Skocz do zawartości

Kolman

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 170km, N43B20

Osiągnięcia Kolman

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kolory kabli się zgadzają. Wyjmujesz NOXa, bierzesz na stół, odcinasz sondę, zostawiasz 15cm kabli przy sterowniku, lutujesz nową sondę, dobrze zabezpieczasz termokurczkami, taśmą izolacyjną i starym pancerzem jeśli da się wykorzystać, montujesz do auta i z uśmiechem na twarzy spowodowanym zaoszczędzeniem 1500zł odjeżdżasz w siną dal ;)
  2. Cześć. Info dla wszystkich którzy przymierzają się do wymiany NOXa i wydania prawie 2tys zł za nowy. Ja właśnie jestem po wymianie z tym, że wymieniłem samą sondę, która wchodzi w wydech. Tak jak przewidywałem sterownik jest sprawny i w większości przypadków to pada sama sonda. Sonda NGK NS11A, są dostępne nowe za około 300-500zł. Ja kupiłem przez sprzedajmy.pl za 350zł, odciąłem sterownik od starej, polutowałem kable z nową i wszystko działa pięknie, auto pracuje we wszystkich trybach (sprawdzane INPĄ). Same sondy o tym oznaczeniu są montowane w wielu autach i ciężarówkach. Poniżej podaję numer tel do gościa od, którego kupiłem. Tel. 883 073 513
  3. Witam wszystkich forumowiczów. Wczoraj miałem nieprzyjemną przygodę, mianowicie auto nagle, dosłownie wypluło olej. Odholowałem do warsztatu jeszcze nie zdążyli do niego zajrzeć ale z tego co w panice zdążyłem się zorientować możliwe, że jest to separator oleju. Z tego co wiem jest on zintegrowany z pokrywą zaworów. Jednakże znalazłem oferty samej membrany czy zatem jest opcja jej wymiany? Czy da się "zregenerować" pokrywę? Ktoś z Was miał podobny przypadek? Będę wdzięczy za udzielone odpowiedzi i wskazówki. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.