Skocz do zawartości

tswvola

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tswvola

  • Urodziny 10.04.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i
    E60 523i
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia tswvola

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Niestety nie posiadam dostępu do inpa, mam jedynie bimmertool oraz bimmercode ....
  2. Świece każda lekko okopcona , brak oleju na świecach
  3. Tuleje od świec da się wyciągnąć bez odkręcania ich, u mnie, nawet wychodzą razem z cewka zapłonowa, napewno na dwóch świecach tego nie mam, moment dokręcenia mówisz, a jak nie posiadam klucza dynamometrycznego to już po robocie ?
  4. Disa nie będzie miała z tym nic wspólnego, jest wymieniona na nową, ale z tego co doczytałem powodem może być zatkana odma, po odkręceniu starej disy zwróciłem uwagę że była w oleju, również odpialem węża od odmy który znajduje się z tyłu pokrywy zaworów, również w środku olej, dzisiaj zabieram się za wymianę pokrywy zaworów, zobaczymy czy będzie zmiana.
  5. No nic, wywnioskowałem że nie będę ryzykować wylamywaniem odmy na silniku więc zakupiłem cała nowa pokrywę za 630zl kompletna z uszczelką i śrubami, jednak mam pytanie co do wymiany, czy pokrywa wyjdzie bez wyciągania wtrysków, bo patrząc od góry może być delikatny problem z wyciągnięciem jej do góry ( nie wiem jak wygląda sprawa w praktyce ) oraz czy polecanie osadzać pokrywę na uszczelce i sylikonie czy tylko sama uszczelka. Sprawa teraz dokręcania śrub, śruby dokręcamy po troszku każdą po kolei czy na skos ?
  6. Czyli reasumując, to że odegne 4 zaczepy to pomimo tego dekielek nie puści tak ? Więc w jaki sposób można go podważyć aby wyszedł do góry ??
  7. Witam, odgrzewam kotleta, posiadam E60 523i 2.5 190KM N53B25A, gdzie mogę zakupić kompletny separator, chodzi o membranę oraz dekiel, nawet może być metalowy, oraz przy demontażu starej odmy, ciężki to jest temat ? Odginam 4 plastiki po bokach obudowy i odma wyjdzie do góry czy trzeba nią kręcić jeszcze ? Potem przy składaniu wszystkiego dekiel sklejam na sylikonie do pokrywy zaworów czy membranę do dekielka a potem dekielek do pokrywy ?
  8. Witam serdecznie ponownie, jednak w dalszym ciągu nie uporałem się z wypadaniem zapłonów , wymieniłem ponownie świece na nowe, dedykowane z NGK, cewki nowe, wymieniony czujnik położenia wałka rozrządu, wymieniona Disa, i wciąż wypadanie na 1 i 2 cylindrze, z dodatkowych objawów : tuż po odpaleniu samochodu po nocy, trzęsie budą przez jakiś czas, obroty są ponad 1 tys po czym po chwili spadają poniżej 1tys, wciąż jest wyczuwalne trzęsienie autem, po chwili to ustępuje , zwróciłem uwagę że podczas rozpędzania się samochodem , przeważnie na 3 biegu przy momencie obrotowym ok 2-2.5 tys zaczyna szarpać samochodem jak by go coś dławiło, gdy autem zrobię trasę ok 30 km zaczyna się wypadanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze. Jakieś sugestie ?
  9. Witam, wybrałem się dzisiaj na dłuższą wycieczkę swoją E60, trasa ok 300km, autostrada, co jakiś czas wypadanie zapłonu, stałe świecący lub mrugający check engine , po podłączeniu komputera następujące błędy : 29CE Verbrennungsaussetzer, Zylinder 2 29CF Verbrennungsaussetzer, Zylinder 3 29CC Verbrennungsaussetzer, mehrere Zylinder 29D2 Verbrennungsaussetzer, Zylinder 6 307C Zylindergleichstellung über Lambda Zylinder 1 29D1 Verbrennungsaussetzer, Zylinder 5 29CD Verbrennungsaussetzer, Zylinder 1 3104 Laufunruhe, Schichtladebetrieb 9C54 A559 9CC5 Proszę o pomoc w diagnozie. Świece były wymieniane oraz na 1 cylindrze cewka. Obstawiam również Odmę ? Kable wysokiego napięcia ? Czy może to być przyczyną zepsutego zaworu Disa? Klepocze budą jak na kolejce górskiej . Problem rozwiązany. Winny był czujnik położenia wałka rozrządu . Dodatkowo wymieniłem zawór Disa. Auto jak nowe.
  10. Dobra, cewka wymieniona, wypadanie zapłonu zniknęło jednak strzelanie w miejscu zaznaczonym na zdjęciu wciąż jest.
  11. W takim bądź razie jutro podwijane rękawy i ogień, bardziej mnie martwi to że chyba będzie sporo rozkręcania za nim dostanę się do pokrywy xD ma ktoś jakiś film lub zdjęcia co dokładnie trzeba odkręcić by dostać się do pokrywy ?
  12. Komputer podpiąłem i mam oto taki błąd : 29CD - przerwy zapłonu - cylinder 1,
  13. Witam serdecznie, jestem w posiadaniu E60 z silnikiem N53 - bezpośredni wtrysk, przebieg 172tys km potwierdzony w salonie BMW, mam jednak mały problem, z rana po całej nocy gdy auto odpalę najpierw lekko falują obroty, następnie słyszę od czasu do czasu dziwne strzały z miejsca oznaczonego na miejscu pod silnikiem jest to raz na jakieś 10 sek, silnik przy tych strzałach jak by dławi po czym wypada mi zapłon i nie chodzi na wszystkie gary, czy jest to wina cewki ? Świece wymianie były wszystkie, szukać w tą stronę ? nie podpinałem jeszcze kompa w celu diagnozy. Dodam że jak auto zgaszę i odpalę raż jeszcze jest wszystko ok, i falowanie zanika. https://drive.google.com/file/d/1ghhsIC04zttX7W89wq5laWcIYG3zYB3q/view?usp=sharing
  14. Witam, otóż mam mały problem, posiadam mała navi, bawarka z 2003r. W ustawieniach radia, pokazuje mi version SW 3-2/00 ( mam rozumieć że MK3 ) ALE w bagażniku mam założony czytnik MK4 ( logo DVD na środku ) i mapa na płycie DVD która działa. Więc ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.