Skocz do zawartości

lkmotocykle

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2004

Osiągnięcia lkmotocykle

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. super, dzięki sprawdzałem swój nastawnik, te druciki są ok, jest tylko luz na przekładni, już zamówiłem zestaw naprawczy
  2. Witam Pacjent to E60 530D M57N 1.Czy po mechanicznej naprawie nastawnika turbiny (przekładnia ślimakowa+silnik) trzeba go jakoś specjalnie kalibrować? 2.Czy po wymianie elementów straci pozycję i zakres pracy? (wtedy na pewno potrzebna kalibracja) 3.Ma ktoś jakiś patent na lutowanie tych nieszczęsnych drucików przy płytce drukowanej? (podobno cyna nie chce się kleić, sam jeszcze tego nie sprawdzałem)
  3. Din76 wielkie dzięki :) inpa ea90+update i wszystko działa :D jedyny minus to że wszystko jest po germańsku, ale to już mniejszy problem
  4. kabel sprawdzony, dla pewności poprawione dwa "niepewne" luty, brak rezultatów robiąc totalną diagnozę zczytuje mi błędy z DDE, ale nadal nie mogę się połączyć z silnikiem
  5. Witam Mam problem z Inpa 10.0.2 ediabas 6.4.7 na Windows xp32+interfejs k+dcan(piny 7 i 8 na przełączniku) Auto E60 530d 2004r Łączę się ze wszystkimi modułami, ale nie mogę się połączyć z silnikiem Po wybraniu silnika DDE 5.0 M57 wywala błąd IFH-0009 Na DDE 6 M57top/M57tu2 też się nie łączy Czy problem jest w braku w menu silnika M57N??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.