Skocz do zawartości

konwisn

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i N46B20 2005r.
    E38 728i M52B28 1996r.
  • Lokalizacja
    Olsztynek

Osiągnięcia konwisn

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, skąd najłatwiej pobrać 12V sygnał remote do podłączenia umiejscowionego w bagażniku wzmacniacza w E90 z radiem business. Najprościej byłoby chyba ze wzmacniacza antenowego ale gdzie on się znajduje (nie mam płetwy) ?
  2. Wszystko zależy od przebiegu, przy 160 000 zaryzykowałbym wymianę uszczelniaczy wielu ludzi tak robi i są zadowoleni z efektów zdjęcie głowicy to już dużo droższa zabawa.
  3. Jak uszczelniacze sa już całkiem zużyte spalanie oleju to około litr na 1000 km u Ciebie prawdopodobnie to początek ich końca stąd zużycie na poziomie 1l na 3000km ibrak jeszcze wyraźnych objawów. Proponuję znaleźć mechanika który potrafi wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy koszt około 1000 zł
  4. Super, dzięki za odpowiedź biorę się za szukanie :D Pozdrawiam!
  5. Witam, muszę wymienić w przedliftowej E38 lampy tył - oryginalnych już nie ma zresztą cena była zaporowa a i zamienników nikt nie robi. To co jest do kupienia z używek ma już ponad 20 lat i się nie nadaje. Pytanie brzmi czy do przedlifta mogę zamontować lampy poliftowe? Tu już łatwiej znalęźć coś w znośnej kondycji. Ewentualnie może ktoś poleci coś nowego co można założyć bez wykonywania rzeźby. Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
  6. Ciężko mi powiedzieć jaki mam kolektor da się je jakoś rozróżnić ?
  7. Na wolnych obrotach chodzi cichutko jak myszka w sumie to od 2000 do 3000 jest najgłosniej ale potem nie jest też za wesoło, najgorzej jest przy 6000 bolą aż uszy i serce pęka.
  8. W moim przypadku to zdecydownie nie wina przeniesienia napędu a raczej układu wydechowego, dolotowego nie wiem ale zaczyna mnie to drażnić :evil:
  9. Z tego co wiem to 318 i 320 mają różne kolektory wydechowe może tu gdzieś szukać problemu? Czy inni użytkownicy 320 mogą się wypowiedzieć jak to u nich wygląda? Czy silnik w tym zakresie obrotów chodzi jakoś wyraźnie inaczej?
  10. Witam, problem dotyczy głośnej pracy silnika w zakresie obrotów 2000-3000 szczególnie przy przyśpieszaniu. Jest to buczenie które dochodzi z silnika przy czym samochód z zewnątrz nie jest głośny, wydech wygląda na szczelny. Chodzi jak stary Opel co skutecznie psuje przyjemność z jazdy :mad2: Sugerowano mi że może to być spowodowane tym, że może mam założony filtr stożkowy ale sprawdziłem puszkę filtra i jest tam standardowy filtr. Macie może pomysły gdzie szukać przyczyny, od czego zacząć poszukiwania? Bedę wdzięczny za wszelkie pomysły i sugestie.
  11. Ok racja, do E90 będzie taka sama jak do E46?
  12. Witam, wie ktoś może czy koło od E39 podejdzie do E90 jako zapas? Zalega mi w piwnicy a potrzebuje zapasówki. Wiem że otwór centrujący jest większy ale może nie ma to dużego wpływu na jazdę na krótkich dystansach?
  13. Witam, pewien podobno dobry warsztat w mojej okolicy zażyczył sobie za wymianę uszczelniaczy, wymianę uszczelnień Vanosów oraz pompy Vacuum bez zdejmowania głowicy 1000zł. Twierdzą, że stosują trwalsze uszczelniacze o większej powierzchni przylegania oraz z osłonami. Co o tym myślicie? Cena jest ok? Dodam że silnik to N46B20.
  14. Witam, pewien podobno dobry warsztat w mojej okolicy zażyczył sobie za wymianę uszczelniaczy, wymianę uszczelnień Vanosów oraz pompy Vacuum bez zdejmowania głowicy 1000zł. Twierdzą, że stosują trwalsze uszczelniacze o większej powierzchni przylegania oraz z osłonami. Co o tym myślicie? Cena jest ok? Dodam że silnik to N46B20.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.