Skocz do zawartości

adoado0

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak

Osiągnięcia adoado0

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. adoado0

    Pytania przed kupnem Z4

    Czy ktoś wie gdzie w okolicach Warszawy (okolice jednak w kierunku północy) DOBRZE sprawdzi mi ktoś przed zakupem Z4M? Profesjonalnie, rzetelnie, czy rzeczywiście bezwypadek, jakieś podstawowe kwestie mechaniczne. Nie chciałbym władować kupę kasy w trupa. Wiem, że nikt mi silnika nie rozbierze, ale jak ktoś jest specjalistą to od razu stwierdzi kluczowe kwestie. ASO raczej odpada bo nie mam z nimi dobrych doświadczeń, zero kreatywności, sprawdzają według klucza. Nie szukam taniego 'sprawdzacza' tylko dobrego.
  2. adoado0

    Pytania przed kupnem Z4

    2.0 odpada. Mam auto 210 konne aktualnie i to praktycznie nie jedzie. Jakbym miał się przesiąść na 150 to bym ocipiał. 3.0i + Stage1 bym wrzucił na te 300KM +. SMG widziałem jedną 'lalkę' i stan bajka, ale to SMG mi nie podchodzi, a lubię dynamiczną jazdę z pełną kontrolą sprzęgła i wajchy. Kasa w sumie nie gra roli, ale nie chcę polifta bo mi się nie podobają. Stąd 2003 - 2006 3.0i manual. A w tej wersji to chyba są 3 w kraju na portalach. Z niemiec żal mi płacić 18 czy tam 20% akcyzy - chyba, że może handlarze potrafią to obejść? Bo załóżmy 20% z 40000 zł to jest 8000. W tej cenie dostanę silnik, robotę na przełożenie, sprzęgło, remont zawiasu. Po co mam wówczas przepłacać za akcyzę. W takim przypadku wolę odpowiednio taniej w Polsce kupić. Ale jakbym miał możliwość z przeiegiem do 130 tkm z niemiec i z akcyzą normalną kupić to od razu bym kupił, Może ktoś tutaj tak robi? Na chwilę obecną wybór widzę, że jest zerowy na naszym rynku. Chyba 2 czy 3 sztuki 3.0i w kraju. 2.5 czy 2.0 mnie nie interesują absolutnie. Jak komuś 150 KM wystarcza to fajnie ;) Te 230 szału nie robi, ale tak liczę, że ze Stage 1 czy 2 pojedzie już ładnie.
  3. adoado0

    Pytania przed kupnem Z4

    A jak wygląda kwestia korozji? Lubi to korodować w jakichś szczególnych miejsach, na które zwrócić uwagę? Mówię o modelach 2003-2005. Własnie wybieram się na oględziny, i z tego co się zorinetowałem to możliwe problemy: - zawór DIS - w sumie bez rozbiórki nie do oceny? - spręzyny tył - klepiące popychacze? W przebiegach < 200 tkm? To z czego one są? Z gównolitu? - mechanizm dachu W sumie to tylko to mi przychodzi do głowy na co zwrócić uwagę w odniesieniu do każdego innego samochodu. I jeszce jedno, czy do 2005 były inne wersje niż manual i klasyczny automat? Czy jak automat to od razu z łopatkami? Cały czas piszę o silniku 3.0i 231 KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.