Skocz do zawartości

kube_k

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 2006

Osiągnięcia kube_k

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Polecam zacząć od sprawdzenia koła pasowego, jest ono wykonane z metalu i gumy, która po pewnym czasie parcieje i wpada w wibracje. Szczególnie odczuwalne podczas odpalania i gaszenia samochodu.
  2. Hej, dopiero dzisiaj znalazłem czas i miejsce żeby posprawdzać wszystko dokładnie. Niestety, ale przejście pomiędzy kabelkami jest ok. Może masz jeszcze jakieś inne wskazówki?
  3. Panowie, przetrzepalem wczoraj pół samochodu i jestem o krok od znalezienia przyczyny, dlaczego nie działają mi wycieraczki z przodu. Przekaźniki, bezpieczniki ok - na krótko włączony prąd silnik wycieraczek pracuje prawidłowo. W INPA sprawdzona wajcha zmiany pozycji wycieraczek wszystko działa normalnie. Wiec jest problem pomiędzy modułem komfortu a przekaźnikiem, który nie dostaje impulsu aby się otworzyć. Ktoś ma jakiś pomysł co teraz sprawdzać i jak?
  4. Ja też prosiłbym o linka. Znajduje się tam zestaw do E87?
  5. Przecież to żarówki jednowłóknowe :) dodam ze stop działa gdybys wyłączone światła. Czy ktoś moze spotkał sie z taka opcja przy kodowaniu BMW?
  6. Tak kupiłem takie auto, ale ostatnią rzeczą o której myślałem to sprawdzanie świateł stop. Oprócz tego samochód jest świetny i jestem zachwycony BMW :D Nawet gdybym podczas kupowania go wiedział o tym, to i tak bym się zdecydował. A więc światła począwszy od góry lampy to żarówki OSRAM 7506L LF 12VP21W jedynie żarówka światła kierunkowego to OSRAM 12VP21W. Więc w tym przypadku raczej wszystko ok.
  7. Hej, Jestem świeżym posiadaczem BMW 1 i zauważyłem, że po naciśnięciu hamulca świeci jedynie trzecie światło STOP. Te w lampach świecą się ciągle. Moje przypuszczenia to, że poprzedni właściciel miał zamontowane światła ledowe od polifta lub jakieś inne. Na czas sprzedaży zamontowane zostały światła z poprzedniej wersji. Myślę, że ktoś przekodował działanie tego modułu. Doradzicie co mógłbym zrobić w tej sytuacji. Zdaję sobie sprawę, że jazda z takim oświetleniem może stwarzać zagrożenie. Dodatkowo dodam, że zauważalne na pierwszy rzut oka jest, iż dolne światło świeci znacznie mocniej niż górne w lampie. Załączam zdjęcie, więc sami możecie ocenić co tutaj nie gra. Z tego co widzę to wiele rzeczy w samochodzie zostało już przeprogramowanych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.