Skocz do zawartości

kafcio13

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D Touring 2001

Osiągnięcia kafcio13

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Temat do zamknięcia. Po podmianie sterownika błąd pokazywał się nadal. Koniec końców okazało się że nie podpiąłem przycisku od ASC przy składaniu tunelu środkowego :duh: , po podłączeniu przycisku i zakodowaniu modułu wszystko hula :D
  2. Bezpieczniki w schowku sprawdzone, wszystkie całe. W instalacje pompy nie ingerowałem, wtyczki tak samo nie odpinalem ale teraz mi się przypomniało że dokładając przewód do pompki sprzęgła przy zbiorniczku ulało mi się trochę płynu hamulcowego na dół czyli tam gdzie jest pompa. Jutro porozbieram i zobaczę czy coś się mogło tam stać chociaż w to wątpię.
  3. Witajcie, ostatnio przekładałem skrzynie z automatu 5HP19 na manual. Wszystko poszło gładko i sprawnie. Jedyne czego nie podłączyłem to czujnika sprzęgła. Przekodowałem prawie całe auto w NCS. BMW odpala, jeździ, na zegarach nie ma ikony od skrzyni, nie sypie też błędami. Jedyne czego nie udało mi się przekodować NCS'em to moduł ABS. Na zegarach świeci się kontrola trakcji, kontrolka ABS, nie działa prędkościomierz oraz przycisk koło dźwigni zmiany biegów również się nie świeci. Za pomocą inpy mogę się połączyć z każdym modułem w aucie oprócz właśnie ABS. Nie mogę też wyczytać z niego błędów a tym bardziej przekodować. Czy to możliwe, że padł sterownik? Czy po prostu coś pominąłem przy swapie? Gdy próbóję go przekodować NCS'em to wyskakuje błąd: error at changing ZCS COAPI-2020: SG antwortet nicht IFH-0009: SG nicht angeschlossen oder meldet sich nicht C_ASDSC COAPI-2020: SG antwortet nicht CODIERINDEX_LESEN COAPI-2002: SG antwortet nicht Gdy próbuję wejść w niego za pomocą inpy to pojawia się błąd: ERROR IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT Dodam, że przed swapem wszystko działało jak należy abs,asc itp Z góry dzięki za pomoc wszystkim
  4. Ok zatem regeneruje konwerter, czy ktoś poleca jakąś firmę?? Nie chce trafić na minę. To prawda też żeby przy okazji wymienić ten pierścień uszczelniający na wale? Nr części : 24201423382
  5. No na internecie po numerach tez tak pisze ale jestem ciekaw czy ktos tak o probowal to przelozyc. Jak nie cala skrzynie to chociaz sam konwerter moze z 328 albo 323????
  6. Witam, od dłuższego czasu posiadam E46 320CI 99r ze skrzynią automatyczną ZF. Wszystko chodziło fajnie pięknie gdy pewnego dnia konwerter zaczął się ślizgać (tak myślę). Jadąc ze stałą prędkością, falują obroty i czasami jak spadnie poniżej 1500obr to skrzynia zazgrzyta, to samo przy przyspieszaniu tez lekko falują. Tylko tyle się dzieje, skrzynia płynnie zmienia biegi itp. I teraz pytanie czy lepiej zregenerować gdzieś konwerter? Jeżeli tak to bardzo bym prosił o jakieś zaufane miejsce :p, i drugie: Czy jeżeli chciałbym kupić drugą skrzynie z konwerterem używaną to muszę szukać konkretnie od M52TUB20 czy może być ona od np: M52TUB28 Lub M54... itp ???? Z góry dzięki za pomoc [EDIT] Oczywiście moja skrzynia to 5hp19 i chciałbym wsadzić taką samą tylko, że z innej pojemności bo niby po tabliczkach jest to samo
  7. Padła wtedy pompa, regenerowana załatila sprawe, wtryski wymienilem profilaktycznie i auto zaczelo lepiej jezdzic i mniej palic
  8. Super, bardzo dziekuje, temat do zamkniecia
  9. To szukając podpory na allegro mam zamówić przednia czy tylnia? :p
  10. Witam, posiadam E46 320CI 150km w automacie z 1999r. Objawy mam takie ze podczas mocnego np startu ze świateł spod samochodu wydobywa sie taki głuchy stuk. Dzieje sie to rowniez podczas kickdownu przy wyprzedzaniu i wbijania wstecznego. Mechanik powiedział ze to na 99% podpora wału. Zamierzam kupić febiego bo wszyscy polecaja ale teraz mam problem bo nie wiem którą. Z tego co wyczytałem jest niby przednia i tylnia ale nie wiem czy skoro mam automat to nie ma tylko jednej (tak slyszalem). Czy ktoś obeznany z tematem mógłby mi pomóc? Pozdrawiam
  11. Witam mam takie pytanie. Mam okazje tanio kupic ładne E46 w Coupe 2000r 2.0 benzyna w automacie lecz gosc mowi ze ta skrzynia juz troche niedomaga ma muła i wgl i dobrze by było kupić nową. Ja sam posiadam na podworku skrzynie manual od coupe 1.9 benzyny. I teraz pytanie: czy ta skrzynia manualna od 1.9 benzyny podejdzie do 2.0 benzyny??? Z góry dziekuje za odpowiedz
  12. Oleju nie ubywa wgl, a turbinka chodzi az milo. Tylko odwieczne pytanie: ma świszczec jak czy nie? :P
  13. :cool2: Odma wymieniana od razu po zakupie w lipcu. Moglaby sie tak szybko zapchac?
  14. Okazalo sie ze w zbiorniczku wyrownawczym byla dziurka i cieklo pod cisnieniem. Problem rozwiazany ale dymienie dalej zostalo :/ Raz rano kopci na niebiesko a raz na bialo. Juz nie wiem o co chodzi. Chyba to zostawie niech sobie kopci i bede czekal az cos samo sie rozwali :)
  15. Temperatura na dworze była grubo na -16 strasznie zimno a ja odpaliłem samochód od razu temp na 28-29 C i nawiew na maxa. Cała drogę prawie tylko do 2 tys obrotów nie więcej. Ogólnie spokojna jazda 80-90 km/h. Jak jest cieplej np -3 to 10 km i wskazówka jest w pionie. A co ma ta chlodniczka do białego kopcenia i uciekania płynu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.