Skocz do zawartości

Vpuchaty

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vpuchaty

  • Urodziny 26.06.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 520D LCI 2007 @ 204KM/408Nm
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia Vpuchaty

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. kilka dni temu zamontowałem androida z ali... six-core 4GB RAM 32GB ROM Android 9.0. Póki co działa bez zarzutu, sprawdzałem działanie GPS na mapach google, janosiku i automapie, wszystko działa idealnie. Responsywność samego ekranu jak i całego urządzenia super, funkcjonalność wyprzedza ori BMW o 20-30 lat.... integruje się z autem po CAN, w kwestii jakości dźwięku nie zauważyłem żadnej różnicy (mam zestaw hifi, aux nie z radia a z mulf'a po światłowodzie)
  2. jak zamontujesz do wrzuć jakieś foto, jestem ciekawy jak się ma montowanie takiej rozpórki - zamiast czy dodatkowo do tej która jest ORI?
  3. Witam, Pacjent to e61 touring. Z przodu była pełna seria --> seria+eibach pro kit --> gwint obecnie Z tyłu jest seria nivo obniżona programowo, ale jest za miękko. po dołożeniu dystansów z tyłu czasem potrafi przytrzeć, opona o rant błotnika. Chciałbym albo wywalić całkiem NIVO i wstawić gwint albo zostawić NIVO i wstawić tylko sportowe twarde amortyzatory - i tu pytanie co konkretnie? Czy ktoś obniżał/usztywniał tył w e61? Może ktoś doradzi jakie amortyzatory można na tył wrzucić? //EDIT tylne amortyzatory ogarnięte, jest tak jak chciałem, tylne zawieszenie pracuje jak powinno a nie jak łóżko wodne :D temat do zamknięcia.
  4. w niedługim czasie będę chciał się tym zająć. nie wiem jednak podpiąć zasilanie, do tej samej kostki co z przodu....? wiązki mam już przygotowane, i jak z montażem samych lampek, jest jakieś miejsce ori czy trzeba samemu dorabiać jakiś patent?
  5. Vpuchaty

    E61 530d nivo zima.

    5F99=control time fault lifting right rear 5F9A=control time fault lifting Sprawdź przewód którym pompowany jest prawy miech, może faktycznie wilgoć i mróz i jest niedrożny, lub popękał... A czy manualne sterowanie wysokością działa, sprawdzałeś?
  6. podepnę się pod temat, jak jeździ się na gwincie zakładając że z tyłu jest nivo obniżone (INPĄ 5 minut roboty...) pytam ponieważ nawet najbardziej miękki i komfortowy gwint będzie duuuużo twardszy od strasznie miękkiego nivo - czy to nie wpływa jakoś negatywnie na prowadzenie auta - przód sztywny tył buja....?? czy jest jakaś opcja żeby tył utwardzić/usztywnić, jakieś amortyzatory twardsze sportowe???
  7. temat wiele razy poruszany z tego co widzę, u mnie gdy na dworze robi się coraz zimniej to faktycznie z nawiewu na szybę i nogi zaczyna lecieć coraz cieplejsze powietrze... w Lecie gdy na dworze jest ciepło/gorąco jest OK, zewsząd wieje zimnym z klimy... Obadaj to: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=155536&start=15#p2465738 chyba tak po prostu ma być. ps. paski w idrive powinny być na niebiesko - zimne powietrze (analogicznie czerwone paski to ciepłe powietrze)
  8. Jeden z niewielu już ciepłych weekendów, więc auto dokładnie umyłem, wyczyściłem glinką, następnie politura i wosk twardy TuningKingz TK Clay Bar Glinka + Poorboy's BLACK HOLE Politura + Dodo Juice Purple Haze Wax + Quick detailer z woskiem TK Car Cosmetics Quick Detailer http://i12.photobucket.com/albums/a215/Vpuchaty/IMG_4942_zps5fscmqny.jpg http://i12.photobucket.com/albums/a215/Vpuchaty/IMG_4941_zpstgejvmcm.jpg http://i12.photobucket.com/albums/a215/Vpuchaty/IMG_4939_zpswf9wjwt2.jpg http://i12.photobucket.com/albums/a215/Vpuchaty/IMG_4937_zpsmmhjc9qy.jpg W tym sezonie planuje jeszcze wrzucić FMIC większy bo w lecie gotuje się w dolocie, i może gwint jak $$$ wystarczy
  9. miałem identyczny objaw jakby stukanie, ale tylko podczas skręcania i okazało się że winny był dolny wahacz (ten mniej wygięty) w prawym przednim kole - również byłem na szarpakach i nic nie wychodziło. zaryzykowałem i cieniutką igłą wstrzyknąłem olej/smar do sworznia wahacza i stukanie ucichło... wymieniłem ten wahacz 2 dni później i spokój...
  10. podziękował! udało się wymienić cięgno/rygiel oraz uchwyt do awaryjnego otwierania klapki
  11. Wszystko jest OK, nivo powinno samoczynnie utrzymywać zadaną wysokość i poziom. Jeśli słyszysz kompresor to znaczy że samoczynnie się poziomuje wiec wszystko jest ok. Możesz ew. sprawdzić czy układ jest szczelny, bo jeśli nie to będzie tracił ciśnienie i kompresor będzie musiał częściej dobić...
  12. czy jest możliwość wymiany tego siłownika lub samego cięgna bez rozbierania całego boku wewnątrz bagażnika w e61? mam ułamany bolec blokujący klapkęi chcę go wymienić, ew. cały siłownik - koszta podobne, ale rozbiórkę boczków traktuje jako ostateczność bo łatwo połamać zaczepy...
  13. Możesz dokładniej opisać gdzie ten zawór jest, dużo roboty z wymianą..?
  14. THX, nie wiem jak wygląda sytuacja w pre LCI ale jak przeglądałem tutoriale to nie było mowy o pre/LCI więc myślę że temat podobnie prosty do ogarnięcia
  15. W aucie nie zmieniło się zbyt wiele, oświetlenie całego wnętrza + pod drzwiami i tablice LED zimne białe, dołożyłem nerki czarny mat i finalnie dystanse z przodu 20mm a z tyłu 35mm na stronę. Podczas ostatniego dokładnego odkurzania pod tyną kanapą znalazłem 5€ i 2 srebrne zawieszki na łańcuszek ;), poza tym dokładnie umyłem i natłuściłem tapicerkę skórzaną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.