O to to, Sport mega mnie irytuje niepotrzebnym przeciąganiem biegów nawet jak jadę spokojnie i ani w poprzednim F10, ani w aktualnym F15 w zasadzie nigdy go nie używam przy normalnej jeździe i cały czas jadę na Comforcie. I na tymże Comforcie F15 robię łuki przy prędkościach takich, że G05 na Adaptive (który rzekomo powinien w jakiś sposób dostosowywać się do stylu jazdy) pewnie leżałbym już na dachu. Trzeba będzie sprawdzić adaptacyjne M i ew. poszukać demówki z pneumatyką i konwencjonalnym napędem, może bez nadwagi będzie lepiej... Boli, że w X5 nie da się połączyć pneumatyki z aktywnymi stabilizatorami, to pewnie załatwiłoby sprawę. No to chyba nie używacie ustawień w sport individual. Wystarczy wybrać zawieszenie sport a resztę możecie sobie zostawić na comfort. Adaptive działa tylko i wyłącznie poprawnie przy włączonej nawigacji. Inaczej macie zwykły comfort. Poza tym albo chcesz ostro wchodzić w zakręty albo wygodnie wozić żonę. Tak, nie używam, bo w F15 nie mam adaptacyjnych amorów i to nic by nie zmieniło :) Odnośnie samego trybu Adaptive to na zagranicznych forach twierdzą trochę co innego - z nawigacją działa najlepiej, ale i bez niej ponoć daje radę, a ja swoim stylem jazdy zdecydowanie dałem samochodowi do zrozumienia, że warto byłoby się usztywnić. Mimo wszystko byłem na tyle podpalony na pneumatykę, że wypróbuję wspomnianą przez Ciebie opcję jak znajdę jakieś demo z pneumatyką niebędące hybrydą - w razie czego przynajmniej będę pewny, że nic mnie nie ominęło. Ciekawe jak pneumatyka w trybie Sport wypadnie w porównaniu do adaptacyjnego M w trybie Comfort.