Skocz do zawartości

bobwoj

Zarejestrowani
  • Postów

    363
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 E84 18Xdrive
    X3 F25 2.0Xdrive

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bobwoj

  1. Czy autor sprawdził i może coś więcej napisać?
  2. Sprawdziłem generowanie kodu dla różnych wydań map dla tego samego pliku 1b i za każdym razem bez względu jaką mapę Premium Europe wybiorę kod jest ten sam, czyli prawdopodobnie nie ma znaczenia, czy wybierzemy mapę Premium Europe 2023-2, czy Premium Europe 2024-1.
  3. Panowie mam kilka pytań odnośnie generowania kodu FSC za pomocą generatora Keygen v1.91 by Jagaer. Po wgrania pliku HDDLookup_4_35_18 najnowszą dostępną z menu wybieralnego mapą jest PREMIUM WEST 2023. Tymczasem ja mam do wgrania mapę PREMIUM WEST 2024-1. Czy kod wygenerowany dla mapy 2023 będzie pasował do mapy 2024-1? Drugie pytanie: Czy kod wygenerowany za pomocą generatora FSC-Generator 1B/DE/F0 v1.0.1.5 będzie kodem czasowym zależnie od wybranej opcji valid until: 01/2024 - oznacza że kod jest ważny do końca stycznia 2024 i po tym czasie nawigacja przestaje działać, czy tylko nie wgra się nowej wersji? Który generator jest lepszy?
  4. Profile byłyby fajne. Mi na razie wystarczyłaby jednak możliwość kopii konfiguracji.
  5. Czy jest możliwość eksportowania konfiguracji Btool tak, aby po ponownym zainstalowaniu Btool np na nowym smartfonie zaimportować i mieć swoje ustawienia? Najbardziej zależy mi na zakładce Live Data, tam mam poustawiane wg swojej kolejności.
  6. Dla potomnych. Żaden klej nie jest w stanie skutecznie skleić tego kompozytu. Testowałem wszystkie wymienione w pierwszym poście.
  7. Może komuś się przyda: https://aftermarket.zf.com/pl/portal-aftermarket/uslugi-i-wsparcie/informacje-techniczne/przydatne-wskazowki/wymiana-oleju-w-skrzyni-biegow-dla-samochodow-osobowych-przewodnik-krok-po-kroku/ https://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=1770476&highlight=transfer+box+fluid Sam zastanawiam się, którą wymianę wybrać: statyczną, czy dynamiczną. Różnica w cenie nie jest dla mnie problemem. Bardziej chodzi, która wymiana jest bezpieczniejsza i lepsza dla skrzyni.
  8. Przy jakim przebiegu czyściłeś egr? I czy po wyłączeniu egr nie masz problemu z wypalaniem dpf? Co jaki interwał teraz wypala dpf a co ile wypalało przed wyłączeniem egr?
  9. Moja F25 ma datę produkcji grudzień 2015r. i dostałem wezwanie na aktualizację w aplikacji My Bmw. Za to nie dostałem wezwania na wymianę EGR z chłodnicą.
  10. Najważniejsze, że żyje i można się sporo dowiedzieć. Znalazłem instrukcję serwisową dotyczącą akcji aktualizacji DDE, ot taka ciekawostka :-): Programowanie jednostek sterujących 0013510300 F1x F2x F3x z silnikiem B47x Sytuacja W ramach ciągłych kontroli jakości przeprowadzonych przez BMW Group stwierdzono, że łatwopalne osady mogą rzadko tworzyć się w układzie dolotowym podczas jego eksploatacji. Z tego powodu funkcja ochrony oparta na oprogramowaniu musi być zintegrowana w odniesieniu do odpowiedniego komponentu, aby zapobiec ewentualnemu dalszemu rozprzestrzenianiu się potencjalnych szkód. W przypadku miejscowej karbonizacji w układzie ssącym aktywowany jest komunikat Check-Control „Usterka układu napędowego…” i wyświetlany klientowi. Konsekwencje Osady te mogą w bardzo pojedynczych przypadkach spowodować miejscowe oparzenia układu ssącego, aw skrajnych przypadkach pożar. Dotyczy to pojazdów Niektóre jednostki F1x F2x F3x z silnikiem B47x. Środek zaradczy  Sprawdź komunikat Sprawdź-kontrola poziomu płynu chłodzącego.  Zapytaj klienta, czy w przeszłości musiał uzupełniać płyn chłodzący.  Programowanie jednostek sterujących. Procedura 1. Sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego Procedura sprawdzenia komunikatu Check-Control testerem diagnostycznym:  Podłączyć ładowarkę do pojazdu.  Połącz system programowania z pojazdem (ISTA 4).  Obróbka pojazdu  Funkcje serwisowe  Informacje o pojeździe  Komunikat Check-Control: „Niski poziom płynu chłodzącego” (kod 166)  Jeśli występuje „Niski poziom płynu chłodzącego” lub jeśli według klienta płyn był uzupełniany w przeszłości, należy sprawdzić szczelność układu chłodzenia. W tym celu należy postępować zgodnie z opisem w rozwiązaniu serwisowym SEL-SEL-P-0-20000789766777.  Jeśli nie ma komunikatu Check-Control «Niski poziom płynu chłodzącego», Należy sprawdzić poziom płynu chłodzącego w zbiorniku płynu chłodzącego. Należy postępować w następujący sposób: Procedura sprawdzania poziomu płynu chłodzącego w zbiorniku płynu chłodzącego: Ostrzeżenie! Jeśli silnik jest gorący, a układ chłodzenia jest otwarty, płyn chłodzący może wyciekać i spowodować oparzenia. Niebezpieczeństwo obrażeń. Układ chłodzenia otwierać tylko przy zimnym silniku. 1. Pozwól silnikowi ostygnąć. 2. Lekko obróć korek zbiornika płynu chłodzącego w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, aby się lekko otworzył i ulotniło się nadciśnienie. 3. Otwórz korek zbiornika płynu chłodzącego. 4. Poziom płynu chłodzącego jest prawidłowy, jeśli znajduje się pomiędzy oznaczeniami minimum i maksimum na szyjce wlewu. Przykładowy obraz: zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego upload_2022-12-24_8-38-49.png 5. Obróć zapięcie, aby je zamknąć.  Jeśli nie ma komunikatu „Niski poziom płynu chłodzącego” i nie uzupełniono płynu chłodzącego, uzupełnij pojazd ponownie. Nie jest konieczna dodatkowa naprawa.  Jeśli występuje „Niski poziom płynu chłodzącego” lub jeśli zgodnie z życzeniem klienta płyn chłodzący był uzupełniany w przeszłości, należy sprawdzić szczelność układu chłodzenia. W tym celu należy postępować zgodnie z opisem w rozwiązaniu serwisowym SEL-SEL-P-0-20000789766777. Ostrzeżenie: Podczas diagnozowania możliwego wycieku płynu chłodzącego, który nie jest spowodowany przez chłodnicę EGR, ale przez inny element układu chłodzenia, należy je oddzielnie zdiagnozować i naprawić (w razie potrzeby 2. Programowanie jednostek sterujących ● Podłącz ładowarkę do pojazdu. ● Połącz system programowania z pojazdem. (ISTA 4) ● Uzyskaj plan pomiarów. ● Zaakceptuj lub w pełni wykonaj plan działań z jednostkami sterującymi do zaprogramowania/kodowania i udostępnienia. ● Zapoznaj się z raportem końcowym. ● Na podstawie raportu końcowego wykonaj test pojazdu i wykasuj pamięć usterek. Ostrzeżenie: Dzięki integracji programowania w ISTA 4 zmiana systemu warsztatowego nie jest od teraz konieczna. Sprawdź raport końcowy. Do programowania/kodowania wymagany jest ISTA 4 z jednym z następujących pakietów danych serwisowych: • ISTA 4.35.3x (I-Level F010-22-03-552 lub nowszy). • ISTA 4.35.3x (I-Level F020-22-03-552 lub nowszy). • ISTA 4.35.3x (I-Level F025-22-03-552 lub nowszy). Ostrzeżenie: Konieczne jest, aby programowanie odbywało się na poziomie integracji wymienionym powyżej lub wyższym. Proszę zwrócić uwagę na informacje dotyczące programowania w systemie warsztatowym oraz odpowiednie ostrzeżenia w dokumentacji użytkownika. Ostrzeżenie: Klient musi być poinformowany o sytuacji kampanii technicznej. Ponadto należy zwrócić uwagę klienta, że ​​po zaprogramowaniu wymagana jest faza adaptacji lub okres adaptacji wynoszący około 500 do 700 km, aw wyjątkowych przypadkach około 2000 km. W fazie adaptacji funkcja ochrony oparta na oprogramowaniu nie jest jeszcze skuteczna. Części zamienne Żadne części nie są wymagane. Rozliczenie Rozliczenie musi być przeprowadzone zgodnie z aktualnymi warunkami gwarancji.
  11. Panowie napiszcze proszę na jakich olejach silnikowych jedziecie i jakie ewentualnie macie ubytki?
  12. U mnie w przypadku wypalania dpf jest odwrotnie. Przed aktualizacją wypalał dpf co ok. 500km. Obecnie co ok. 120km. Przejechałem już 800km. Trochę mnie to niepokoi. Żadnych błędów nie ma. Nie wiem co z tym fantem zrobić. Downgrade oprogramowania nie możliwy:-(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.