! Jestem fanem BMW ale to co się z tym dzieje to już ku**wa jest przesada, jak mogą wypuszczać auta z warsztatu które w każdej chwili mogą się zapalić ? Moim zdaniem każde auto podpięte pod akcje serwisową powinno być natychmiast naprawione, a w razie braku części, auto zastępcze na czas naprawy oczywiście takie które będzie bezpieczne A nie jeżdżącą trumnę
  7. Dobra a więc tak, bylem wczoraj na akcji serwisowej w BMW (w niemczech), jak sie okazalo któraś z uszczelek chlodnicy EGR przepuszcza trochę spalin i dlatego czuć je tak bardzo w aucie, nic na razie nie mogą z tym zrobić, bo części będą dopiero w MAJU, mechanik zagwarantował mi jednak, że do tego czasu mogę spokojnie jeździć i na pewno nic się nie stanie. Wróciłem do domu i poprosiłem sąsiada by pomógł mi w sprawdzeniu czegoś, po czym on dodawał lekko gazu ( do 2tys. obrotów) a ja patrzyłem czy z okolicy EGR nie wydobywa się czasami jakiś dym, okazało się że gdy obroty zchodziły w dół to z okolicy EGR i chodnicy delikatnie buchało białym dymem, nie dało się go nie zobaczyć. Czy oby na pewno mogę z tym bezpiecznie jeździć, miał ktoś z was może podobny przypadek ? Bo nie wiem czy to takie nic jak twierdzi mechanik
  8. Mi uszczelkę wydmuchuje i nie wymieniają chłodnicy... ogólnie to mam EGR do wymiany, oczywiście wszystko na mój koszt. Mówili że wymiana będzie możliwa w maju dopiero i spokojnie mogę jeździć. Tak mi powiedzieli w serwisie BMW w Niemczech. Chora sytuacja jak dla mnie...
  9. Mi uszczelkę wydmuchuje i nie wymieniają mi... ogólnie to mam EGR do wymiany, oczywiście wszystko na mój koszt. Mówili że wymiana będzie możliwa w maju dopiero i spokojnie mogę jeździć. Tak mi powiedzieli w serwisie BMW w Niemczech
  10. Moja F11'stka stoi w serwisie w niemczech od 15.01 a termin dopiero mam na 28.01 i mowili ze normalnie moge jezdzic i auta zostawiać nie muszę, ale ze względu na błędy EGR'a i smrodu który dostawał się do kabiny, postanowiłem zostawić auto do sprawdzenia..
  11. Witam ktoś z was już wymienili może chlodnice EGR w silnikach n57 z rocznika 07.2013 + ?
  12. Ja pierwszy raz poczułem ten smród jak wyskoczył mi błąd "Napęd: Jedź wolno dalej. Pełna moc silnika niedostępna" po czym wyłączyłem silnik, włączyłem ponownie i smród zniknął razem z błędem. Po jakmis czasie wyskoczył błąd razem z Check Engine, podpielem pod kapa i wyskoczylo ze "zawór egr jest otwarty", skasowalem błąd i zaczęło smierdziec tak po rozgrzaniu auta do 70°
  13. Dzisiaj rozmawiałem z kolegą w pracy który również miał problem z chłodnicą EGR'a , w efekcie tego smród dostawał się do wnętrza auta, po wymianie chłodniczki wszystko lata jak należy , zobaczymy jeszcze co to będzie u mnie
  14. No ja już dzwoniłem tam i termin sobie zrobiłem. A wy dajcie znać co i jak robili u was. U mnie dodatkowo teraz doszedł smród jak by spalin albo nie wiem czegos podobnego w kabinie auta, zastanawiam się teraz czy EGR może mieć jakiś wpływ na to
  15. A miał ktoś już zrobioną akcję serwisową ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.