Skocz do zawartości

W.i.L.k.U

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 3**
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia W.i.L.k.U

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. U mnie było tak zastane że dopiero po paru godzinach udało mi się wymontować całość z szyby... potem na stole złamało się w pół przy próbie wyjęcia trzpienia... najprawdopodobniej trzeba kupić nowy, coś koło 350zł jak dobrze pamiętam..
  2. o-ring łączeniowy ma 48 mm , także raczej 50mm *ale odkopałem :)
  3. Wydaje się mało prawdopodobne, chyba lepiej fundusze i czas przeznaczyć na zdjęcie wagi, ale nie miałem takiego przełożenia nigdy.
  4. Jeśli wyeliminowałeś wycieki na zewnątrz to sprawdź w środku, u mnie kiedyś w 323i nagrzewnica puszczała wodę i delikatnie kapało na wycieraczkę, zimą powinna mocno parować ci szyba, do tego może się zapowietrzać..
  5. dokładnie, zwykłe żarówki z mocą świecenia 30% wyglądają na.. żółte, imo w niektórych kolorach aut wygląda to ok, ciekawi mnie czy ktoś ma drl w ledzie lub cob
  6. Ściągając airbag dowiesz się czy masz wiązkę(wtyczkę)do multifunkcji, jeśli nie, musisz wymienić taśmę z manetkami na taką z multifunkcją + aktywacja na kompie.
  7. Na jednym z angielskich forach były opisane kable i jakie napięcia powinny być, od siebie dodam że u mnie był uszkodzony kabel ale na wysokości podsufitówki (wchodził z prawej strony klapy) także podłączyłem go pod inny kabel z tej wiązki który dawał +12 po stacyjce, radio działa , minus jest taki że jak włączę ogrzewanie tylnej szyby trochę zakłuca radio, trochę druciarstwo ale szkoda życia na ściąganie podsufitówki..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.