Skocz do zawartości

Userek

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 323Ci, 2.5 170km

Osiągnięcia Userek

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Rozumiem a orientujesz się może która wtyczka w dme odpowiada za te kable od elektrozaworu lub jak je określić ?
  2. Dzięki za pomoc i te przejście jak najlepiej sprawdzić? Czyli jak coś do wymiany sterownik tak ?
  3. Hmm a próbowałeś skasować adaptację pb i lpg? Skasować i zobaczyć jak na świeżo będzie się zachowywał na samym pb? Skasuj adaptację i pojeździj na samym pb nie włączając lpg może to coś właśnie od strony lpg jest. I pisales że wszystkie czujniki wymienione a na oryginalne czy zamienniki?
  4. Podpinałeś pod inpe? U mnie miałem podobny objaw tyle że na pb i lpg kulał i dopiero równo zaczął pracować jak zszedl z niebieskiego pola, nikt nie potrafił mi pomóc i co? Okazało się że mimo świeżych świec jedna była uszkodzona. Wymieniłem wszystkie na innej firmy i śmiga aż miło.
  5. Witam. Panowie od jakiegoś czasu mam problem z błędem nr. 19 Activate Vanos Solenoid valve outlet czyli wydechowy. Podmieniałem kilka elektrozaworów i dalej to samo tylko włączę zapłon i wyrzuca ten błąd a jak wyjałem wtyczkę i podpialem elektrozawór na zewnatrz to po włączeniu zapłonu żadnej reakcji gdzie po podpięciu wtyczki od ssacego reaguje. I teraz pytanie gdzie moze być przyczyna? Sprawdziłem wiazke są tam dwa kable zielony i czarny wydają się całe tylko dlaczego od razu wyrzuca ten błąd? https://images92.fotosik.pl/419/199765f8b80dc98cmed.jpg
  6. W takim razie nie jest potrzebny ten kabelek może zostać jak jest :) Dzięki użytkowniki "maniek21112" za pomoc :)
  7. Jak odłączysz przepływke komputer podaje tzw.awaryjne wartości aby mógł silnik pracować lecz jazda na takim czymś nie jest wskazana. Prawdopodobnie przepływka padła, podłącz inpa zobacz jakie masz błędy pewnie wyskoczy 8 Air flow meter skasuj i zobacz wtedy jeśli dalej to samo na 99% przepływka. I sprawdz na dolocie calej gumie od przepływki do przepustnicy czy nie ma nieszczelnośći miałem kiedyś tak u siebie i falowaly obroty.
  8. Jeszcze raz dziękuję za pomoc :-) Znalazłem pod tunelem środkowym oprócz tej do sterownika airbag wtyczkę leży luzem nie wpięta od czego może być? [https://images91.fotosik.pl/367/4b9567cf14dc0f6fmed.jpg]
  9. Dziękuję bardzo za informację :D Fajnie że jest ktoś kto to ogarnia i może pomóc :) Jeszcze tylko dopytam dla pewności wpinać moduł na odpiętym aku? I czy jest taka możliwość że któraś z poduszek odpali? :? Bo inaczej w kasku będę montował heh :D
  10. Ok. Bardzo dziękuję za pomoc ;-) Orientujesz się jeszcze może jak jest z programowaniem jego? Włożyć i przekodować jakimś programem czy powinno grać jak się tylko go włoży? Pozdrawiam.
  11. Witam Panowie. Piszę o poradę w sprawie sterownika do Airbag. Okazało się że jakiś kompletny idiota z poprzednich właścicieli wyciągnął sterownik airbag.. Jest tam puste miejsce.. Nie mam słów na takich typów.. poradzcie mi teraz czy da radę kupić i podmienić jakiś sterownik? Jeśli tak to czy muszą być odpowiednie numery? Musi być konkretnie z Europy i Coupe czy może być z Anglika i czy da radę to ogarnąć jakoś żeby wszystko gralo. Poduszki są wszystkie nie wystrzelone. Pozdrawiam.
  12. Witam. Panowie mam pytanie gdyż padła mi prawdopodobnie uszczelka pod głowicą w moim m52tub25, pompuje węże ubywa płyn, dymi na biało i test na co2 pokazał zielone. Z tego co się orientowałem warto lub nie warto ściągać głowicę gdyż lubią pękać i gwiny przy skręcaniu się często zrywają.. co o tym myślicie warto remontować ? Mam możliwość zmiany na sprawdzony silnik m52tub28 sam słupek i czy będzie pasował osprzęt z mojego silnika do niego ? Np. przepustnica itd.. Tam podobno są żółte i niebieskie naklejki.. Abym nie kupił samego słupka a osprzęt nie podejdzie.. mam też możłiwość kupić sprawdzony m54b25 tylko pytanie czy będzie pasował do mojego osprzętu i elektroniki ? Co mi radzicie ? Pozdrawiam.
  13. Witam. Kupiłem okazyjnie 2 listwy Hana, samochód był po dzwonie. Mam sterownik Stag 300-6 i wtryski Magic Jet do każdej dochodzi wiadomo wąż do lpg i z drugiej strony końcówka na podciśnienie dodatkowo mają wbudowany czujnik temp. W Hankach mam wiadomo wejście do lpg ale nie ma końcówki na podciśnienie w jednej i drugiej listwie tylko dziurka w takiej zaślepce czy tam trzeba wpiac jakaś końcówkę czy inaczej to jakoś podłączyć i gdzie i jaki zamontować czujnik temp. Bo one tylko sa zamontowane na takim kontowniku. Jak uda mi się to dodam zdjęcie. Pozdrawiam. Foto: https://zapodaj.net/96070a459f3fe.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.