Skocz do zawartości

Pietrek1366

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 730D e65 2004r Individual

Osiągnięcia Pietrek1366

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam w BMW e65 2004r świecą się te 3 kontrolki. Program DIS wyrzuca błąd systemu DSC - 5EFE Pressure sensor (offset). Czyli od razu ten czujnik na pompie do wymiany? Co oznacza offset? W disie widzę że ten czujnik reaguje i pokazuje ciśnienie jak naciskam pedał hamulca. Stało się to nagle podczas jazdy. Po odpaleniu auta czasami znika ale po chwili się pojawia.
  2. Witam nie mam u siebie poziomowania lamp dynamic xenon. Przy włączaniu świateł widać że silniczki w obu lampach działają bo światła chodzą góra dół lewo prawo i jakoś tam się ustawiają. Dioda na pokrętle jak przekręcę na AUTO nie miga tylko świeci ciągle jakby nie było błędu. W inpie wyrzuca błąd A58B modułu ALC czyli od adaptive headlings. Coś tam, że niskie wartości czujnika z przodu. Patrząc po statusach widzę, że czujnik z przodu ma stałe napięcie 0.02 i się nie zmienia. Ten z tyłu wydaje się dobry, bo ma jakieś tam napięcie i zmienia się gdy ruszam samochodem. Ewidentnie czujnik do wymiany? I czy z przodu jest tylko jeden czujnik? Znalazłem go połączonego z wahaczem tylko z prawej strony (strona pasażera). A coś wyczytałem, że w niektórych samochodach były po dwa z przodu i jeden z tyłu. I nie jestem pewny jak powinno być u mnie. Ale to wtedy w inpie pokazywało by wartości napięcia dla dwóch czujników z przodu. I czy możliwe jest, że przez ten walnięty czujnik nie mam też skręcania xenonu na zakrętach?
  3. Własnie coś czytałem o tym tylko nie mam do wyboru modułu CAPPL, chyba nie mam tego całego CIC, to jest trochę inny idrive niż np. e60. Ja mam jeszcze opcje na skos do wyboru. A wiecie może jak u mnie nazywa się moduł idrive? Szukałem i nie mogłem tego znaleźć. Może tam jest ta opcja do aktywowania? Ja mam idrive jak tutaj na zdjęciu tylko że po angielsku http://www.7-forum.com/modelle/e65/images/idrive_hauptmenue_lci_p0018002-c.jpg
  4. A ja mam jakiegoś dziwnego idrive i nie mam czegoś takiego jak światła dzienne czy drl czy day lights. Mimo tego że wszystko z tagfahrlicht dałem na activ i ustawiłem dzienne na światła drogowe.
  5. A czemu właściwe nie chcesz długich jako dzienne. Ja tak mam i jestem bardzo zadowolony. Przełącznik na A i tylko przód świeci a po zmroku sama zapala się reszta. Na 0 też swieci ale mogę wyłączyć w idrive. No właśnie nie chce żeby mi coś świeciło w pozycji 0. Da radę wtedy wyłączyć w idrive w e65? Gdzie wtedy ta opcja będzie?
  6. A to nie jest czasem komenda od świateł dziennych? Że zacznie świecić mi długimi jako dzienne?
  7. Mam ncs, inpe, disa. Możesz napisać które wartości zmienić? Mówisz o tak zwanych światłach skandynawskich? Że automatycznie cały czas włączone? A będę mógł je zgasić przy odpalonym silniku jak przekręcę pokrętło na 0?
  8. Właśnie nie, bo wtedy samochód krzyczy że światła włączone i jak wyjdę i go zamknę to dalej pozycyjne się świecą. Dobrze jest tak jak na auto w nocy, otwierasz drzwi, pozycje gasną. Chciałbym tak na stałe. Może jakoś narzucić modułowi świateł że niby non stop jest noc?
  9. Witam czy jest możliwość zakodować jakoś światła mijania żeby cały czas zapalały się razem ze startem silnika? Tak że zostawiam przełącznik na AUTO i nawet w dzień się odpalają. Często zdarza mi się zapominać włączać światła mijania w dzień. W nocy jest ok bo przełącznik ustawiam na AUTO i nie muszę ruszać przełącznika jak gaszę czy odpalam samochód.
  10. Pietrek1366

    Bmw e65 ask

    Jeżeli komuś się przyda to w moim przedlifcie 2004 też padły końcówki mocy i do tego w radiu i we wzmacniaczu. Grały mi tylko 4 głośniki. Sprzęt wysłany do V Garaż w Ząbkach. Koszt 300 zł za jedną końcówkę. Panowie naprawili u mnie jedną w radiu i dwie we wzmacniaczu. Teraz grają wszystkie głośniki. Działa już 10 miesięcy. Pozdro
  11. Wymieniona przepływka na nową, oryginał Bosch z takimi samymi numerami jak stara. Nie musiałem adaptować w disie. Po prostu wsadzona nowa i trybi. Wartości są już odpowiednie na postoju i w czasie jazdy. Temat do zamknięcia.
  12. Witam w moim BMW 730D e65 2004r inpa wyrzuciła błąd 3FF0 czyli przepływomierz. Wydaje mi się że nic złego nie czuć po samochodzie. Przyśpiesza normalnie, reaguje na dodanie gazu itp. Dodaje też screen z inpy z wartościami podczas jazdy ~60 km/h. Widać że air pressure i air mass są większe niż nominalne. Na obrotach jałowych wskazania air mass wynoszą 404 do 530 czyli chyba też za wysokie. Czy to uszkodzona przepływka? A może jakaś nieszczelność albo coś innego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.