Skocz do zawartości

pet3r

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    '00 E46 330d Touring
  • Lokalizacja
    Kalisz

Osiągnięcia pet3r

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam, skrobnąłem już kilka postów ale nie zauważyłem tego wątku. od niedawna przymierzam się do kupna E39, najchętniej patrzę na 530d, ale 525d czu 520d też mi przypasi. koniecznie chcę diesla :) dotąd śmigałem Audi A4 2.6 quattro i chcę mieć równie szybki lub szybszy samochód a jednocześnie zależy mi na komforcie i wyglądzie sprzętu :)
  2. podaj od razu cene za auto to bede sie zastanawial, bardzo podoba mi sie 525d kolegi :) czy 25d to duzo bardziej zaawansowany silnik od 25tds ?? kupujac swoja A4 trafilem na super okazje, gosc przede mna wymienil rozrzad i olej, reszta byla ok. przez pol roku lalem benzyne i smigalem, a wkladalem kase tylko w pierdoly (malowanie zaciskow, zmiana grilla, polerowanie karoserii). auto kupilem za 14500 PLN a sprzedalem jeszzcze z zyskiem :)
  3. aha, gdy zapytalem goscia o wymiane plynow, klockow, powiedzial, ze plyny zmienione byly niedawno, klocki i tarcze wystarcza na 1-2 lata a rozrzadu sie nie robi bo jest tam lancuszek :? furka jest sprowadzona, gosc jest 1. wlascicielem w Polsce.
  4. witam, jest to moj pierwszy post na forum, wiec wypadaloby sie przedstawic: Piotrek, 19 lat, Kalisz. dotad jezdzilem Audi A4 2.6 quattro i na kolejne quattro polowalem do czasu, gdy kolega nie powozil mnie ojcowa '01 525d. tak sie zlozylo, ze w zeszla niedziele widzialem sliczna '99 525tds na gieldzie i... zakochalem sie na dobre. teraz troche o aucie: '99 525tds, 280k km, granat metallic, 16" fele, xenon (lampy ciemne, bez ringow), tylne lampy neonowe Hella, szara skora, drewno, 33k PLN (do zbicia na 30). licznik jak widac nie krecony, silnik czysty, bez wyciekow, nic nie pourywane czy polamane. wlasciciel mowi, ze wystarczy do auta wsiasc i jechac, nic nie trzeba zrobic. jak to ze sprzedawcami bywa, nie zawsze mowia prawde. dlatego chcialbym sie dowiedziec, co moge sprawdzic sam, na co zwrocic uwage przy diagnostyce komputerowej (nie wiem jak jest z dostepnoscia kompow do BMW, wiem, ze Audi ma VAGa i w wielu warsztatach jest), czego unikac, jakie sa objawy zuzycia poszczegolnych czesci mechanicznych, itp. jak wygladaja czujniki samopoziomowania xenonow?? ktore kontrolki powinny swiecic a ktore nie przy odpalaniu auta i przy pracy silnika? generalnie powiedzcie mi wszystko, co powinienem wiedziec przed kupnem E39 tds, ja tymczasem lece dalej przegladac forum :) a moze jest ktos z Turku (bo w Turku stoi auto), kto polecilby mi dobry serwis, ktory sprawdzilby wszystko przed kupnem? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.