Skocz do zawartości

Sh0vv

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65 745i 2003 / E36 318iS 1993 / VW Phaeton 3.2 2003

Osiągnięcia Sh0vv

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku ciśnienia oleju w silniku N62B44. Początkowo podejrzenie padło na czujnik ciśnienia oleju ale niestety po wkręceniu manometru w jego miejsce jest 0. Uszkodzenie manometru też nie wchodzi w grę ponieważ na odpalonym silniku i odpięciu manometru olej z wężyka zaczyna lecieć delikatnie dopiero po chwili i to bardzo delikatnie. Góra silnika została uszczelniona w trakcie poszukiwań problemu i zabrałem się za dół. Po zdjęciu miski olejowej nie zauważyłem wewnątrz żadnego brudu ( olej zmieniany systematycznie co 10tyś km ). Filtr oleju także nie zawierał syfu. Spoglądając na pompę rzucił się w oczy dość spory luz łańcucha napędzającego pompę. Filmik: https://drive.google.com/open?id=1dp6_4g3Z3F58Lkf0OuoF9NY9rp9VNBQE Pompa została rozebrana i nie wykazuje żadnych oznak zużycia ani nie posiada luzów. Zawory w pompie także czyste i w dobrym stanie. Nie mam już pomysłów co może powodować aż taki spadek ciśnienia że nawet wskazówka manometru nie drgnie. Może ktoś ma jakieś pomysły ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.