Skocz do zawartości

DarekS4

Zarejestrowani
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jakieś tam

Osiągnięcia DarekS4

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. DarekS4

    130i

    Fajna. SB - Fajnie będzie z kim latać po swapie.
  2. Siemanko. W tym tyg. udało mi się dorwać osprzęt silnika z E6x M54 na MS45 + CAS2 z tego samego auta. + instalacja silnika z czujnikami. Kupiłem też nową pokrywę zaworów bo stara była pęknięta. Dokupiłem też nowe piloty bo aktualnie posiadam tylko jeden i nie mam nic na zapasie.
  3. Siemanko Mało czasu na zaglądanie tu ale dzisiaj wrzuce parę nowości. Auta jednak nie zdecydowałem sie sprzedać. Zostało po zonie moim daily. Głównie dlatego że naprawdę jeździ mi sie nim bardzo dobrze i odpukać na psuje się . Nie będę ukrywać że jest to moje pierwsze RWD w życiu i nie ukrywam ze mój harakter jazdy czasem jest agresywny. Trochę też nauczyłem się upalać rwd na tym aucie i nabrałem jakiegoś minimalnego skilla i chyba to był powód aby tego auta nie sprzedawać. Co z nowości. Początkiem roku wjechały filtry i olej - ja zawsze leje Liquy Molly Top Teca 4200 silnik po nim jest zawsze czysty i bez nagarów. Olej wymieniam co 6-8 tys Oprócz tego wymieniłem olej w dyfrze i skrzyni. Ogólnie wyszło całkiem nieźle bo oleju w silniku nie ubywa Naszło mnie też na ocenę stanu wtryskiwaczy - Autem zrobiliśmy już 50tys a kupiliśmy go z przebiegiem 98tys. Wtrsyki oddałem do lokalnego Bosch Serwis - zdziwiłem sie bo stan wtryskiwaczy wyszedł całkiem nieźle 3 sa w stanie bdb jeden wyszedł na granicy i to mnie nie dziwi bo w zimie jak odpałame rano auto lubił lekko szarpnąć i miał efekt wypadania zapłonu a potem było ok. Wymieniłem też jedną cewke bo niedomagała Dodatkowo pomierzyłem kompresje tez wyszło bdb i równo na każdym cylindrze Co dalej... mineły dwa miesiące i padła decyzja że auto zostaje u nas. Ale dla mnie jest za słabe. Co do silnika i pomimo jego bezawaryjności niestety jest dla mnie za słaby. Sprzedaz tego silnika nie będzie trudna za dobra cenę ponieważ trzyma wartość - juz sprawdzałem ;) Wjechał silnik M54B30 Silnik kupiłem po uszczelce pod głowicą. Rozebrałem go do ostatniej śrubki i odbuduje całego z niewielkimi modyfikacjami. Stan silnika był w miarę OK ale napewno miał LPG - Blok pojechał do pomiaru i zobaczymy jaka będzi odp. Odrazu wstawiamy helicole pod śruby głowicy. Możliwe że wjedzie delikatny proting. - Panewki wjada nowe ACL lub king racinga główne + korby - Pierscienie nowe + zmiana olejowego - jeżeli blok wyjdzie OK to honowanie i ewentualne szlif płaszczyzny. - głowica cały kmpl remont - kolektory wydechowe sportowe - Kolektor ssacy jeszcze nie jestem pewny ale raczej zdecyduje sie na N54 - Pucha filtra 335i - Nowy kmpl wydech - Konwersja na MS43 z E60 z kmpl wiązką silnikową -Napęd zostaje z N43 2.0 Najwazneijsze na tem moment to zamknięcie słupka i uzbrojenie go pod montaż. Jak silnik siądzie zrobimy nowe łapy zostaje kombinacja z elektroniką.
  4. Cześć. \Czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy czujnik w silniku M52B28 od wałka i wału o czujniki indukcyjne czy Hall ??
  5. Cześć potrzebuje pomocy w opkresleniu paru żeczy E36 silnik M54B28 wiązka z M54 z E39 Silnik krokowy: ma kable czarny brązowy i zielono czerwony potrzebuje wiedzieć który ma zasilanie i czy jest to +5V czy +12 który to masa i od czego jest trzeci Czujnik wałka : żołty brazowy czarny ta sama sytuacja co wyżej. Zakłądam ze rodzaj czujnika to Optic Hall wię na jedym przewodzie ma być +5V Stukowy : Zielony żółty brązowy i czarny + ekran
  6. DarekS4

    N43B20A

    Dzisiaj w drodze do pracy ok 25km zrobiłem długie logowanie z podglądnięciem na góowne parametry. Więc tak jednak nie jest ubogo a jest dolane przez 30 min drogi STFT na -25% czasem spadało do -10 za całą drogę średnia LTFT -18% czasem nie wiem dlaczego przeskakiwało z -25% na +15% trzymało tak chwile i znowu leciało w dół Missfire bank 1 pomimo wymienionej cewki. - dzisiaj zamienie miejscami swiece i cewki Ciśneinie paliwa. Jałowy 9990Mpa - 10000 kPa normalna jazda 2,2k RPM - 15000 kPa Ostra jazda do wysokich obrotów max 19900- 20000 kPa Położenie przepustnicy - jałowy 12,5% Max 86% będę się skłaniał do zamienienia wtrysku nr 1 z wtryskiem nr 3 Czy trzeba je wtedy kodować po zamianie miejscem ??
  7. DarekS4

    N43B20A

    Cześć . Mam pytanie do osób które miały doczynienia z wtryskiwaczami z N43B20 problem był taki że auto muliło przy niskich obrotach ok 1-2k rpm 6 bieg trasa lekki gaz i poszarpywał ... aż w końcu mrugał check Pomysł - cewka - diagnostyka missfire cylinder 1 oprócz tego lambda B1S1 lambde olałem bo pomyślałem że przez problem z missfire ma niewłaściwa mieszankę i korekty są za wysokie Wymieniłem cewkę i poprawiło się znacząco. Ale ostatnio dlaej i mniej ale lubi mulić i szarpać na niskich obrotach dodatkowo nie da się nim dynamicznie ruszyć a po puszczeniu gazu w jeżdzie i wcisńieciu go na max jest zwłoka ok 2-3 sec zanim zatrybi teraz tak od cewek błędu nie ma. Została lambda i korekty +20-+25% czyli ubogo Filtra paliwa nie znalazłem... Zastanawiam się czy wtryski mogły zepsuć się w taki sposób że podają za mało paliwa ?? Problemów z nieszczelnościami nie ma. Musze jeszcze zrobic logi przepływki bo sonda reaguje na lewe powietrze ... Nie chce jej wymieniać na pałę a narazie jej nie obwiniam dopuki nie będę znał kondycji układu paliwowego.
  8. hmmm ok ale on nawet nie jest naruszony :D dobra wymienię na nowy
  9. no nie mów miże że wymieniłem klocki czujniki były OK tylko zapomniałem skasować inspekcje i teraz po jej skasowaniu mam kabel wymienić pomimo że jest OK ?
  10. Cześć. mam dziwny problem którego do końca nie potrafię zrozumieć Robiłem serwis olejowy w e81 żony skasowałem inspekcje ustawiłem też kolejny serwis po dacie zapalał mi się tez na zółto serwis i 1500km chodziło o klocki tylne które wymieniłem wcześniej ale nie kasowałem inspekcji bo zapomniałem i zrobiłem to teraz. Klocki były wymienione ok 6 miesiecy wczesniej. Skasowałem ją teraz kompem I ustawiłem tylne heble na 100%. Wywaliło mi czerwony wykrzyknik i serwis na czerwono. nie mogę już wykonac kasowania tej inspekcji poniewaz wyskakuje mi informacja że "inspekcja nie jest przeprowadzona pomyślnie przez problem ze zuzyciem klocka" kable sa ok
  11. Przepraszam jakies głupoty pisze M47 Kontakt we wtyczce igła Piny ładne
  12. Cześć mam aki problem z m54 dosyć dziwny Rok temu wymienione świece i sterownik na beru miesiąc temu zaczeły się niższe temp i problemy z odpalaniem silnikiem trzęsło przez chwilę Sprawdzone świece sa ok Sterownik nie puszczał napięcia na świece sprawdzane miernikiem + cały czas błędy od 4 świec Wymieniony nowy sterownik beru napiecie na świecach się pojawiło błedy zgasły Stary sterownik poszedł na reklamację - reklamacja odrzucona sterownik niby sprawny prawie w tym samym momencie znów samochód zaczą nierówno palić i czyżby znów problem z napięciem ?? Ktoś maiłtaki przypadek ? Wiązki igiełki bezpieczniki też ... Trochę dziwna akcja ... Słyszałem też dużo negatywnych opini o tych sterownikach. że lecą bardzo często.
  13. podjedź do kogoś normalnego kto ogarnia i sprawdzcie STFT na kompie . Już Cię to nakieruje . A jak jest problem z wolnymi to na bank coś wyjdzie. albo za bogato albo za ubogo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.