Skocz do zawartości

krzysztoft42

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E70 30d 2010

Osiągnięcia krzysztoft42

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, Powiem szczerze, że analiza forum nie dała mi pewności, ale dziękuję za podpowiedź.
  2. Witam ponownie. Czy nie ma chętnych na odpowiedz :)
  3. Tak naprawdę można pytanie zawężyć do tego czy przy 90% po mieście dizel jednak przy takim dużym aucie się sprawdzi i czy przyspieszenie między 30d, 40d, m50d w warunkach głównie miejskich a nie autostradowych jest zauważalne i warto zainwestować. Pozdrawiam
  4. Witam. Podbijam ponownie temat. Ceny się zmieniają x5 wyprzedają i jest obecnie tak. 35i w m pakiecie nie za wiele 50i w zasadzie nierealne w pl, chyba ze import. Z dizli 40d kosztuje podobnie do M50d. Mam pytanie czy poza osiągami są duże rownice między tymi autami np. Koszty eksploatacji ? Chciałem tez zapytać czy można gdzieś sprawdzić, porównać przyspieszenie na poziomie 0-50 wśród dizli. Jeżdżę dużo po mieście jednak i dynamika na etapie 150 - 180 wcale mnie nie interesuje . Jednak 30d będzie najtańsze. Proszę o odp i pomoc Dzięki
  5. Ponieważ temat przycichł a ja po wstępnej analizie zauważył bardzo mała ofertę f15 z benzynowysilnikiem, rząd akcyzę trzyma, zaczynam rozważać 40d vs M50d. Czy różnica jest znacząca w mocy bo w cenie już wiem. Ma ktoś doświadczenie?
  6. To skoro zdanie są tak podzielone może ktoś pomoże mi odpowiedzieć na pytanie jakie wyposażenie poleca jako tzw. Must have a co Waszym zdaniem jest zbędne lub mało przydatne
  7. Czytam co napisałem i chyba czas odwiedzić salon :). Bez testów się nie obejdzie
  8. Kłopot jest z tym co da fajniejszy Fun w zakresie jazdy po mieście. Miałem przeświadczenie ze 35i to nie będzie jednak przeskok ale może się mylę. Boje się tego ze benzyna rakieta na start nie bierze jak np M50d ale może się myle
  9. Wiesz co mam e70 3.0d i jeżdżę tak od prawie 3 lat. Nie było kłopotu z dpd never
  10. Ucinając temat utraty wartości, swoje e70 sprzedam w rodzinie i myśle ze następne tez. Panowie jeśli pozwolicie wrócić do sedna. Chcąc kupić używane auto najbardziej obawiam się awaryjności. Który Waszym zdaniem motor jest najlepszy 35i, 50i czy może 40d lub M50d ? Zwracam uwagę na swój styl jazdy: małe trasy A na drugie danie: wrócę do pytania o tzw niezbędne wyposażenie ?
  11. Tak znam ten opis 50i rulez!!! Jest sobota wieczór więc śmiało powiem chcę 50i tylko w tym budżecie to używka i boję się napraw. Przy moim przebiegu eksploatacja i paliwo nie robi takich kłopotów. Z drugiej strony skoro tyle jeżdzę po mieści bo to 95% i zawsze byłem "Dizel" to czy po przesiadce do benzyny przy się nie zawiodę.
  12. Zgadzam się z Wami, ale patrzę na swoje potrzeby. W tej ocenie to ja jak żona 10-12 km rocznie to jak przysłowiowy komin. Problem jest inny. Dajmy na to mamy 300 k. leasing te sprawy. jakoś damy radę. Wiadomo auto na 3 lata. Przecież życie krótkie trzeba zmieniać. I teraz mogę. 1. Kupić nowe 40d. Jak kolega wspominał za 320 jest kosa nie jakieś mega wyposażenie ale biedy nie ma :) 2. Kupić M50d używane czyli 2015 przebieg 60-80 tys km cena na poziomie 250k z Reichu czyli mniejsze koszty szybciej przełknie firma :) i fun pewnie lepszy (aż nie padnie) 3. Kupić 50i używane czyli 2014-2015 przebieg ok. 100 tys km cena na poziomie 250k z Reichu czyli mniejsze koszty szybciej przełknie firma :) i fun pewnie lepszy (aż nie padnie) 4. Wydać na używkę w Reichu tyle co za nowe w Pl i mieć z małym przebiegiem 2016 50i lub M50d
  13. Z 50i jest ten problem, ze w naszym Wspaniałym Kraju oczywiście jest go jak na lekarstwo, i w zaaadzie oferta używanych jest tylko u sąsiadów tych co wojnę przegrali ponoć. I tu powiem tak gdyby nie ta wspaniała i fantastyczna polityka naszego rzadu odnośnie akcyzy, która nam bogatym Europejczykom pozwala kupić suto tylko z 18 proc akcyza to bym sekundy się nie zastanawiał. Gdybym dziś mógł kupić auto w Niemczech za cenę z mobile plus opłaty rejestracyjne i np 3 proc akcyzy albo wcale jak w innych krajach UE to bym nawet wątku nie poruszył tylko gibał po v8 albo M50d. Jednak jest jak jest. Któryś z kolegów wspominał o wyposażeniu. To kolejny wątek, który chciałbym poruszyć. Jako posiadacz e70 chciałbym poczuć różnicę przy przesiadce. Jak wiadomo f15 z zew nie jest kompletnie nowym autem. W mojej ocenie tzw must have to: M pakiet, dach panorama (obiecałem dzieciom), komfortowe fotele, wyświetlacz elektroniczny (bo ma być inaczej niż w e70), nagłośnienie hk (idealnie bo) ale to marzenie ściętej głowy :):). Przy tej konf i silniku np 50i oraz w miarę normalnej cenie jest takie auto w Niemczech jedno lub dwa :). Czy podpowiecie co Waszym zdaniem jeszcze powinno być ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.