Skocz do zawartości

comeasyouare

Zarejestrowani
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana comeasyouare w dniu 24 Marca

Użytkownicy przyznają comeasyouare punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    wiem, ale nie powiem!
  • Lokalizacja
    MUC

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia comeasyouare

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Niezalecane a wręcz szkodliwe to jest dopuszczenie do opuszczenia auta na nienapompowane miechy (nie ważne czy nowe czy stare). Przy wymianie jest wręcz wytłuszczone, że nie wolno dopuścić by auto staneło na nienampowanych miechach. Przy wymianie kół różne akcje kompresor czy sterownik może wymyślać, tak że, zawsze ale to zawsze należy taką ewentualność zminimalizować. Ja np. przy wymianie "koło domu" zamykam auto i odczekuję aż się uśpi. Są tacy co wyjmują bezpiecznik od Nivo, wtedy na 100% nic się nie wydarzy niespodziewanego.
  2. Oczywiście możesz mieć rację ale też nie ma co generalizować. Jest dużo relacji gdzie chińskie wytrzymały też 50 czy więcej tys. km. A teraz porównując ceny Chińczyk ok 150PLN Arnott powiedzmy korzystnie 750PLN No to teraz żeby to się opłacało musiałby Arnott wytrzymać w twoim przypadku 90tys km, wytrzyma tyle? U mnie oryginalne wytrzymały 163tys z lewej strony, z prawej jeszcze nie wymieniałem. Miech z lewej wymieniłem na chinczyka, przerobił juz 9tys, jak wytrzyma tylko 18tys jak u ciebie, to się zastanowię i może nie arnotta ale dunlopa wezmę, ale jak wytrzyma 50tys to nie ma dyskusji.
  3. Właśnie letnie. Zimowe 18/245/45 prawie tak samo - 2.6 przód, 3.0 tył
  4. Ja od samego początku też w takich samych oponach bez RFT używam 2.6 przód i 3.2 tył. Jest idealnie. GY 254/40 R19
  5. Jadę Parkuję Wciskam Start-Stop * w zimie włączam nawiew by ciepło z silnika mi przez 10-15 min nagrzewało auto wysiadam zamykam auto Nie przełączam na P, nie widzę takiej potrzeby.
  6. Na pewno i w Berlinie są tzw. Hobbywerkstatt, poszukaj, cena za godz. podnośnika 6-10E. Jak znajdziesz kogoś kto ci pomoże to w niewielkich pieniądzach to sam zrobisz.
  7. 170kkm i nigdy nie włączam P najpierw. Po co? Automatyczne przejście w P działa wyśmienicie i żaden elektromechaniczny hamulec postojowy się nie włącza, skąd to masz? Chyba że blokada parkowania w skrzyni to u ciebie elektromechaniczny hamulec postojowy (ale to nie ma nic wspólnego z hamowaniem kół). Odnośnie P czyli Parking Lock: Parking lock The 8-speed automatic gearbox is equipped with a parking lock to secure the vehicle against rolling away. The mechanism is identical to that of the predecessor. The parking brake blocks by using a locking pawl that engages in the gearing of the parking lock gear. The parking lock gear is located on the output shaft of the gearbox. The parking lock pawl is engaged by spring force. The parking lock is designed to ensure a secure position of the vehicle under the following preconditions: Uphill or downhill gradient of up to 32 % Speed below 2 km/h The parking lock must not engage at speeds above 5 km/h. All models are equipped with electric gearshift via the gear selector switch (GWS). The parking lock is engaged by pressing a button or, under certain circumstances, also automatically. The parking lock is actuated electrically. The notched disc in the gearbox is omitted. It is replaced by a parking disc, a parking lock cylinder, a solenoid valve and a parking lock magnet. A distinction is made between mechanically engaging the lock and associated electric activation. As mentioned above, the parking lock is engaged using spring force. Electric activation of the lock performed by: Activation via a button on the selector lever Switching the engine off while drive position is engaged If, when stationary, selector lever position R or D are engaged and neither the accelerator pedal nor the brake pedal are being operated, the seat belt of the driver's seat is released and the driver's door is opened. The electronic transmission control (EGS) activates the solenoid valve and the parking lock magnets. The solenoid valve is located in the hydraulic shift unit. The parking lock magnet is located on the cylinder for the parking lock. Upon engaging the parking lock, the parking lock magnet for the parking lock cylinder is switched off. This results in releasing the mechanical lock and the piston. The solenoid valve in the shift unit is also switched off. The valve moves to rest position and the parking lock cylinder is bled. A pre-tensioned helical coiled spring on the parking disc pulls the piston towards the parking lock. The parking lock is engaged using the connecting rod attached to the parking disc. It is engaged hydraulically. To engage, solenoid valve 2 actuates the parking lock valve so that the system pressure reaches the parking lock cylinder. This pushes the piston back against the spring force and the parking lock is released. The parking lock magnet is additionally actuated. It also locks the piston with a locking mechanism or keeps it in position N when the engine is at standstill. The parking lock is opened only under the following preconditions: Engine running Footbrake depressed Selector lever position in R, D or N
  8. Co masz na myśli "hamulec parkingowy" tzw. "ręczny"? To w zasadzie nigdy, chyba że włączony jest Auto-Hold to po zatrzymaniu auta i zamknięciu go.
  9. Tak mi się wydaje (może ktoś bardziej obeznany w VFL mnie poprawi). Żeby dobrze uszczelnić to raczej bez wymontowania całego reflektora się nie obejdzie.
  10. To tylko atrapa, od środka nie masz żarówki bo to reflektor bez doświetlania zakrętów.
  11. 455 miałem oryginalnie na lato, wcale nie uważam, że to felga dla staruchów :) ale każdy ma inny gust. Niestety tuż przed świętami mi je zayebali... więc chyba jeszcze wzięcie mają. Teraz szukam czegoś nowego i pewnie będzie tak jak wyżej 351 bo jest tego na rynku dużo i ceny przystępne, albo jak się wkurzę to będą 453 bo też polerowane podobnie jak 455.
  12. Czyli twierdzisz, że flash za 170E wystarczy? Co mogę ustawiać mając tylko to? Pewnie jest wiele opcji ale aby je ustawiać potrzeba chyba trochę pojęcia. Stage1-3 nie są dostępne, prawda? Sam zastanawiam się nad kupnem, mam już x-delete od nich i działa spoko, myślę że i XHP powinno działać.
  13. Czyli masz te same błędy, skalibrowałeś czujnik funkcją serwisową i nadal nie działa? Rozwiąznie -- > czujnik do wymiany.
  14. Wycinanie i światła drogowe to tylko zewnętrzna soczewka z ksenonem (LED chyba trochę bardziej rozbudowane jest). Doświetlanie pobocza to już zależy, ksenon jest skrętny więc na zakrętach też zmienia kąt oświetlania. Poza tym asystent świateł drogowych używa różnego rozproszenia światła w zależności od jazdy w mieście, poza miastem a nawet autostradą. Przy małych prędkościach w doświetlaniu zakrętów jest używana wewnętrzna lampa (oczywiście jeśli nie jest to atrapa). Asystent świateł drogowych wyłącza światła drogowe tak czy tak przy mniejszych prędkościach - nie wiem 30 czy 40 kmh. Może w jakimś małym zakresie (ale podejrzewam bardzo małym) mogą być aktywne jednocześnie światła drogowe i wewnętrzna soczewka.
  15. Nie. Tylko jako doświetlanie pobocza przy skręcie i to do jakiejś prędkości. Włączenie przy pomocy kierunkowskazu możliwe jest tylko do bodaj 40kmh. A ogólnie w zależności od kraju działa do 70kmh.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.