Skocz do zawartości

other

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 328Ci

Osiągnięcia other

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, jak w temacie, chciałbym zrobić delikatny naciąg, taki żeby był widoczny, ale też nie jakiś mega wiocha. Jaką oponę zalecacie? Felga: 17x7J ET47 e46 coupe
  2. Byłem u kolejnego mechanika (spec. bmw) i po samym dźwięku stwierdził co to jest. Stwierdził, że to luzy na półosiach i przez te luzy właśnie jest to walnięcie (oczywiście ujął to inaczej i dokładnie wyjaśnił, a że jestem zielony to i tak mało z tego zrozumiałem). Zaproponował mi żeby kupić cały zestaw, dyfer 2.8/3.0 manual/automat, najlepiej własnie z automatu bo mniej zajechane. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=148379 Prawdopodobnie mam ten sam problem co tutaj.
  3. No to myślę, że wiem od czego zacząć. Dzięki wielkie. :cool2: :cool2:
  4. Jeśli będzie coś pływało to mam założyć, że to jednak dyfer, a nie skrzynia? Jest to jakąś droga na "skróty". ^^
  5. Czyli ktoś musi mi zdiagnozować czy to skrzynia czy dyfer. I chyba musiałbym odwiedzić inny warsztat. Bo tak jak pisałem, była już na warsztacie, wisiała, stała i nic nie znaleziono. Żadnych luzów, braków itd. Diagnoza była taka: "Coś stuka w dyfrze, jeździć aż [BAD]ie wtedy będzie wiadomo co to jeśli stracę napęd" :D
  6. Czasem mam problem z wbiciem 1 czy wstecznego, ale to rzadko. Reszta jak w masełko. Filmik działa?
  7. Zamieszczam filmik, myślę że słychać w miarę wyraźnie. Dźwięk pojawia się przy gwałtownym wciśnięciu sprzęgła. Gdy się wciśnie powoli/płynnie to słychać to trochę ciszej. Tak samo po 3tyś. obrotów myślę, że tego w ogóle nie slychać (nie jestem pewien, może być zagłuszane przez inne czynniki). https://drive.google.com/file/d/1HrPtX3sEASd54ZaCf3FuU3fWb70r2RWg/view Dyfer? Sprzęgło? Dodam, że miałem/mam wycieczki spod okolicy dyfra.
  8. Dodam jeszcze, że dźwięk jest słyszalny na 1 i 2, a dokładniej kiedy próbuję z 1 wbić luz lub wbić 2, tak samo gdy z 2 przechodzę w luz. Zauważyłem, że dźwięk jest głośniejszy przy niższych obrotach, tj. 1000-1500, wyżej dźwięk jest cichszy, po wyżej 3000 obrotów, dźwięku nie słychać (być może go nie ma). Pozdrawiam.
  9. Też nazywam to głuchymi stukami, ale jak mówię, cały dół auta sprawdzili i nic nie zostało znalezione. Da się jakoś łatwo zdiagnozować czy to, aby na pewno nie wina sprzęgła? Jakie są objawy tego, że sprzęgło nie wysprzęgla(może głupie pytanie)? Może uda mi się nagrać te dźwięki, to podrzucę filmik.
  10. Witam, prawdopodobnie mam dyfer na wykończeniu (przy wbijaniu biegu dochodzą głuche walnięcia z tyłu samochodu oraz uczucie jakby coś było tam luźne). Byłem na szarpakach i u mechanika. Żadnych luzów i innych problemów (zawieszenie) nie znaleziono. Ponoć jest jakiś minimalny luz przy dyferencjale, ale mechanik zapewnił mnie, że delikatny-naturalny luz musi być. Dźwięk jest strasznie głośny, a mimo tego ciężko było im stwierdzić co jest tutaj problemem. Mimo głośnych dźwięków, powiedziano mi, że dochodzi jakiś dźwięk z dyferencjału. Więc tak, mam chyba trzy wyjścia. Pierwsze, jeździć aż padnie i wtedy będę na 100% wiedział co to. Drugie, wymieniać w ślepo na używkę (nie wiem na co trafię, do tego dochodzą koszta montażu). Trzecie, regeneracja, co do tego wyjścia, to nie jestem pewien, nie wiem jakie są to koszta i ciężko znaleźć kogoś w okolicy kto się tym zajmuje. Co polecacie zrobić w takiej sytuacji? Dzięki za komentarze, pozdrawiam.
  11. other

    E46 320i wyciek oleju

    U mnie to samo, mały wyciek, ale przez jazdę cały dół był zachlapany. Podjechałem pod jeden warsztat, kazali wymyć auto i dopiero wrócić. Następnie pod drugi warsztat (spec. bmw) i diagnoza z góry była postawiona(przez telefon, wystarczyla informacja o silniku), mechanik tylko spojrzał z góry i wiedział w czym problem. Problemem była uszczelka u podstawy filtra oleju.
  12. Trochę dziwne, że przy takiej ilości się nie pali, albo po prostu się nie znam i szukam dziury w całym. :D Martwi mnie też kwestia, którą wcześniej opisałem. Na przykładzie kontrolki od świateł długich - robię test zegarów to kontrolka normalnie się zapala,a gdy zapalam światła długie to normalnie świecą, ale kontrolka już się nie zapala. :mad2: I zastanawiam się czy może też być tak z tą żółtą kontrolką. W teście działa, a jak poziom oleju spadnie to już nie. Dlatego stąd to pytanie - przy jakim stanie się zapala? Przez odpowiedź na to pytanie chciałem wyeliminować moje podejrzenie, że żółta kontrolka od oleju działa tak samo jak kontrolka od długich. Trochę namieszane, ale mam nadzieje, że ktoś to rozumie. :D Dzięki za udzielanie się. :)
  13. Tylko problem w tym, że mi nic się nie pali i nie wiem czy powinno się palić (na to chciałbym znać odpowiedź). :mad2: Na początku tematu dałem link do zdjęcia ile mniej wiecej mam oleju. Jakbym miał walnięty czujnik to świeciło by się na żółto tak wywnioskowałem. Męczy mnie to bo chyba powinno już coś się palić, a tak nie jest.. Przy kręceniu kluczykiem kontrolki działają, na teście zegarów tak samo. Może zrobię z kilometr na tym oleju i się zapali :lol:
  14. A wiadomo przy jakim stanie zapala się żółta? :cry2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.