Skocz do zawartości

saddamuss

Zarejestrowani
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D 2003 r sedan

Osiągnięcia saddamuss

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Ja też skorzystałem i póki co zostałem okradziony na 29 tysięcy, więcej informacji tutaj, https://www.wykop.pl/artykul/5734175/wspolpraca-z-bimmer-autos-kalisz/
  2. Zrób sam program+ uwolnij wydech . Pchanie się dalej to gra nie warta świeczki.
  3. saddamuss

    M57 pompa wody - uszczelka

    Ja niedawno zmieniałem pompę wody SKF i pod uszczelkę nic nie dawałem, a jest suchutko .
  4. Bez sensu dyskusja.... Nie napisałem że są złe te śruby :duh: , kupiłem samo koło bez śrub , a śruby dokupiłem ori i tyle.
  5. Z tym że nie dostaniesz wtedy ori śrub .
  6. Pewnie można kupić tak i tak .
  7. To co jest na pierwszym fimie to jest prawie zimny silnik . Drugi wtrysk to akurat jest po porządnej regeneracji . W sobotę przy okazji wymiany filtrów i oleju robię płukankę LM Diesel Splung w oddzielnym układzie z pominięciem baku, cudów się nie spodziewam ale na pewno nie zaszkodzi.
  8. W przeciągu tygodnia dostałem informację od sklepu w którym kupowałem koło że reklamacja została uznana i dostałem zwrot kasy. Ale zaryzykowałem jeszcze raz i kupiłem znów Corteco + nowe śruby ori po 25 zł za sztukę. w sobotę przy okazji zmiany oleju wymiana koła. Obstawiam że reklamację uznał Inter Cars a nie Corteco bo tydzień czasu to za mało aby odesłać do producenta, tak czy siak jestem zadowolony .
  9. Mechanik :D, pół roku tak latałem , nawet wymieniłem panel klimatyzacji i zregenerowałem elektrozawory . Aż w końcu podpatrzyłem jak to jest podłączone w REALOEM.
  10. W sumie to mam już to jakiś czas, ale trochę się to nasiliło. Specyfiki też stosuje zapobiegawczo. 40-50 stopni Jutro nagram Przy 90
  11. Witam towarzystwo. Biorę się za kolejny problem mianowicie wibracje silnika gdy jest zimy na ciepłym troszkę mniej. Mianowicie gdy odpalę samochód rano to dopóki nie złapie tych 60-70 stopni to troszkę rzuca-szarpie. Na tempomacie poniżej 2 tysięcy też zaczyna szarpać - nie działa to płynnie. Ostatnio wlałem do paku na 10-15 litrów ---> pół litr LM do czyszczenia wtryskiwaczy w sumie nic nie pomogło. Staram się dolewać 100ml oleju 2T na 30 litrów ropy w celu lepszego smarowania układu CR. wibracji nie powodują poduszki skrzyni biegów oraz silnika --- wszystkie nowe Corteco. wibracji nie powoduje koło pasowe --- przez jakiś czasy było nowe COrteco ale się rozleciało teraz lecę na starym. Wymieniłem także wtyczkę na czujniku listwy CR. Też to nic nie dało. Mam takie wrażenie że strasznie skaczą te korekty chyba że mam źle skonfigurowany port COM ale nie wydaje mi się. Jakieś dobre rady wskazówki oprócz wtrysków na stół i zrobienia testów przelewowych bo to wiem i zajmę się tym w następny weekend.
  12. Powodem braku ogrzewania powyżej 2 tysięcy obrotów były odwrotnie podłączone przewody zasilania elektrozawórów.
  13. Wszystko zostało wyjaśnione już .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.