Skocz do zawartości

przempior

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    planuje I3
  • Lokalizacja
    Łódź

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przempior

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. przempior

    Diagnostyka I3

    Cześć Co polecacie za urządzenie do zrobienia diagnostyki BMW I3 ? Pozdrawiam
  2. przempior

    i3 z USA

    Cześć Czy dużo jest przeróbki I3 z USA ? Na pewno przednie lampy do wymiany lub przeróbki a co z tylnymi ( migacze czy świecą na czerwono, czy jest przeciwmgielny) ?
  3. Raczej w książce "Sam naprawiam" wątpię żeby było jak wyczyścić EGR - prędzej jak go wymienić. Nie wiem jak to się robi w F10 520d ale ja po takich objawach( w mojej vectrze C 1,9cdti) jak Twoje i obejrzeniu kilku filmików na YouTube wyjąłem EGR wyczyściłem bo był zawalony cały sadzą i nieruszań się w ogóle trzpień który steruje zaworem cyrkulacji spalin. Po wyczyszczeniu jak ręką odjął :D do kolejnego razu. W przeciągu 140tyś. km które zrobiłem trzy razy musiałem zastosować to czyszczenie :lol:
  4. Moim zdaniem to problem z EGR - miałem podobne problemy i po czyszczeniu EGRa wszystko wróciło do normy. Napisz jak sobie poradziłeś z tym problemem.
  5. Też niestety się spotykałem z taką opinią u mechaników że jeśli E70 to tylko dizel. Powoli się przekonuję jednak do F11 520d - mało pali, całkiem nieźle przyspiesza - jak na moje potrzeby 90% po mieście, myślę że będzie wystarczająco. Teraz tylko kupić jeszcze z przebiegiem około 150 tyś km i parę lat mam nadzieję będzie spokojnie z wydatkami ( największy wydatek według mechaników to wymiana rozrządu przy około 220 tyś km koszt około 3,5 tyś po za ASO)
  6. Właśnie przekonuje się coraz bardziej do silnika 4,8 ( moc, dźwięk ) bo koszta ewentualnych napraw podobnie pewnie jak w 3 litrówce. Powiedzcie mi na co zwrócić uwagę przed zakupem w tym samochodzie a przede wszystkim w silniku?
  7. Dzięki bardzo za kolejną wskazówkę i opinię. Niestety są to jedne chyba z ostatnich niezawodnych silników benzynowych do których można też zamontować podtlenek-LPG :-) Mam obecnie Vectrę C z najlepszym dizlem 1,9cdti 120km i mimo że silnik nie sprawia problemów to jednak przez 170 tyś. kilometrów które zrobiłem trochę musiałem włożyć w części eksploatacyjne ( sprzęgło, dwu masa, wtryski, turbina, EGR) na szczęście nie mam DPFu. Koszta wymiany - naprawy tych części we współczesnych dizlach są przerażające a brałem też pod uwagę kombiaki Audi C7 (2 lub 3 TDI) oraz BMW F11 (2 lub 3 TDI). Ale puki co najbardziej przekonuje mnie i podoba mi się właśnie E70 4,8 i 3 benzyna bo jak do tej pory nie znalazłem na żadnych forach kiepskich opinii o tych silnikach w przeciwieństwie do katalogów motoryzacyjnych które źle opisują te silniki.
  8. Czyżby wszyscy jeździli dieslami? :) Z tego co wyczytałem na forum to po 200 tys kilometrów potrafi pić dużo oleju co przyczyną najczęściej są luzy na gniazdach zaworowych. Czy jest coś jeszcze czego należy się obawiać w tych silnikach benzynowych?
  9. Cześć Zamierzam kupić w tym roku E70 przed liftowego w silniku benzynowym 4,8 lub 3 z gazem lub do zamontowania gazu i pytanie jest takie jak długo te silniki wytrzymują ewentualnie jakie są koszty naprawy. Ponieważ te samochody są już na rynku ponad 10 lat bo niestety w Polsce są głównie roczniki 2007 i mają przejechane teoretycznie około 200 tyś. km a praktycznie mogą mieć 300 i więcej. Więc co może być do naprawy po takim przebiegu 300 tyś. km. Dzięki za wszelkie odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.