Uszanowanie, na wstępie chciałem oczywiście się przywitać. Bardzo miło mi dołączyć do grona. Chciałem pokazać swoje oczko w głowie, nic specjalnego w porównaniu do modeli które da się zobaczyć na forum ale jednak dla mnie jest to TO za czym oglądam się po każdym zaparkowaniu, to co podziwiam każdego dnia, to z czego cieszę się niezmiernie. Do rzeczy: Ma luba fabrykę opuściła w 2005 roku, pod maską M47T2 122km/90kW z aktualnym przelotem 2416700 km, fabrycznie bez DPFu. Kolor to jak w tytule Sydney Blau (kod A19). W moich rękach mniej więcej od marca 2017, wcześniej jeździła po Niemieckich drogach. Zaaplikowano w niej: 01CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 02HA LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 139 0423 FLOOR MATS, VELOUR
0428 WARNING TRIANGLE 0431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
0450 HEIGHT ADJUSTMENT F FRONT PASSENGER SEAT 0494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 04AK INTERIOR TRIM FINISHERS SILVER
0507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC), REAR
0520 FOGLIGHTS
0521 RAIN SENSOR
0530 AIR CONDITIONING
0548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
0662 RADIO BMW BUSINESS CD
07RP ADVANTAGE PACKAGE
0801 GERMANY VERSION
0818 MAIN BATTERY SWITCH
0851 LANGUAGE VERSION GERMAN
0863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
0879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
08SP COP CONTROL Lakier oryginalny, ale trochę się nad nim znęcałem gdyż po zakupie daleko mu było do blasku. Coś tam pracując wakacyjnie polerki liznąłem i wyszło co widać poniżej. Na pewno można lepiej, można schodzić jeszcze głębiej. Mnie osobiście taki stan powłoki wystarcza. Reflektory z przodu zostały zmienione na DEPO ze względu na fakt że OE zaczęły parować co po lekkim zżółknięciu powodowało że dostawałem palpitacji serca. Oryginalna kierownica została zastąpiona kołem z M PAKIETU, przyjemność z jazdy nieporównywalnie większa. Lubię mieć tę świadomość że i tu jest "czysto". Z ostatnich akcji u mechanika: - Termostaty (główny iten na EGR) - 4 Świece Żarowe BERU - Sterownik świec żarowych - Komplet hamulców na przodzie ATE - Wymiana Oleju z Castrol 5W-30 na MOTUL X-CLEAN 5W-30 komplet ze wszystkimi filtrami. Jest to moje drugie auto (wcześniej VW POLO) jako młody kierowca (20 lat) dbanie o ten samochód to swego rodzaju pasja, mycie, czyszczenie wewnątrz i na zewnątrz mniej więcej 2 razy w przeciągu tygodnia sprawia że wsiadam niej zawsze z uśmiechem. Mam nadzieję że sporo kilometrów przed nami. Przede mną wiele pracy, jest kilka rzeczy które które wymagają uwagi lakiernika i mechanika ale myślę że to kwestia czasu.