Skocz do zawartości

Tasior87

Zarejestrowani
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW f10 550i

Osiągnięcia Tasior87

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Stosując się do rad wszystkich znaffców z forum to nigdy nie kupisz auta. A to za drogie, a to za tanie, a to silnik nie taki... itp. Jak rozumiem auto kosztowało kilkanaście tys. PLN, lepiej, żeby nie było kręcone, ale jak stan jest OK to bardzo nie ma się co tym przejmować- nie jest to żadna perełka, ani zadatków na klasyka też nie ma. Nie wiem ile lat będzie jeździł nowy właściciel, ale bardzo możliwe, że jak będzie je sprzedawał to będzie w cenie gruzu i kręcony przebieg będzie najmniejszym problemem. Do rozpoznania, czy obecnemu właścicielowi coś grozi od strony prawnej za jeżdżenie kręconym autem, jak nie to jeździć i tyle, jeśli auto się podoba.
  2. Może za 15k ktoś się skusi. Przy tej cenie może stać kolejne lata...
  3. Auta nie bornie... ale zdjęć jest sporo+ film, sporo komentarzy, a w sumie nikt nie napisał nic konkretnego. Tradycyjnie ocena auta na podstawie ceny i opon :) Wbrew opiniom "fanów marki" naprawdę mało które BMW 15+ lat jest warte jakiekolwiek sensowne pieniądze. Zazwyczaj wszyscy przekonują się o tym jak próbują sprzedać swoje oczko w głowie.
  4. 320d i 330d to zupełnie inna półka cenowa. Za pewną poliftową 330d trzeba zapłacić pod 50k, 320d można mieć pewnie za już około 50% tego... Też szukałem 330d, ale w końcu stwierdziłem, że zapłacić 50k za 10 letni samochód z przebiegiem pod 300k to w sumie średnio ma sens. Kupiłem w końcu w podobnym budżecie 320d + chip, tyle, że F31... Wiadomo... co kto lubi.
  5. Komentarze na temat cen najlepiej po prostu ignorować. Ci co piszą, że za tania zazwyczaj pocieszają się w ten sposób, że niby ich auto jest warte majątek. Tylko jak przychodzi do sprzedaży to sprzedają rok i jakoś nikt nie chce docenić ich laleczek.
  6. Tak, tak... Dalej sobie wmawiajcie, że Wasze kilkunastoletnie BMW są warte majątek. Faktycznie po roku sprzedawania może ktoś skusi i wyda na nie sporo kasy. Tylko za jakiś czas mocno się zdziwi jak będzie chciał sprzedać prawie 20 letni samochód z przebiegiem 300k km+... Nie ma to jak kupić e90 za 40k, pojeździć 2 lata/ włożyć ze 15k (wiadomo, opony tylko premium), a po 2 latach sprzedać za 20k. Interes życia normalnie... Opinie oczywiście nie dotyczy samochód nadających się na kolekcjonerskie.
  7. W cenie twojego E85 z opisu ludzie też kupuja komplet felg z oponami, ale chyba nie znaczy to, że Twój samochód to jakiś śmieć... Za 10k może kupić całkiem rozsądne auto, którym możesz się poruszać bez obaw, a i zupełny śmietnik...
  8. @miczek.mk tak z ciekawości- co Cię skłoniło, żeby włożyć tyle kasy i czasu akurat w ten samochód? Nie odbieraj tego jako złośliwość, natomiast jest to dosyć nietypowy pomysł.
  9. Nie dla wszystkich 100k to dużo pieniędzy. Znam takich co o auta za 0,5 mln PLN dbają dużo gorzej, niż niejeden użytkownik 15 letniego BMW.
  10. Słabe to podejście, nawet jeśli nie znasz się na mechanice. Dopóki nie stanie w mieście lub na trasie, to jest ok. Połowa osprzętu może być do wymiany w tym focusie, nie włączając w to układu hamulcowego, bo przecież hamuje. Dodatkowo zainwestujesz w olej long life +25 zł i możesz na nim polatać 25 tyś.km. :duh: Sam napisałeś wcześniej że jako jedną z większych napraw, to możesz wymienić siłowniki klapy. Osobiście wystrzegam się kupowania aut od takich osób jak ty. Bez obrazy, oczywiście. Czyli nie możesz kupić auta od jakiś 90% właścicieli, a jesli chodzi o fury +15 lat to pewnie 99%. Po zakupie e91 (za okolo 30k) wyliczyli mi serwis na 6k pln "na już". Zrobilem za 1,5k pln i jeżdzę bez problemu 5 lat. Gdybym serwisował zgodnie z zaleceniami "znafców", pewnie spokojenie przez te lata wsadziłbym z 20k pln poza eklspolatacją (wiadomo, opony tylko premium do BMW). A przy sprzedaży zamiast 20k wziąłbym może 22k, po wysłuchaniu litanii uwag co do stanu.
  11. 10 lat to bardzo dużo czasu, raczej nie planowałbym zakupu samochodu w takim horyzoncie. Chyba, że z salonu. Myślę, ze w kwocie 20k pln jesteś w stanie znaleźć jakieś w miare sensowne bmw. Moje e91 z 2007 pewnie jest mniej więcej tyle warte i od dłuższego czasu mam chęć na coś innego, ale szkoda mi sprzedawć za taką cene w pełni sprawny samochód, bezrpoblemowy i całkiem nieźle wyposażony.
  12. Sugeruję poszukać przezroczystej i porządnej za 50.ooo zł. A i taka za 50.ooo - wyjdzie taniej niż TO COŚ z ceną wywoławczą 30 tys. czy nawet 20 tys. zł. Po co takie półśrodki. Najlepiej wziąć z salonu za 350k pln
  13. Wedlug mnie to Komforty grzane i wentylowane plus grzana kanapa Duze ekran i lepsza navi lepsze naglosnienie Prawdziwy silnik min 3 litry lub biturbo Soft close i moze lepsze reflektory albo bi albo laser Golas f11 niczym nie bedzie sie roznic od innych tanich aut, byle co.. A tak dobre wyposazenie plus silnik to jest cos co daje frajde Tyle tylko, że taki samochód to zupełnie inna półka cenowa i nie ma sensu porównywać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.