Witam To mój pierwszy temat na forum dlatego witam serdecznie wszystkich. Po przeszukaniu polskich i zagranicznych for postanowiłem założyć nowy temat gdyż nadal nie udaje mi sie zdiagnozować problemu a problemem jest nie równa praca silnka n53b30a na wolnych obrotach oraz sporadyczne szarpniećia podczas przyspieszania. Auto posiadam dwa lata zrobiłem nim około 30 tys km i do tej pory nie było z nim problemu a aktualny przebieg to 125tyś km. A wiec do rzeczy: -Problem pojawił się po dość intensywnej przejażdżce (kilka minut przy czerwonym polu obrotomierza a w baku było nie wiele paliwa) po dotarciu na miejsce zauwarzyłem że zaczeło trzęść gałką zmiany biegów na początku temat olałem ale przy nastepnym odpaleniu silnik chodził nie równo. Wymieniłem wszystkie świece, cewki i dwa wtryski na 4 i 5 cylindrze gdyż korekcje wskazywały na ich uszkodzenie ale to nie pomogło... błędy jakie pojawiają sie w sterowniku to: (pojawiają sie już od dłuższego czasu, dłuższego niz niewówna praca na wolnych obrotach) 2AAF, 2B07, 2B06, 2AFB jednak wszystkie są sporadyczne i pojawiają sie po przejechaniu 20-30km, wskazują na uszkodzony czujnik nox ale czy to miało by wpływ na korekcje wtrysków? Na wolnych obrotach słychać lekkie strzały w wydech i końcówka jest bardziej obkopcona niż zwykle i tu moje pytanie... Czy ktos ma pomysł jak dalej diagnozować te (#$@!$!@$) auto? z gory dziekumę za pomoc, pozdrawiam.