Skocz do zawartości

Wiechu83

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46

Osiągnięcia Wiechu83

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Bo w tym silniku właśnie w filtrze paliwa jest regulator ciśnienia paliwa.
  2. Cześć, skoro miernik nie jest Ci obcy to pozostaje szukać gdzie zaczyna się ten spadek napięcia. Sprawdź jak to wyglada w okolicy przekaźników. A co do ciśnienia paliwa, to nie tylko pompa jest za nie odpowiedzialna, w tym silniku regulator ciśnienia jest na filtrze paliwa.
  3. Też bym obstawiał uszczelniacze, skoro wczesniej nie było takiego zużycia to obawiam się, że z nimi coś jest nie tak.
  4. Zobacz czy to nie valvetronic, to chyba ten wałek częściej się wyciera. Dziwne tylko tak nagle pojawienie się tej usterki? Cały czas pracuje na 3 cylindry? Moj tak miał w mroźne dni, ale tylko po odpaleniu przez 2-3 minuty, jak zgasiłem i odpaliłem ponownie to już chodził ok.
  5. Założyłeś nowy łańcuch czy ten co był? Jeśli stary to moze jest zbyt wyciągnięty i czujniki głupieją, trzeba też zastanowić się dlaczego był źle ustawiony, czy przeskoczył? Jak wyglądają ślizgi, są kompletne?
  6. Cześć Sporo masz tych błędów, może jakieś wtyczki masz poluzowane i coś nie łączy np przy sterowniku silnika, wcześniej miałeś jakieś błędy? Też mam problemy z odpalaniem, ale występują mi praktycznie tylko błędy zapłonu. Próbowałeś odpalić z odpiętym silniczkiem valvetronica? Poczytałem trochę o tych silnikach i często wytarty wałek mimośrodowy tego systemu powoduje takie problemy. No i czy dzisiaj sprawdzałeś? U mnie problemy z odpalaniem występują tylko w mroźne dni, przynajmniej do tej pory tak było. Zobacz też jakie masz ciśnienie paliwa na listwie np. choćby tak jak na tym filmie https://www.youtube.com/watch?v=_6udCpXVI_U U mnie było zdecydowanie słabsze, wymieniłem pompę paliwa, nie pomogło, dopiero wymiana filtra paliwa (w nim jest zawór ciśnienia paliwa) pomogła, teraz mam już wysokie ciśnienie, ale to nie rozwiązało problemów z odpalaniem, choć wiem, że np użytkownikowi myamek to pomogło.
  7. Nie, jeżdżę od tygodnia innym autem, bo juz nie mam serca co rano tak męczyć bmw, mam nadzieje, ze w przyszłym tygodniu wraz z odejściem mrozów odejdą moje problemy z odpalaniem...
  8. Wiechu83

    318i , odpala i gaśnie

    U mnie, po porannym odpalaniu jak już odpali i chodzi nierówno są takie błędy: 274E Wykrywanie przerw zapłonu Wszystkie cylindrów 2743, 2745, 2744 - przerwy zapłonu 2,3,4 cylinder Kupiłem nową cewkę NGK i podmieniałem na każdym cylindrze. Nic to nie dało. Ostatnio też pojawiły się też te, ale tylko raz: 2781 CDKPH czujnik rozrządu dolot 2731 CDKENWS rozrząd regulacja wlotu Może rzeczywiście odma przymarza, ale czy ona miała by aż taki wpływ na odpalenie auta? Mam drugie auto, więc teraz staram się po prostu BMW nie jeździć jak nie mam potrzeby. W przyszłym tygodniu mam nadzieję, że mrozy odpuszczą i problemy z odpalaniem odejdą w niepamięć...
  9. Wiechu83

    318i , odpala i gaśnie

    Hejka, też mam podobny problem, auto kupiłem w wakacje, do stycznia było wszystko ok, ale jak przyszły pierwsze mrozy to mam problemy, auto odpala, pochodzi 2-3 sekundy i gaśnie, później kręci, ale nie chce odpalić, w końcu odpala, pracuje nierówno, muszę trzymać trochę wciśniety gaz, ale jak pochodzi ze 2-3 miuty i go zgaszę i ponownie odpalę to już jest ok. Dzieje się tak tylko rano, albo po długiej przerwie, np rano i wieczorem. I oczywiście tylko przy mrozie. Wystarczy, że jest +1 i jest ok. Wymieniałem niedawno pompę paliwa i filtr, bo ciśnienie miałem słabe, teraz ciśnienie paliwa jest ok, ale nadal problemy z odpalaniem rano.
  10. A jaka jest różnica w poziomie oleju między zimnym, a 10 minut po zgaszeniu? 5 minut po zgaszeniu może jeszcze cały nie spłynąć i pomiar będzie zaniżony, ale po 10 zakładając, że spłynie już cały to jaka później ma być różnica? Rozszerzalność cieplna oleju?
  11. Jak sprawdzałeś od razu po zatrzymaniu się to może olej jeszcze nie zleciał do miski, albo już wcześniej miałeś mało. Sprawdź na zimnym silniku jaki masz stan, poczekaj aż mrozy odpuszczą i wtedy sprawdź co dalej z silnikiem, z żyletkami to chyba gruba przesada, nie będzie tak źle.
  12. Z aku tak czasem bywa, moj działał normalnie od zakupu - czyli ponad pół roku, ba, nawet tego dnia jak padł rano normalnie odpaliłem i gdzieś pojechałem, a pózniej z rodziną do galerii i już nie odpalił, po podłączeniu kabli z innego auta odpalił, wróciłem do domu (ładownie z alt 14v), po całej nocy ładowania przez prostownik, po podłączeniu do auta i próbie odpalenia napięcie spadało do 9. Po wymianie aku jest wszystko ok. Czasem cela jedna padnie i jest taki objaw właśnie. Wyciek w tym miejscu, które zaznaczyłeś też miałem. Od razu po zakupie auta, co dziwne, czasem ciekło, czasem nie. Po wymianie tego przewodu na org (cena chyba ok 180) jest spokój.
  13. Witam ponownie. Niestety wymiana filtra nie przyniosła oczekiwanych rezultatów - owszem ciśnienie paliwa jest teraz dużo dużo wyższe, zużycie paliwa chyba trochę spadło, ale poranne odpalenie w mroźny dzień nadal jest koszmarem. Zauważyłem za to jeszcze jedną rzecz. Auto odpala, gaśnie, później kręcę, kręcę - odpali i pracuje kiepsko - wtedy na inpie w analog value 1 mam DKP-angle z wartością 40. Jak silnik pochodzi te dwie minuty, ciut się nagrzeje, zgaszę go i odpalę jest już ok a wartość DKP-angle jest 3.14 Więc to będzie mój kolejny trop... Edit: Taaa, kolejny trop. Doczytałem, ze to czujnik położenia gazu, a rzeczywiście muszę mieć gaz wciśnięty, aby mi nie zgasł jak tak nierówno chodzi... ;)
  14. Cześć Też mam ten silnik, czasem rano jak są mrozy mam problem z odpaleniem i nierówną pracą silnika, ale podejrzewam zbyt niskie ciśnienie paliwa, w tym tygodniu pewnie zmienię filtr paliwa na którym jest regulator paliwa. Mogę podać Ci jakie wartości są u mnie, błędów przepływomierza nie mam, tylko wypadanie zapłonów jak rano nierówno chodzi. obroty 850 przepływ 12.5/h obroty 990 przepływ rośnie do 15/h obroty 18850 przepływ 29.10 Crankshaft adaptation Inlet bank1 Grad KW = 119.9 (też na końcu skali w Inpa), drugi crankshaft=0 po przegazowaniu do 2tys Crankshaft adaptation Inlet bank1 Grad KW = 120.9, drugi crankshaft=0 Wsp. Lamda inlt 0.92 podświetlone na czerwono
  15. Też tak myślałem, ale teraz jak ją wymieniłem i chciałem sprawdzić jak pracuje to przynajmniej u mnie jest tak jak piszę, na 100% przekręcenie kluczyka w pozycje 1 (sam zegar) i 2 (zapłon, ale bez rozrusznika) nie uruchamia pompy nawet na chwilę, dopiero po uruchomieniu rozrusznika pompa zaczęła pracować. Ewentualnie tak jak pisałem sterowanie impą pozostaje. Edit. Wymieniłem filtr paliwa, ciśnienie paliwa skoczyło znacznie w górę. Teraz jak dotknę tego wentylka na magistrali wtryskowej to mam zroszoną paliwem całą komorę silnika. Natomiast nadal odpalanie zimą nie jest idealne, odpala, po 2-3 sekundach na chwilkę obroty spadają (do ok 500obr) później wracają na tysiąc, ale muszę i tak chwilę rozgrzać motor przed dalszą jazdą. Od jutra już coraz zimniej, więc wtedy będzie prawdziwy test.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.