Skocz do zawartości

GreenTea

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i

Osiągnięcia GreenTea

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem czemu takie dziwne kody błędów są. :( Po ponownym odpaleniu auta i ponownym wyczytaniu błędów pokazał się błąd z końcówką 11 i któryś od BM nie pamięta. Jak czytałem trochę o kontrolce, to niby jest od przegrzewania katalizatora, ale powinna być nieaktywna, bo auto ma już kontrolkę od silnika (check engine). Się zastanawiam czy może zegary są od innego auta i dlatego się pali. Troche o pacjencie: 330i z 08/2000 + LPG 262tkm
  2. Witam, miał może ktoś już styczność z czymś takim? Usunąłem wszystkie błędy (przez ISTe) i dalej się pali? Myślicie, że mogą być sondy popsute?
  3. Podepnę się pod temat, lecz moje pytanie jest trochę inne. Mam m50b20 (bez Vanosa) Bosch 92 rok chce wsadzić m52b28 95 rok. Jak wsadzę komputer od m52b28 z wyłączonym EWS. Czy potrzebuje pomimo tego Sterownik EWS i całą skrzynkę z bezpiecznikami + wiązką (ta, która idzie za skrzynka od bezpieczników), czy mogę go po prostu tak wsadzić na starej wiązce? Jedyną róznice, jaką widziałem to ilość pinów przy okrągłej wtyczce obok bezpieczników (po prawej stronie auta), ale dawca miał klimę, a moja nie ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.