Skocz do zawartości

MrDwight

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 528xi 2016

Osiągnięcia MrDwight

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Jestem posiadaczem 528 xiz 2016 r, przebieg 19900, czy tez ten rocznik modelowy jest zarazony ta zaraza (lancuch itd), dodam ze auto wyjachało z fabryki 11.2015. Autko z Kanady, olej wymieniony przy 15000 na 5w30 i bede wymieniał co 10k jak to w Kanadzie robią. Czy ta wada tez u mnie bedzie wystepowac? Pozdr
  2. Dzięki za porade, z kolanowymi jeszcze zobacze bo gadałem z kolega z ASO zeby je wyprogramowac i kupic jedynie zaślepki bo tak jak pisałeś nikt ich w EU nie stosuje, tylko daja to do US (sam nie wiem po co?) A podrzuciłbyś mi namiar od tego magika od elektroniki to zadzwonie do niego i porozmawiam: co jak i za ile. Chciałbym jeszcze przeprogramowac immobilajzer i kluczyk tak w razie ostrożności, bo rózni ludzie rózne rzezy kopiują i poźniej samochodu nie ma :)
  3. To tez musze zobaczyc bo w ogóle nie zwróciłem na to uwagi. A te naboje mozna zregenerowac?
  4. Te kolanowe to zregeneruję tam gdzie poleciłes. Jak je bede odbierał mam na coś zwrócić uwagę?
  5. Jak odbiore auto to zoabcze ta maskę ale z tego co patrzyłem nic przy zawiasach nie było zdeformowane a maska gładko sie otwierała i zamykała, i była spasowana do całości karoserii. Sprawdziłęm jeszcze wycene ubezpieczyciela i tam nie było zadnej pozycji odnośnie nabojów ochrony pieszego, a oni w maire rzetelnie podchodzą do kalkulacji kosztów. Zastanawiam sie jeszcze nad reflektorami bo mam wersje z AHL (Kanada) i maja popękane klosze , czy jak kupie samę obudowy z lamp EU czy da sie przełożyć cały osprzet z moich lamp? Czy bedą pasować te klosze do mojego osprzętu. Następna rzecz czy ktoś ma moze jakąs instrukcję demontażu deski rozdzielczej? Bo chce sam sie tym zająć i nie wiem czy sie na to porywać.
  6. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie poduszek kolanowych? czy tak samo róznia sie od EU jak poduszka kierowcy?
  7. Po czym poznac ze naboje nie odpaliły? maska wydaje sie być nie naruszona oprócz miejsc na zdjeciach.
  8. Ale generalnie temat do ogarnięcia? Bo maska naprawde mało uszkodzona i szkoda byłoby kupowac nowa z uwagi na koszt (w dobrym stanie ok 2000 w góre). A mam pytanie czy konieczne bedzie malowanie całej maski przy takich uszkodzeniach? czy da sie to zrobic miejscowo. Raz widziałem ze małe uszkodzenia miejscowo w jednym zakładzie robili. Pozdr
  9. Dzieki za rozjaśnienie tematu bo miałem kilka watpliwości co do naprawy. Generalnie auto w naprawde dobrym stanie, fotele jak nowe zreszta siedziałem w nim i pachnie nowością (facet dostał kamieniem w szybę i tak sie przestraszył ze wjechał kolesiowi w tyłek w mieście i taki był final tego zdarzenia) i do tegp full wyposażenie, kamery radary i przebieg tylko 13000 na 100% pewny. Pytałem o czujniki poduszek bo w wycenie ubezpieczyciela wszystkie są do wymiany a wcześniej czytałem ze należy wymienic to co zostało zniszczone w wypadku. Z tego co widziałem pod maską jakichś dużych zniszczeń nie ma. Wiadomo elementy elementy pasa przedniego do wymiany (urwana blacha na górze pasa przedniego, żaluzja chłodnicy i kilka pierdół), jak rozbierze go jakis mechanik bede wiedział co mozna zostawic co wymienic. Ma tez jakis radar (adaptive cruise control radar) sam nie wiem czy działa, zobaczy sie podczas naprawy. Zderzak ma side view kamera i juz podobny znalazłem na allegro tyle ze nie wiem czy nie ma mocowań pourywany bo facet ma urlop do 08.01. Jutro zadzwonie i się dowiem co i jak. Generalnie chciałbym kupic w oryginalnym lakierze coby uniknąc lakierowania ale kolor bardzo rzadki (mineral white A96). Na allegro jest sporo części ale w kolorze Alpine White. Wiadomo najlepsza opcja byłąby goły z ASO ale cena to kosmos 2900 sobie zycza za niego - to troche drogo. Reszta rzezcy da sie przełożyc (kamera, czujniki itp) Kolega podesłał mi linka do oficjalnego sklepu BMW i tam zacząłem sprawdzac części to wyszedł mi nowy Bentley z tego BMW wiec sobie odpuściłem szukanie części tam. BTW znasz moze namiar na jakis nie za drogi sklep z częsciami (niekoniecznie oryginały - mogą byc zamienniki) to z nimi bym sie skontaktował zeby mi kalkulacje częsci zrobili? Poduszki, napinacze+deska - na allegro znalazłem deske z napinaczami poduszkami za 6000 i facet mowi ze nie regenerowane i ze to oryginały wiec sam nie wiem czy mu teraz wierzyć skoro taka duza jest róznica w np: poduszkach (dwa naboje). A nie mozna tych poduszek zastapic europejskimi? czy jakies błedy bedzie komputer generować? Wiem ze jak po VIN sprawdzałem to numerów do desek rozdzielczych jest bardzo duzo - moja jest czarna (bez skóry) pod HUD i facet co do niego dzwoniłem powiedział ze BMW czesto zmienia dostawców stad taka ilośc numerów. Prawda to? Ja obawiam sie jednego zeby mi poprostu kolorem, odcieniem lub faktura sie nie rożniły bo bedzie słabo. Mozesz cos doradzić? Da rade to taka deske samemu wymienić? Bardzo to skomplikowana sprawa? Bo planuje wyjąc stara deske i pojechac z nia po zakup nowej. Poduszki mam obiekcje zeby regenerować, nie jest to moze troche niebezpieczne? raz zeby zadziałała kiedy trzeba dwa zeby nie wypaliła np podczas jazdya dwa zeby nie był widoczny slad po naprawie (a takie juz widziałem i słabo to wygladało) Stad pytałem. Kleme poki co ogarnąłem jako prowizorke sam, bo w miejscu gdzie kupiłem auto zaspiewali mi za kleme na polskie 1200 PLN z dostawa za tydzień. Oczywiście jak odbiere auto wymienie ja na nową bo z prowizorką nie bede jezdził a samochód chciałbym zostawić dla siebie (nie szykuję na handel) Następna sprawa która mnie jeszcze nurtuje bo auto ma pekniete oba klosze, reszta wydaje sie ok. Czy jest opcja zeby wymienic same klosze? Bo wymiana całej lampy to koszt ok 3000 na allegro. Z tego co sie dowiedziełam to Bixenon z AHL (cokolwiek to znaczy) a takich jak na lekarstwo na allego, chyba ze cos takiego ma jeszcze inna nazwę. Swojego czasu zastanawiałem sie na zmiane na adaptive LED super sprawa do jazdy nocą ale to chyba byłaby droga sprawa. Na tylnie lampy nawet nie zwróciłem uwagi, jest prawdopodobienstwo ze sa pomaranczowe ale nie stawiam tego za pewnik ( w kanadzie rózne lampy maja raz czerwone raz pomaranczzowe). Swiateł przeciwmgielnych przelacznika nie ma wiec trzeba to tez ogarnąc. Tych ludzi co poleciłes robia to wszystko? Podsufitka ceny podobne jak w serwisie róznica ok 500 PLN wiec gra nie warta swieczki. Na koniec rozumien ze te 10 tys to sama robocizna? Czy znasz jakis dobry zakład co mogłby się podjąc złożenie tego w jedną całośc tak zeby to miało rece i nogi bez zadnej prowizorki? Autem bede woził tez dzieci wiec zalezy mi na tym zeby było bezppieczne. Dzieki za info. pozdr
  10. Witam potrzebuje kalkulacji następujących cześci (oryginał i zamiennik - jesli istnieje): 51 11 7 332 681 51 14 7 057 794 51 11 7 332 684 51 11 7 202 885 51 11 7 331 754 51 11 7 331 732 51 11 7 331 731 51 11 7 331 770 51 11 7 331 769 51 11 7 331 725 66 31 6 885 585 66 31 6 775 366 66 20 9 233 031 66 20 9 142 107 51 11 2 208 723 66 53 9 240 352 51 11 7 207 922 51 11 7 207 932 51 11 7 331 775 51 11 7 200 706 51 11 7 203 078 51 11 7 158 894 51 13 7 412 324 51 13 7 412 323 63 11 7 343 906 63 11 7 343 905 63 11 7 240 368 63 11 7 349 296 63 11 7 349 295 63 17 7 311 294 41 61 7 207 194 51 23 7 183 762 17 11 8 672 011 64 53 6 805 453 51 64 7 200 689 51 64 7 187 096 51 64 7 187 095 32 30 6 778 285 72 12 9 273 662 72 12 9 181 133 72 12 9 181 128 65 77 6 837 359 65 77 9 224 176 65 77 9 224 176 65 77 6 995 257 65 77 9 159 313 72 12 9 143 418 65 77 9 224 178 65 77 9 224 177 32 30 6 788 155 51 31 7 203 121 51 45 9 207 406 72 11 7 382 368 72 11 7 382 365 72 11 9 115 306 72 11 9 115 305 51 44 9 173 426 Z góry dziekuję. Pozdrawiam
  11. Witam Wszystkich. Jestem troche zielony w temacie BMW, ale ostatnio kupiłem BMW f10 2016 r po małym dzwonie - auto sprowadzone z Kanady. Odpala i jeździ. Samochód ma uderzony centralnie przód: zderzak do wymiany, cześć pasa przedniego tez wymiana, chłodnice całe (główna lekko wgnieciona - jednakże nie cieknie - wiec zastanowie sie czy wymienic), lekko podgieta maska (chyba da sie wyklepać - dosłownie zagiecie ok 2 cm w centralnej czesci i prawej stronie) no i pech chciał że wystrzeliły wszystkie poduszki tj. kierowcy+kolanowa, pasażer+kolanowa i kurtyna psażer. Sam nie wiem czy napinacze pasów strzeliły, bo same pasy działaja bez zarzutu. Mam wycene od ubezpieczyciela i w niej jest wyszczególnione ze wszystkie poduszki wymiana + wszystkie sensory i czujniki wymiana + napinacze pasów. Moje pytanie: które z tych części da sie zregenerowac bądz tez zresetować (czujniki)? Czy jest w ogóle sens i czy jest bezpieczne? Jak kupowac nowe to gdzie? Wiem ze deska rozdzielcza i podsufitka do wymiany ale są zakłady które to regenerują (z podsufitka to dokładnie nie wiem ale deski na pewno). Robił ktoś coś takiego, i jaki jest efekt końcowy takiej regeneracji deski? Co z poduszkami/kurtynami, regenerowac czy kupić nowe, bądz też na allegro? Jak odrożnić poduszkę regenerowaną od oryginalnej? Ewentualnie czy mógłby mi ktoś polecić dobry (i niedrogi) zakład w okolicach warszawy co mogłby taką naprawę wykonać. Zależy mi na fachowo wykonanej naprawie ponieważ samochód chciałbym zostawić dla siebie (z uwagi na bardzo maly przebieg 13000), stan auta (jak nowe w środku) oraz opcje wyposażenia (maks jaki da się włozyć) Moze mi ktoś doradzić na co zwrócić uwagę przy naprawie i gdzie najlepiej kupować cześci? bo te w ASO mają jakąs zawrotną cenę (jakby złożyć samochód z oryginalnych czesci to kosztowałby tyle co nowy Bentley) Wcześniej byłem posiadaczem MB i części w ASO dało sie kupowac z dużą zniżką, w BMW nawet nie chca gadac. Z góry dzięki za pomoc. Pozdr http://www.fotosik.pl/zdjecie/593df0c182d70d51 http://www.fotosik.pl/zdjecie/6cd4675bfc67e035
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.