Skocz do zawartości

Grzegorz80

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530dA 2004

Osiągnięcia Grzegorz80

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki. To teraz wiadomo dlaczego mam zimno w kabinie. Tak przypuszczałem
  2. Witam Sorry offtopic. Panowie, powiedzcie w końcu jak to jest, jak powinno być E61 530 dA. 2004’ 218 KM Model bez Webasto. Jak wiadomo w układzie chłodzenia jest dodatkowa pompa wody (elektryczna) obok lewego kielicha. Pytanie brzmi. Czy ta pompa pracuje w normalnym trybie jazdy jako wspomaganie pompy głównej z uwagi na rozbudowany układnchlodzeńia/nagrzewania? Czy pompa ta służy jedynie jako cyrukulacja ciepła resztkowego REST? Proszę o jednoznaczna odpowiedź. Mam kiepskie ogrzewańie. Termostaty raczej ok. Wymieniane oba ub roku na BEHR. Przypuszczam ze pompka nie pracuje stad słabe ogrzewanie; pompa główna nie daje rady „przepchnąć” płynu przez nagzewnicę
  3. Witam U mnie też pojawił się kilka dni temu błąd 51AD. Czy z numeru wynika która to strona auta? lewa czy prawa? Pozdrawiam Grzegorz
  4. spróbuję się dostać od dołu. zdejmie osłonę silnika to będzie lepszy dostęp. wrzucę paski i ponaginam koło. jak przyjdzie wymieniać to jakiego producenta polecasz?
  5. Ciasno przy tym kole jak... Ręka naciskając przy założonych paskach ugina się kilka milimetrów. Widac ugiecie golym okiem. Żeby dokładniej stwierdzić trzeba by zdjąć koło. Jak sądzicie koło kończy się i pora na wymianę? Corteco czy jakieś inne polecacie?
  6. Jeżeli to nie problem to pokaż foto. chętnie zobaczymy i zostanie dla potomnych. pozdrawiam Grzegorz
  7. Witam Sądziłem że koło pasowe to dwa elementy że stali połączone gumą. tak w dużym uproszczeniu. W którym miejscu jest smar? Czy taki stan kwalifikuje koło do wymiany? W jaki sposób można sprawdzić czy koło podlega wymianie? Pozdrawiam Grzegorz
  8. Witam Panowie jest problem. Wczoraj zmieniałem opony na przedniej osi i zauważyłem jakieś tłuste plamy na wahaczu i osłonie silnika. Zdemontowałem osłonę i okazało się że jest wyciek z przedniej części silnika; "jakieś mazidło" bez zapachu. Na pewno nie jest to: - olej silnikowy, - ropa, - szlam z dolotu - płyn chłodniczy. Ma kolor smaru grafitowego, konstystencja jak smoła, tak się ciągnie w palcach. Nie mam pojęcia co to jest i skąd leci. Wygląda, że wyciek zaczyna się w okolicach pompy wody. Mam teorię, że "puściło" uszczelnienie pomy i wyciekł smar z łożysk wirnika ponieważ ostatni robiłem wymuszone wypalanie DPF i była wysoka temperatura płynu (ok. 100 st C). Największy ślad wycieku jest na osłonie dokładnie pod pompą wody, reszta to rozbryzgi przez koło pasowe. Tylko, że jest trochę za dużo tego "mazidła". W łożysku nie ma przecież tyle smaru. Ściągałem pasek wieloklionowy na chwilę. Wirnik pompy nie ma luzów - jest OK. Poradźcie coś. Pozdrawiam Grzegorz
  9. Witam Felgi 8x17 et20. oryginalnie opony 245x45x17. Mam dwie opony 235x45x17. czy mogę je założyć na przód. Jest jeszcze sporo mięsa. opony zostały mi z E39.
  10. ok. dzięki za wyjasnie. Narazie założę 235x45 bo jeszcze sporo mięsa zostało do zjechania. docelowo zmiana opon na 4 kołach na prawidłowy rozmiar 245x45x17
  11. Witam Założyłem opony na przód. Krótką traska i komputer nie wykazuje jak narazie błędów typu "mało powietrza." Kolego możesz rozwinąć o co chodzi DSC przy różnych rozmiarach opon. pozdrawiam Grzegorz
  12. Witam Panowie proszę o odpowiedź. temat muszę rozwiązać do końca tygodnia. Felgi na które chce założyć opony mają rozmiar 8x17 ET20 pozdrawiam
  13. Witam Panowie sprawa pilna. Jest problem. AUTO E61 530dA przedlift. Auto jest na felgach Styling 122. Opony 245x45x17 na obu osiach. Z jednego koła delikatnie schodzi powietrze. Po zdjęciu opony okazało się że jest uszkodzona i muszę ją wymienić. Tak się składa że zostały mi 4 opony z E39 Dunlop sport rt maxx 2 w rozmiarze 235x45x17. Pytanie. Czy mogę założyć takie opony na przód a tył zostawić 245? Czy systemy ASC, DTC, i inne pierdy będą prawidłowo pracowały czy od razu będą błędy się pojawiały? Narazie nie mam kasy na nowy kpl opon a dunlop też trzeba zjechać. Proszę o odpowiedź. pozdrawiam Grzegorz
  14. Witam Dołączę się do tematu żeby nie zakładać nowego. Jest problem. AUTO E61 530dA przedlift. Auto jest na felgach Styling 122. Opony 245x45x17 na obu osiach. Z jednego koła delikatnie schodzi powietrze. Po zdjęciu opony okazało się że jest uszkodzona i muszę ją wymienić. Tak się składa że zostały mi 4 opony z E39 Dunlop sport rt maxx 2 w rozmiarze 235x45x17. Pytanie. Czy mogę założyć takie opony na przód a tył zostawić 245? Czy systemy ASC, DTC, i inne pierdy będą prawidłowo pracowały czy od razu będą błędy się pojawiały? Narazie nie mam kasy na nowy kpl opon a dunlop też trzeba zjechać. Proszę o odpowiedź. pozdrawiam Grzegorz
  15. Dzięki za odpowiedź. A co sądzicie o tym: http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-bmw-e60-e65-x5-x3-e46-2-5d-3-0d-i7393480632.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.