Skocz do zawartości

Ponta

Moderatorzy
  • Postów

    6 269
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Ponta w dniu 25 Stycznia

Użytkownicy przyznają Ponta punkty reputacji!

11 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z4 M Roadster
  • Lokalizacja
    Zachodniopomorskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ponta

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Well Followed Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

52

Reputacja

  1. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/51_A421-zewnetrzne-oslony-kratka-ozdobna/i60518#part01
  2. Możesz założyć aftermarketowe felgi, ale parametry muszą być jak OE + muszą mieć certyfikaty i homologację. Możesz również założyć 19, jeśli wariant mieszany to ogumienie musi mieć homologację BMW.
  3. Trzymaj tu grubość lakieru bezpośrednio od człowieka z BMW. Taka ciekawostka, mierzyłem kilka oryginalny BMW ostatnio, leciwe, ale full lakier z fabryki i klapa bagażnika w sedanach ma z góry 180-200 a od tyłu 120-150. Kilka modeli już tak sprawdziłem. Polerka i felgi do renowacji to nie są minusy tak będąc szczerym, pierdoły.
  4. Kupisz kolejny silnik i to samo może być. Ja nie czytałem tematu od początku, ale katy to już w oleju zapewne masz.
  5. Sprzedaj to w cholerę. Utopiłeś 10k czy tam ile ale miej spokój.
  6. Możesz, zawieszenie nie ma nic do rzeczy i opcjonalne koła można zamawiać w zależności od widzimisię właściciela.
  7. Piękne wnętrze, opcja wręcz top. Cena wysoka nie wysoka, z tym pewnie się lepiej orientujesz, to ostatni wypust. Przykładowo X3 z tego okresu i tak jest troszkę droższa. Tendencja ceny przy touringach widzę jest spadkowa, bo każdy się na SUVy rzuca. Byleby był w dobrej kondycji blacharskiej, mechanikę i kosmetykę zapewne ogarniesz tiptop 😉 Znalazłem dwa modele na otomoto z R6 dieslem i małym przebiegiem, a trzecia biała stoi w Inchcape Park za 105k zł przebieg 120k km. Nie wiem czy w ogóle rozpatrujesz R6.
  8. Skręć koła i zobacz ile masz miejsca w nadkolu. Tył przyjmie.
  9. Ktoś użył nie tej szpilki. Teraz gwint pewnie nie pasuje pod normalną, standardową dla BMW.
  10. Ale musiałbyś dorobić deaktywację poduszki powietrznej.
  11. Maska krzywo spasowana. Wiadomo spryskiwacze dorobione. Ten silnik chodzi jak diesel, jest problematyczny i pali tyle co R6 a kompletnie nie jedzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.