Skocz do zawartości

HouseNight

Zarejestrowani
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: Audi A4 B7 Avant 1.8T
    Jest: BMW E60 LCI 520D N47D20C 2009r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia HouseNight

  1. Temat do zamknięcia. Założyłem nowe turbo i śmiga🙃
  2. Teraz chyba pasuje olej zlać i wykręcać turbinę. Regeneruje się te turbiny czy tylko nowe? Czytałem że po regeneracji już nie działa dobrze bo nastawnika elektrycznego nie można ustawić jak fabryka.
  3. Cały układ dolotowy był szczelny, też myślałem że któryś wąż się zsunął. Ewidentnie słychać, że to ze środka turbo bo gdy wirnik się zaczyna kręcić to gwizda. Luz jest na wirniku wzdłużny i osiowy ale nie znowu jakiś duży. Oleju widać że trochę puszcza w dolot.
  4. Wczoraj jak jechałem to nagle poczułem, że samochód nie przyśpiesza i turbosprężarka strasznie wyje jak na filmie. Musiałem wracać 20 km takim samochodem a pod górkę nie ma kompletnie mocy. Co mogło się stać? Łopatki w wirniku się wyłamały czy ocierają gdzieś o obudowę ? Skąd taki dźwięk? Jeszcze nie zaglądałem do środka IMG_3386.MOV - Dysk Google
  5. Ja też wrzucam loga do oceny bo widać, że ciśnienie wsteczne jest chyba za wysokie. Na postoju jak robiłem test ciśnienia to było w granicach normy jakie były tam opisane a przy obciążeniu ponad 220 hPa https://log.tunezilla.com/chart/513510#H8KLCABtMk9hAgNtwo5BDsODIAwEw7/DosKzwpFKFcKpw4lbEAfCt1jDhFISIkPCqsK2wq8vwoRLD8K9w454d8OtHCjCr8Opw4kmUMKhw4wFw7DCgsO2w6rDsR/Cnxp+wqTDtS4bwpvCqMOpw5hzw4UdLknDpcODw60KIm/CrFQYwprCoRDDjMObw5BLw7LDqVTDolxOUTt/woQbcWrDizjDoA1tw60Ew5vDo0dJeV/CpMO/NXjDvwXDosOXXCPCsQAAAA==
  6. Ja też mam problem z wyciekiem oleju na tych łączeniach z turbo do ic i ic do przepustnicy. Dodatkowo też wycieka olej z przepustnicy. Zamierzam wymienić te uszczelki przy rurach ale silikonem po co smarować ? Nie wystarczy smarem? Przecież to się przyklei i później będzie ciężko zdemontować. Odmę też wymieniłem ale to nic nie dało, dalej olej ucieka.
  7. To co podałeś to jest stary model głośników. To jest aktualny zestaw https://allegro.pl/oferta/bmw-f30-f31-audio-system-mfit-bmw-evo2-pnp-new2021-10563030311 Jeżeli bez wzmacniacza to najlepiej kupić te bo mają najwyższą efektywność i grają dobrze pod samym radiem. Sam mam takie i grają na razie bez wzmacniacza ale planuje go założyć. https://allegro.pl/oferta/audio-system-ax08bmw-evo-najmocniejszy-bass-do-bmw-7137388700
  8. Trzeba założyć dystans minimum 10 mm przód tył bo te felgi z F11 mają ET30 a w E60 felgi 17" są z ET20 przy czym i tak są schowane w nadkolach.
  9. U mnie wymiana tej odmy nic nie dała :| Olej dalej się sączy wężami do intercoolera i wycieka koło przepustnicy. Chyba czeka mnie wymiana turbiny...
  10. Załóż taki zestaw to będziesz bardziej niż zadowolony. https://allegro.pl/oferta/bmw-e70-e71-audio-system-x200bmw-evo-r110-4-hiend-8779929974 Razem z montażem 4000 zł.
  11. Jest napisane na pierwszej stronie, że apka obsługuje silniki B47 w serii F
  12. Na taki montaż głośników i wzmacniacza trzeba sobie zarezerwować pół dnia jak nie cały :D Jest masa roboty i rozbierania pół samochodu żeby wszystko podłączyć a czasami też nie wszystko chcę współpracować. Z tego co widziałem na filmikach to w serii F30 i F31 głośniki pod fotelami są przyklejone do tych obudów a nie przykręcane jak w innych i trzeba je rozkleić albo niektórzy dają nowe te komory. Kiedyś dzwoniłem do firmy z Wrocławia co się zajmują Car Audio to mówili, że na dwa dni im trzeba zostawić auto żeby to zmontować. U Ciebie drzwi już masz wygłuszone to tyle mniej roboty :lol: Sam też się nie mogę zabrać za montaż bo w garażu teraz zimno i trochę ciasnawo :D Ale widzę, że te nowe głośniki basowe robią robotę, mają ogromne membrany i są 2ohm to wzmacniacz będzie miał co napędzać. Wagowo chyba też są dosyć ciężkie. Te głośniki pod samym radiem już dobrze grają a co dopiero ze wzmacniaczem.
  13. Ja polecam Audio System X200BMW+EVO https://allegro.pl/oferta/audio-system-x200bmw-evo-najmocn-do-e60-e90-e70-7303802411 Fakt kosztują swoje bo 2200 zł ale suby są najmocniejsze i ogólnie to najlepszy zestaw do BMW. Są jeszcze droższe wersje od Audio System ale różnią się tylko głośnikami wysokotonowymi i średniotonowymi a suby są te same. Sam też się zabieram do montażu audio i mam podstawowe audio. Jak na razie to założyłem nowe głośniki do drzwi i wysokotonowe w słupki. Ile dałeś za te kable głośnikowe i zasilające? Ja kupiłem za 330 zł za przewody, bezpiecznik, kawałek maty do wygłuszenia gniazd subwooferów, konektory cinch do polutowania kabli sygnałowych i oczka do przewodów zasilających. Kupowałeś te duże niebieskie kostki razem z pinami z przewodem czy samemu zaciskałeś? Ja zasilające kupiłem 20 mm2 a głośnikowe 2,5 mm pod fotele i 1,5 mm do drzwi i sygnał. A i jeszcze jak podłączysz głośniki w drzwiach do wzmacniacza? Ja jutro jadę do ASO po takie piny z kablem https://allegro.pl/oferta/styk-meski-mqs-z-kablem-61130006664-bmw-e52-e60-oe-9737143078# i to wepnę w kostkę we wtyczce w drzwiach i dolutuję kabel 1,5 mm2 i prosto do wzmacniacza. W F31 chyba są cztery przewody w kostkach pod fotelami od subwooferów to nie trzeba kombinować.
  14. HouseNight

    Głośniki

    Sprawdź czy masz wzmacniacz w bagażniku albo rozkoduj Vin to się dowiesz co masz za audio.
  15. HouseNight

    Nagłośnienie

    Ja też mam podstawowe audio. U mnie dołożenie tweeterów razem ze zwrotnicą od Gladen One BMW 201 i głośnikami średnio tonowymi Audio System EX80SQ EVO dużo dało. Wreszcie pojawiły się wysokie tony, więcej detali i lepsza średnica. Wzmacniacz Audio System M90.4 i subwoofery od Gladena mam na razie nie zamontowane bo jeszcze kabli nie kupiłem :) Wzmacniacz od hifi gdyby kupić razem z wiązką to wtedy by to można łatwo podłączyć (tak mi się wydaję) ale bez demontażu dużej liczby elementów się nie obejdzie. Ciężko chyba też kupić samą wiązkę bo nikomu się nie chcę pruć całego samochodu dla kabli. Tutaj cytat z aukcji do dedykowanych głośników Audio System do BMW o tweeterach użytych w BMW "Fabryczne głośniki w wersji Hi-Fi jak w wersji Harman Kardon nie posiadają prawdziwej zwrotnicy, fabryczne tweetery HK (oczywiście produkcji Philips made in Ukraine) mają najzwyklejszy kondensator 2,7uF na kabelku. To oznacza, że fabryczny system HK nie dzieli pasma na tony wysokie i średnie, przez co midrange zniekształcają tony wysokie, a tweetery jazgoczą zniekształconymi tonami średnimi!" https://allegro.pl/oferta/bmw-e90-e91-e60-e61-audio-system-x200bmw-evo2-hifi-8530325659
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.