Skocz do zawartości

Majesty

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Majesty

  • Urodziny 04.12.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118i 2008 rok oraz E91 LCI 318D 2011 rok
  • Lokalizacja
    Ostrzeszów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Majesty

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Przy próbie aktualizacji dla wersji MOTION WEST u mnie wyświetla info: "Brak bardziej aktualnych danych na USB....", więc anulowałem proces aktualizacji. Czy ktoś jeszcze próbował aktualizować? Mam obecnie wgraną wersję 2019-2, co prawda w E91 2011 rok. Przy próbie aktualizacji wersji MOTION EAST u mnie jest OK. Może dla wersji MOTION WEST zmieniono tylko cyfrę z 2019 na 2020 :shock: Puściłem aktualizację MOTION WEST dalej mimo powyższego komunikatu i wszytko poszło gładko. Co zmienili nie mam pojęcia na pewno cyfrę na 2020 :D :D :D
  2. Przy próbie aktualizacji dla wersji WEST u mnie wyświetla info: "Brak bardziej aktualnych danych na USB....", więc anulowałem proces aktualizacji. Czy ktoś jeszcze próbował aktualizować? Mam obecnie wgraną wersję 2019-2, co prawda w E91 2011 rok. Przy próbie aktualizacji wersji East u mnie jest OK. Może dla wersji WEST zmieniono tylko cyfrę z 2019 na 2020 :shock: Puściłem aktualizację MOTION WEST dalej mimo powyższego komunikatu i wszytko poszło gładko. Co zmienili nie mam pojęcia na pewno cyfrę na 2020 :D :D :D
  3. Tak kod modelu odczytywał poprzedni NCS Expert. Jak pisałem wcześniej zainstalowałem pakiet przygotowany przez Ciebie Din76. Teraz kod modelu jest w kolejności jak u Ciebie, jednak to nie rozwiązało problemu. Na zagranicznych forach znalazłem też ten sam problem i niestety nie został rozwiązany, wszyscy twierdzą, że zwykłym D-Canem nie da się kodować RAD1, tylko iCom.
  4. Din76 dzięki za ciągłą pomoc. Co daje kod *UE51? Już wiem *UE51 to kod modelu i sprawdziłem był już wpisany do FA Niestety problem z kodowaniem RAD1 nadal aktualny :cry:
  5. W Tool32 VIN jest poprawny Sciągnąłem sobie z chomika inny pakiet INPA: "INPA Fxx Din76.rar", domyślam się że przygotowany przez Ciebie. Din76 Jednak mimo zaistalowania nwego pakietu wg załączonej instrukcji sytuacja nie uległa poprawie, nadal ten sam błąd.
  6. To nie mam pojęcia dlaczego wywala błąd przy kodowaniu NCS Expert. INPA radio normalnie obsługuje. Nr nadwozia tez sprawdzałem jest poprawny. Jednak jak widać na powyższych fotkach w AIF nie widać modułu 1RAD jest jakiś VIRTSG92 na adresie 92 ze statusem ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED. Czytałem już info z różnych źródeł, nie jestem odosobniony w tym problemie jednak nikt nie znalazł na to rozwiązania Czy oby na pewno nie jest konieczny MOST: https://drive.google.com/file/d/0B39VTwFuuL7JNmhFaC00WUhkeXM/view
  7. Witam, ponownie wygląda na to że bez iCom-a temat nie będzie rozwiązany. 1RAD jest diagnozowany na protokole MOST. Czy jest ktoś w pobliżu Ostrzeszowa, Kępna, Ostrowa Wielkopolskiego z iCom-em kto jest wstanie pomóc?
  8. Kod błędu powyżej NCS myslę że mam aktualny SP Daten v55, dodatkowo mój drugi samochód E91 z końca roku 2011 jest robiony w całości bez problemu.
  9. Oczywiście sygnał PDC jest słyszalny w dodatkowym głośniku a nie w głośnikach radia. Jednak za pomocą radia Busieness CD realizuje głośność PDC za pomocą MENU i tak tez było dopóki nie wyrzuciło błędu z połączeniem przy process car w NCS. Teraz przy próbie kodowanie do serii modułu 1RAD menu PDC w radiu i dźwięki PDC powracają ale krótkotrwale. Czy mógłby ktoś w forumowiczów mający Radio Busieness CD za pomocą kabla K+D-Can połączyć się z modułem 1RAD i zgrać zawartość modułu i plik FSW_PSW.TRC załączyć na forum. Wykluczyłbym wtedy brak możliwości połączenia się z modułem 1RAD tym interfejsem lub potwierdził wadę kabelka. A może jest ktoś z okolicy kto posiada taki interfejs i mógłbym podjechać aby sprawdzić czy z inną sztuką da radę tę operację przeprowadzić.
  10. Jest moduł seryjny. Do tej pory działał prawidłowo kodowałem sobie tempomat $540i przy kodowaniu całego samochodu do serii przy module 1RAD wywalił błąd połączenia jak na początku wątku u kolegi pieczek. Od tej pory gongi ostrzegawcze są ciche i brak sygnału PDC i regulacji jego głośności w menu radia. Kodowanie pojedynczo też wywala ten sam błąd opcje głośnych gongów i sygnały w raz z menu reg. głośności powracają, ale tylko którtotrwale tj. do zamknięcia samochodu. Przy czytaniu SG Codiren lessen i kodowaniu SG Codiren jest błąd połączenia, mogę tylko połączyć się przez Basic option (F5) i odczytać plik NETTODAT.TRC. Po zmianie tego pliku w NcsDummy i wygenerowaniu pliku NETTODAT.MAN nie potafię go zakodować procedurą "coapiCodeSgByNetttoData" wyrzuca błąd nieprawidłowego formatu. Pustym NETTODAT.MAN procedura przebiega prawidłowo.
  11. Witam. Odnawiam temat czy ktoś rowiązał problem. "process car" wywala się na module 1RAD i nie zapisuje ustawień PDC w radiu co skutkuje brakiem dźwięku PDC po ponownym uruchomieniu samochodu i bardzo cichymi gongami ostrzegawczymi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.