Skocz do zawartości

Mateusz950810

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d 2002

Osiągnięcia Mateusz950810

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Nie znalazłem żadnego podobnego postu więc założyłem nowy. A więc, posiadam kierownice z BMW m4 i czy orientuje się ktoś czy podłączenie poduszki i multifunkcji A mianowicie chodzi o kostki są takie same czy też nie ? Posiadam e39 530d z 2003 roku. Pozdrawiam
  2. Poprzedni właściciel zmieniał tzn. Nie On tylko Ci co skrzynię regenerowali.
  3. Tak po rozgrzanie jest to samo, ale tylko wsteczny z tym opóźnieniem wchodzi.
  4. Witam. Faktycznie nie napisałem sorki, skrzynia automat 5 biegowa 530d. Pozdrawiam
  5. Witam wszystkim. Mam pytanie i nie chce nowego postu zakładać. 530d gdy wrzucam wsteczny zanim skrzynia go wbiję mija około sekundy, a mianowicie trwa to dłużej niż powinno. Co może być tego przyczyną ? Dodam że poprzedni właściciel oddał skrzynię do regeneracji ponieważ weszła w tryb awaryjny. Pozdrawiam
  6. To wydaje Mi się mógłbym wykluczyć ponieważ sprężarka "guzikami" pompuje równo i nie opada. Myślałem nawet nad zakupem nowego kompresora lub zaprowadzić do serwisu BMW bo nie mam pojęcia już.
  7. Zauważyłem też dziwną rzecz. Podłączając i odłaczając kleme od aku parę razy to sprężarka jakby spuszczała A nie pompowała ponieważ samochód opadł. Nie rozumiem tego zwłaszcza że nie ma żadnych błędów.
  8. Właśnie sprawdziłem i też ok.
  9. I to jest jest bardzo dziwne bo odłaczając akumulator i po ponownym podłączeniu słychać takie tyknięcie w kompresorze jakby chciał się załączyć, ale nie może 2x załączył się na sekundę, ale to tyle.. A co dziwne na "guziki" wcisnę i pompuje. Naprawdę nie mam już pojęcia.
  10. Witam. Moduł został wymieniony na drugi, a bezpiecznik tj. W bagażniku po prawej stronie 4 w kolejności od góry i przekaźnik przy kompresorze. Pozdrawiam
  11. Widzę że nikt nie ma pomysłu szkoda..
  12. Witam wszystkich. Mam pewien problem z "nivo" w Mojej e39 touring 2002 rok , a mianowicie ktoś kiedyś przerobił nivo na ręczne podłączając kable od modułu nivo 4 sztuki do 2 przełączników 1 do podnoszenia i opuszczania postanowiłem to zrobic i okazało się że do wymiany 2 czujniki poziomowania ok wymieniłem błąd wykasowany komunikat nie świeci , ale niestety nie pompuje automatycznie. Więc pojechałem znowu na komputer napompował mechanik przez wymuszenie INPA lecz błędów zero wydane po 280 za 1 czujnik i nic. Liczę na podpowiedź bo już tydzień walczę o dalej nic.. :? (Bezpieczniki,przekaźniki posprawdzane)
  13. Witam. Jestem nowy i nie wiem jak tu założyć post. A mam pytanie odnośnie bluetooth w BMW e39. Mój telefon wyszukuje słuchawkę a nie mogę się połączyć w głosnikach coś słychać Ale niestety nie rozumiem. Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.