Skocz do zawartości

Xava

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 535xd 2016
    Było: E90 320ed 2011
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia Xava

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, bardzo proszę o sprawdzenie wba5k71060g296587 Czy baza akcji jest ta sama co na ogólnodostępnej stronie www? Pozdrawiam!
  2. Od kolegi shawn z bimmerpost. Dziwna sprawa. FSC pod 2022-2 będzie działać z 2022-1? czy nie ma sensu sprawdzać
  3. Zainstalował ktoś mapy Next Europe West 2022-2 w NBT? Pobrałem torrent z pierwszej strony i pokazuje błędny FSC, mimo że powinien działać z 2022-2
  4. Ale odkop ;) Czyli trzeba płacić extra aby mieć paliwo bez dodatków.Orlenu w ogóle unikam. Jak wygląda zimowy diesel (zwykły) Na lotosie? wie ktoś?
  5. Masz to auto od nowości? Moim zdaniem na 100% DPF musiał być resetowany bo 7g popiołu w 11 letnim dieslu nie jest możliwe. Ewentualnie uszkodzone czujniki.250 tys dla DPFa też się nie zgadza bo u ciebie 215+18=233
  6. Wejdź w DPF szczegóły. Tam jest informacja kiedy był wypalany DPF i przewidywany dystans do całkowitego zapchania DPF popiołem. Dodam tylko że 60g popiołu wydaje się dość dużo.
  7. Hmm myślisz że N47 ma mniejszą pojemność DPFa? W sumie aplikacja pokazuje przewidywany dystans do pełnego zapełnienia popiołem.
  8. Ja mimo wszystko unikam wszelkich ekologicznych czy ekonomicznych. Diesel najlepiej zwykły z Lotosu.
  9. A skąd wiesz że to z podszybia? Zazwyczaj jest to wada maty w drzwiach, a że odkleiły się obie to jest taka możliwość.
  10. Jak już jest zaparowana to prawdopodobnie będziesz musiał ją ususzyć, teraz jest dość wysoka wilgotność powietrza więc mogło się nazbierać podczas wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.