Skocz do zawartości

kiler22

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 520

Ostatnie wizyty

233 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kiler22

  1. dzięki wszystkim za pomoc . Okazało się jak pisali koledzy wyżej że test z wduszaniem zaworka jest niemiarodajny Było mało gazu . po dobiciu wszystko gra i trąbi
  2. w piątek nie udało mi się znaleźć nikogo kto by miał zegary . Od poniedziałku zaczynam działać
  3. no wczoraj właśnie go szukałem . Miejsce na niego znalazłem ale samego czujnika już nie . Czy wszystkie e60/61 miały ten czujnik ??? ps. na wentylatorach też go nie ma
  4. Jak naduszę zaworek to leci pod konkretnym ciśnieniem Jeśli mi napiszesz jak odczytać ciśnienie INPą to sprawdzę dokładniej
  5. mam taki problem - bmw e61 z manualną klimą Gaz jest , klima nie działa .. CZASAMI (co kilka dni ) pojawia się bładE714 ale nic to nie zmienia czy on jest czy go nie ma . Żadnych innych błędów w klimie nie ma Czy ta sprężarka ma elektromagnes który załącza go załącza ??? Czy gdyby się spalił pokazywałoby jakiś błąd ??? Generalnie po naciśnięciu przycisku delikatnie zmienia się odgłos spod maski (jakby ciut bardziej świstał ) obie rurki są gorące (jedna chyba jednak bardziej ) od czego zacząć poszukiwania
  6. W moim E61 (2.0D) jest taka rurka jak widać została kiedyś potraktowana przez jakiegoś "pilarza" czymś ostrym i to w kilku miejscach Co prawda nie cieknie i nic się z tym nie dzieje jednak fajnie było by mieć pewność że któregoś dnia się nie rozszczelni Tylko nie wiem pod jakim hasłem szukać czegoś takiego na allegro ?? Czy tylko ASO ?? Może ktoś by miał numer takiej rurki to ruszyłbym z miejsca przy poszukiwaniach VIN wbanj31040cp88649
  7. przedzwoń , zapytaj (suchy las ) 502 393 084 gość ogarnia tego typu sprawy , nie wiem czy akurat to konkretnie ale usuwa programowo EGRy FAPy i wiele wiele innych więc z tym też sobie powinien poradzić
  8. jest jeszcze szansa że sam przycisk "się wziął i się zepsuł" ale zacząłbym jednak od sprawdzenia wiązki
  9. wiązka do kalpy do sprawdzenia a jeśli jest dobra to żeby nie kupować "w ciemno" nowego zamka wystarczy zwykłym próbnikiem sprawdzić (oczywiście po rozebraniu plastików klapy ) czy sygnalizuje zamknięcie/otwarcie
  10. kolego czy zadałeś sobie 3 minuty trudu i przejrzałeś posty na forum ??
  11. tak . powinno zgasnąć po chwili od zamknięcia pilotem nie wiem jak w innych ale u mnie pojawia się dopiero po ruszeniu w zamku od szyby nie w samej szybie
  12. Minęło już wiele czasu . Moze ktoś ma już sposób na skasowanie oleju powyżej 300 tys np INPą albo coś ??? Ew może autor zrezygnuje z "symbolicznych groszy" i opisze jak to zrobić
  13. Przyjechały , zamontowałem ale ........ Montaż tego paska klimy to jakaś masakra Zdjęcie starego rozciągniętego było proste ale nowy ......... ciężka sprawa w każdym razie kolejny punkt przywracania do używalności odhaczony :D
  14. wielkie dzięki . zamawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.