Skocz do zawartości

jarek887

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 525i

Osiągnięcia jarek887

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Po sprawdzeniu kompresji: Cylinder 1: 12 Cylinder 2: 12 Cylinder 3: 12 Cylinder 4: 12 Cylinder 5: 12.1 Cylinder 6: 11.9 -Przy okazji pomiaru kompresji wszystkie świece z banku 1 czyli 1,2 i 3 cylinder były koloru kawy z mlekiem a z banku nr 2(4,5 i 6 cyl) smolisto czarne :shock: . -Czujnik nox wymieniony na inny uzywany i na razie błędy z nim zwiazane nie powracają- silnik jak by równiej pracuje. - Pojawia się za to błąd 29e1- "za bogata mieszanka...." a przy podglądzie live data sonda za katalizatorem w banku 2 ma zarową oporność jak na zdjęciu: https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/ed83a050c4ed70c7 I tu pytanie czy brak opornosci na sondzie za katem w banku drugim ma wpływ na obkopcenie świec w owym banku i nie równą pracę silnika na wolnych obrotach? W jaki sprsób sprawdzić prawidłową pracę sond?
  2. Dzieki wielkie Din76, wygląda na to że wszystko działa, mogę odczytać korekcje, wartości z noxa itp. A to że inpa jest teraz po niemiecku to dla mnie tylko na plus :cool2: . Jeszcze raz dzieki! Pozdrawiam
  3. Witam Posiadam kabel K+DCAN, po instalacji inpy niby wszystko działa, odczytuje błędy ale przy próbie podglądu np: korekcji wtrysków lub wartości czujnika nox wywala błąd: - "ApiResultAnalog: Error #134 API-0014: Result not found API job error or no such result! Continue script processing?" W pliku OBDsetup.exe niema żadnych błędów. Wersja Ediabas to V7.3.0 Auto to e91 z silnikiem n53b30a Jakieś pomysły jak sprawdzić co jest nie tak?
  4. od lewej to 5 i 4 cylinder https://www.fotosik.pl/zdjecie/fae78945807713e4
  5. Witam To mój pierwszy temat na forum dlatego witam serdecznie wszystkich. Po przeszukaniu polskich i zagranicznych for postanowiłem założyć nowy temat gdyż nadal nie udaje mi sie zdiagnozować problemu a problemem jest nie równa praca silnka n53b30a na wolnych obrotach oraz sporadyczne szarpniećia podczas przyspieszania. Auto posiadam dwa lata zrobiłem nim około 30 tys km i do tej pory nie było z nim problemu a aktualny przebieg to 125tyś km. A wiec do rzeczy: -Problem pojawił się po dość intensywnej przejażdżce (kilka minut przy czerwonym polu obrotomierza a w baku było nie wiele paliwa) po dotarciu na miejsce zauwarzyłem że zaczeło trzęść gałką zmiany biegów na początku temat olałem ale przy nastepnym odpaleniu silnik chodził nie równo. Wymieniłem wszystkie świece, cewki i dwa wtryski na 4 i 5 cylindrze gdyż korekcje wskazywały na ich uszkodzenie ale to nie pomogło... błędy jakie pojawiają sie w sterowniku to: (pojawiają sie już od dłuższego czasu, dłuższego niz niewówna praca na wolnych obrotach) 2AAF, 2B07, 2B06, 2AFB jednak wszystkie są sporadyczne i pojawiają sie po przejechaniu 20-30km, wskazują na uszkodzony czujnik nox ale czy to miało by wpływ na korekcje wtrysków? Na wolnych obrotach słychać lekkie strzały w wydech i końcówka jest bardziej obkopcona niż zwykle i tu moje pytanie... Czy ktos ma pomysł jak dalej diagnozować te (#$@!$!@$) auto? z gory dziekumę za pomoc, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.