Skocz do zawartości

hiflor

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 523i 2007 N53
  • Zawód
    SOLDIER

Osiągnięcia hiflor

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Ogólnie jeżeli chcesz sie pozbyć wątpliwości co do lejacych wtryskiwaczy jest prosty i 100%skuteczny sposób na diagnostykę, wpisz w YT: n53 leak test, pierwszy filmik, wyjrecasz wszystkie wtryskiwacze instalujesz je odwrotnie jak na filmie dołączając je do przewodu paliwowego bez wtyczki z napięciem i kręcisz silnikiem, jezeli sie zleje to jest do niczego, testowałem u siebie skuteczna sprawa, ( mam wtryskiwacze na handel 100% sprawne jeżeli miałbyś potrzebe)
  2. Jakie masz błędy w inpie ? Glowicy nie dotykaj, jak napisał kolega, sprawdz łatwiejsze opcję...
  3. Byly cuda, bledy.mieszanki i brak połączenia sondy lambda 2 wypadanie zapłonu występowało na roznych cylindrach z.drugiego banku od 4 do 6
  4. Wtryskiwacze w moim przypadku wychodzily bez większych problemów, Jest specjalny przyrząd ktory sie wykręca w miejscu przewodu paliwowego i ułatwia to wyjecie, delikatnie go zrusz ruchami lewo prawo bez szaleństw z wyczuciem jednocześnie podnosząc go do góry i powinien sie poddać, jeżeli chodzi o blaszki to robiłem to na wyczucie ale stanowczo żeby się nie luzowaly, polecam przeprowadzić zabieg na zimnym silniku chyba ze chcesz mieć blizny na przedramieniu hehe
  5. Zapomniałem dodać, gdy zamienimy miejscami wtryskiwacze musimy je zakodowac do poprawnych wartości, kodowalem za pomoca INPY banalna procedura. Pozdrawiam.
  6. Sonda druga przed katem. Co do wymiany wtryskiwaczy to ja wymieniłem je samodzielnie, bez przyrządów oczywiście z zachowaniem ostrożnośći, stosowalem uszczelnienia czy też podkładki ze starych wtryskiwaczy, jedyne co musiałem nabyć to specjalny klucz nasadkowy do odkrecenia blaszek przytrzymujących wtryskiwacze w miejscu.
  7. Temat zamykam, przyczyną byla uszkodzona sonda lambda na banku 2
  8. Witam, mam pytanie techniczne, moze banalne ale wole sie upewnić, w silniku n53 od strony zderzaka liczymy culindry czy od grodziowej od podszybia ? Dziękuję, pozdrawiam.
  9. hiflor

    E60 N53 Disa

    Witam, kieruje do znawców tematu pytanie, mianowicie chodzi mi o zawór DISA w silniku N53 czy jego awaria moze powodować zbyt uboga mieszanke paliwowa ? Co.za czym idzie wariacje sond lambda ? Dziękuję z góry za odpowiedź, walcze z pomarańczowa kontrolka i bledach związanych z mieszanka...
  10. hiflor

    N53 przepływomierz

    Gość na yt, jakie wartości powinna wskazywać przepływka ? Sonda wywala mieszanke.
  11. hiflor

    N53 przepływomierz

    Witam serdecznie, kieruje swoje pytanie odnośnie przepływomierza w e60 2.3i n53 podczas pracy silnika mam drgania na wolnych obrotach, kiedy rusze wszystko gra. swieci sie check engine, bledy mieszanki, sondy. Gdy odepne kostke przepływomierza podzas pracy silnika nic sie nie dzieje a nawet bym powiedział ze jest gorzej, podobno jak przepływomierz jest sprawny i odlaczymy go podczas pracy to silnik ma zgasnac. oznacza to padnieta przepływke ? (Wszystkie wtryskiwacze mam nowe, zakodowane prawidłowo) pzdr.
  12. Witam wszystkich, gnębi mnie problem drgania obrotów na ciepłym silniku, zimny silnik wszystko gra, rozgrzeje sie jakowy bieg i drganie wariacja, wtryskiwacze sprawdzalem zaden nie leje ani kropli, bledy katalizatora dawki paliwa itp. Majster rozkłada rece, komputer nic konkretnego nie pokazuje, dodam ze po ruszeniu i rozpedzeniu auta do 3 biegu i wrzuceniu "luzu" jalowy bieg bez drgan przypadlosc zanika lecz gdy uruchomie silnik ponownie sytuacja sie powtarza. Swiece wszytkie nowe, nie wiem czy to istotne ale ekonomizer na luzie sam rośnie i wiesza sie w 1/3 wskazań. Sugestię ? :(
  13. na zimnym nic sie nie dzieje występuje to żadko ale jest denerwujące jak juz nastąpi :]
  14. Witam serdecznie, zaobserwowałem dziwne zachowanie mojego "syna", podczas przyśpieszania na 2gim biegu po osiągnięciu wartości na obrotomierzu 2,500 OBR/min ma miejsce wypadanie zapłonu na jednym cylindrze, sytuacja jest dosyć częstym zjawiskiem choć nie zawsze ma to miejscie, pozwolę sobie dodać że również podczas postoju na wolnych obrotach sporadycznie BARDZO ma miejsce spadek obrotów "utrata cylindra" jakieś sugestie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.