Skocz do zawartości

Jasonek1

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 120i e87 2007 rok

Osiągnięcia Jasonek1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ... a ja tylko wpadłem zameldować, że odkąd wyprogramowałem NOX-a w mojej N43 jestem szczęśliwym człowiekiem.... przejechałem juz tak ok. 8000 km i jest zajebiście.... a tak poza tym to nie mam co pisać bo nic mi się nie psuje :) Pozdrawiam.
  2. ZAGADKA: Auto z N43 wyrzuciło błąd za bogatej mieszanki w banku 2. Po sprawdzeniu komputerem okazało się, że korekta długoterminowa na wolnych obrotach na banku 2 jest ok.-28, na banku 1 jest - 3. Wymieniono przepływomierz i stały się cuda, parametry się odwróciły, tj: teraz na wolnych obrotach na banku 2 jest ok. +1, a na banku 1 jest +28. O co tutaj chodzi??? przecież przepływomierz jest jeden dla obu banków?!
  3. Ja mam takie samo jak Marcin spalanie... Ale cały czas bez żadnego checka :) A styl jazdy mam średni: nie emeryt i nie szybki i wściekły... raz docisnę a raz nie...
  4. NOX to samo zło! Piszę to bo jak wiecie wywaliłem na to gó...no 2000 zł kilka miesięcy temu, po b. krótkim czasie się popsuł, nie uznali gwarancji więc wywaliłem (wyprogramowałem) to gó..no. Przejechałem ok. 10.000 km od tamtej pory: między innymi trasa do Grecji i z powrotem i nic - autko jedzie świetnie, żaden check mi się już nie pali.... ja POLECAM!
  5. Mi się stało tak samo. okazało się, że miałem za mały stan oleju i przy wysokich obrotach pompa nie dała rady napompować tego oleju w wystarczajaćej ilości.
  6. Minęło 5 miesięcy od wymiany NOXA na nowy no i...... znowu NOX.... Zapalił mi się "check", pojechałem na diagnostykę i ustalili, że NOX sprawny ale katalizator zatkany siarką zapewne przez jazdę po mieście... ale to jest gówno :( Ostatecznie wywaliłem NOXa programowo, nie będę przecież wymieniał katalizatora NOX, więc jakby ktoś chciał to mam do sprzedania mój kilkumiesięczny czujnik NOX. Chętnie jakby ktoś mi dał swojego zepsutego, żebym mógł sobie go wkręcić... Jestem po prostu wk..ny! Sonda NOX, którą kupiłem 5 mies temu nową w BMW i potem oferowałem do sprzedaży okazała się jednak też uszkodzona!!! Co to ma być k..wa mać?!?!?! 5 miesięcy trwałośćc!? Tylko dlatego, że mam kaprys większości trasy jeżdżenia po mieście a nie zapierdalania autostradą? Jaja jakieś! We łbach się tym pseudoekologom poprzewracało!!! Moje przesłanie: NIE INWESTUJCIE W SONDY NOX bo to nic nie da! Ja straciłem 2000 zł po nic....!
  7. Majek23 - mi też na ciepłym trudniej odpala, to znaczy nie, że muszę kręcić kilka razy, ale na pewno kręcić trzeba trochę dłużej, a jak w końcu zapali to dłużej świecą się wszystkie lampki kontrolne zanim zgasną i tak było przed wymianą NOXa i jest po wymianie NOXa.
  8. Jak to pisałem w innym poście wymieniłem NOXa i spalanie zmalało prawie o 2 litry. Wczoraj wymieniłem akumulator na nowy (stary miał już 10 lat i był oryginalny BMW). Po wymianie akumulatora obroty przestały w ogóle falować, stoją równiutko na 800, a i start/stop zaczął działać....
  9. A jeśli chodzi o sondy lambda w silniku N43 2.0 170 km to ile jest sond lambda tych pomiarowych przed katalizatorem, dwie? Pytam bo w tym silniku są w sumie dwa równoległe katalizatory zaraz za silnikiem? A jeśli są dwie to czy one są takie same?
  10. też takie miałem, i w końcu kilka dni po wymianie noxa pojechałem na komputer i okazało się, że już nie mam starzenia katalizatora - wyszło, że kilka razy doszło w końcu do przepalenia siarki i teraz jest git.
  11. Nie zapalała mi się ta lampka w ogóle..... miałem jak każdy tylko błędy NOX-a na komputerze....
  12. Nigdzie nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi toteż postanowiłem wypróbować w praktyce na sobie co się zmieni po wymianie NOX-a na nowy - otóż niniejszym przedstawiam Wam stan rzeczy po wymianie uszkodzonego NOX-a na nowy w moim BMW 120i N43 170 km. Co się zmieniło? Otóż: - spalanie spadło o prawie 2 litry - auto straciło nieznacznie wigor - przestało zupełnie kopcić na biało z rury wydechowej - pozbyłem się 2050 zł Dostałem 2 lata gwarancji zobaczymy jak długo pociągnie.
  13. A ja dziś miałem swoją beemką pierwszą dłuższą jazdę. Przejechałem 900 km. Jazda na autostradzie 120 do 150 km/h średniego spalania wyszło mi 8,3 litra - nie wiem czy to dużo czy mało? W każdym razie jak jeździłem po mieście to znowu mi zeżarło 13,6 l. Jak duszę na pedał gazu i to nie mocno to spalanie pokazuje mi się nawet 39 litrów! I tu jeszcze jedna informacja. Przez cały czas autko jechało b. dobrze jednak wydarzył się jeden moment kiedy autko zaczęło nagle szarpać, aż w końcu silnik zgasł, obroty spadły na 0, turlałem się tak chwilę, aż nagle silnik odpalił i mogłem jechać dalej. Potem już nie był takiej sytuacji, nie zaświecił się żaden check engine. Nadmieniam, że ta sytuacja zdażyła się chwilę po tym jak przytrzymałem trochę manetkę od tempomatu, autko gwałtowniej przyspieszyło i tak sobie myślę, że może mam uszkodzoną sądę lambda (wysokie spalanie) i jak przytrzymałem tempomat to się silnik zalał po prostu? A tak na marginesie widziałem na diagramie, że to auto ma kilka sąd lambda? Jedna regulacyjna, druga jakaś "czarna" no i z tyłu monitorująca. Może mi ktoś wytłumaczyć, po co jest ta czarna sonda lambda? Bo rozumiem, ze ta regulacyjna to odpowiada za spalanie i tą ją trzeba wymienić jak za du≤żo pali? Dziś odczytałem kody i są to: Potwierdzone kody: P2AF4, P2AF2 i P2AF6 Nie potwierdzone kody: P2AF9, P2C32 i P2C6C. Autko jedzie normalnie tylko, że dużo pali no i jak jest mocno rozgrzany to dłużej kręci przy odpalaniu. Zauważyłem też w parametrach, że Oxygen sensor 2 bank 2 Voltage jest stałe i wynosi 1,2 V i to niezależnie od dodawania gazu. Wartości reszty oxygen sensorów się zmieniają w zalezności od obrotów.
  14. tak, tylko cały czas niezmiennie dużo mi pali... :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.