Skocz do zawartości

dermi

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia dermi

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dobra wytlumacze Wam raz a dobrze jak to działa, bo mam tą opcje fabrycznie w 6er. Silnik 3.0i 258 i automat Po wcisnieciu przycisku sport - twardszy uklad kierowniczy (na tyle, ze jak macie jakies luzy to na tym trybie nic nie bedziecie czuli :D) - miększy pedal gazu, bardzo wrazliwy na kazde dotkniecie - skrzynia trzyma kazdy bieg do okolo 3 tys obrotow mimo spokojnej jazdy - osiagi sa takie same jak przy kickdownie w normalnym trybie, ale gdy pedal pracuje ostrzej wydaje sie, ze samochod lepiej przyspiesza - gdy wrzucamy wsteczny kierownica robi sie znow miekka, a po wrzuceniu na drive z powrotem robi sie twarda - kazdy bieg wchodzi "wyczuwalnie", nie ma juz melex'a - nie ma zadnej roznicy w pracy zawieszenia, chyba ze ktos ma pneumatyke - dzwiek ten sam roznica miedzy sport a ds - na ds kierownica nadal jest mocno wspomagana, pedal nadal jest twardy i niezachęcający do mocnego wciskania, ale skrzynia kreci sie wyzej jak przy sporcie Ciekawostka - mozna wlaczyc sport i ds na raz, fajnie wyglada, ponizej moj filmik siema
  2. dermi

    BMW 630i

    Spod znaczna widac mocne rysy, a jak wiadomo klapa e63 jest z plastiku. Podejrzewam, ze pod spodem nie ma lakieru, dlatego jest ten znaczek. Ktos chcial dopasowac cos kojarzacego sie z bmw i dokleil to. Zerwe, zobacze co jest pod spodem, jak bedzie zle to nakleje cos innego chyba :P
  3. dermi

    BMW 630i

    Cześć :D Nie miałem przyjemności pojeżdzić V8, dlatego nie wypowiem się o spalaniu. Dla mnie spala 14,3 z kompa w miescie (100% samo miasto). W trasie, sama trasa bez miast, ciągłość jazdy po drogach wojewódzkich to ok. 9,5-10l. Wydaje mi się, że spalanie jest super, zwałszcza, że 525d w manualu w mieście paliła więcej (wychodziło mi 15.5 z kompa). Świeższe zdjęcia: Szkoda mi było tego auta na zimę, kupiłem sobie " daily " :D Straszne pudełko, ale nie szkoda go pobrudzić :mrgreen: Pozdrawiam
  4. Cześć, od jakiś 3 miesięcy jestem posiadaczem bmw e63 :mrgreen: Wcześniej miałem przez około 2 lata e61 w dieslu. O e63 marzyłem jeszcze za małolata, w końcu udało mi się zrealizować marzenie. Skromnie, bo tylko 3.0 258km, ale ten samochód w zupełności wystarczy (miasto trasa 60/40%) Poniżej galeria samochodu, przepraszam za jakość zdjęć, ale sa z ogłoszenia. Aura jest taka, że nie bardzo pozwala na zrobienie zdjęć, bo albo auto brudne, albo już wieczór i warunki oświetleniowe nie takie jak trzeba. Fotka wnętrza w ogóle z telefonu, także jakość dno :lol: Opcja wyposażenia spoko, panorama, bmw online, dynamic xenon, automat, ledy pod lusterkami, logic7, pakiet światło (ambient). Brakuje mi kubełków i headup display'a ale nie można mieć wszystkiego :oops: Z modów zrobione PL menu + mapy 2017 i światła dzienne (długie na 30%), składanie lusterek po zamknięciu z kluczyka. Plany: 19 na lato, te felgi mimo idealnego stanu tylko na zime. Szukam foteli kubełkowych ale z EU wersji nic nie ma. Zerwanie znaczka M z klapy, bo to jest jakas profanacja. Pozdrawiam
  5. Witam, zaraz mnie szlag jasny trafi. Swierkota, cwierkota, hałasuje dmuchawa. Dzwiek wydobywa sie z deski pod szyba, nie moge zlokalizowac gdzie. Gdy skrecam samochodem w lewo dzwiek sie nasila, gdy w prawo prawie cichnie. Prawdopodonie padaja lozyska dmuchawy jak w e60, ale w e60 jak mialem to silnik dmuchawy znajdowal sie za ozdobna listwa i tunelami od nawiewow, a w tej e63 dzwiek dochodzi gleboko z deski az pod szyba. Ktos wie jak wydobyc ten silnik, gdzie on sie znajduje? Tak sie nie da jezdzic, nawet logic 7 nie pomaga :lol: Moze to cos innego niz silnik? Jakies sugestie, pomoc? Pozdrawiam ps. przeszukałem neta i oczywiscie o e63 zadnych informacji, przeszukalem tez fora angielskie i niemieckie :P @edit udało mi sie ustalic, ze cały zespól automatycznej klimatyzacji jes taki sam jak e60 (zreszta e63 to 5tka w coupe, wiec wiele jest blizniaczych czesci) Pytanie brzmi, czy w ten sam sposob da sie dobrac do silnika dmuchawy, bo e60 to byl zabieg na popoludnie, a w tej to nie wiem. Wydaje mi sie ze bedzie gorzej, bo dzwiek dochodzi ze znacznie glebszych odchłani deski niz w e60, albo tak mi sie tylko wydaje (deska w e63 jest bardzo duza i dluga, w e60 bylo jej o wiele mniej, takze i sam zespul dmuchawy musi siedziec glebiej). Mam wciaz nadzieje, ze ktos z was mial z tym do czynienia i cos podpowie @edit 2 dobra, mozecie mi wierzyc albo nie, ale pomogl mi gosc z Brazylii/Wenezueli/Hiszpanii (na oko po jezyku). Przeszukałem cały internet i znalazlem jeden jedyny filmik z kawałkiem silnika dmuchawy i gosc wytlumaczyl mi, ze podobnie jak w e60 wystarczy rozebrac srodkowa czesc deski zeby sie dobrac do silnika. super wiadomosc :P
  6. Naprawdę sporo kasy masz rację. Też bym się grubo zastanawiał. Faktem jest, że e92 nie schodzą zbyt szybko. Może troche poczekaj a sprzedajacy coś obniży :P
  7. Witam, autko do weryfikacji. VIN już sobie rozkodowałem (sprzedający nie podał, ale odczytałem z wlepki z fotki). Rzekomo 105 tyś km przebiegu, odrazu wsadzam to między bajki, ale też na 300 nie wygląda. Dość tania, wporzątku wyposażona. Opis pobieżny, nic ciekawego. Jakieś uwagi? 400km do przejechania aby obejrzeć. Ewentualnie może komuś się nudzi w Ząbkach... :lol: http://allegro.pl/bmw-e92-i6999408489.html# ps. czytałem temat na forum z czerwca. moze ktos jeszcze ja ogladal, bo podniszczone wnetrze to akurat male piwo bo mam całe toffi to niej w sportach, a deskę też bym zmienił jakbym się zdecydował.
  8. @up dzięki za rozkodowanie VIN Nikt nie chce się wypowiedzieć? Mam do auta troche drogi i nie chcę jechać na marne. Jakaś opinia by się przydała. Ewentualnie jakby się komuś nudziło w białymstoku... :D
  9. Szczerze? Poszukaj czegoś innego albo poczekaj. Nic ciekawego, to auto nie ma żadnego wyposażenia - co za tym idzie trudniej później takie sprzedać. Nie mówię już o tym, że Tobie się bedzie lepiej jezdzilo autkiem lepiej wyposazonym
  10. Cześć. Jestem zainteresowany tym samochodem. Właściciel nie miał problemów, żeby podać VIN. Z tego co wie to: malowany przedni i tylny zderzak + błotnik tył (rzekomo jakaś parkingówka i odpryski). Auto ma po VIN sportową kierownicę, tutaj siedzi z Mpakietu - nie wiem czy mogły zostać zastosowane przez bmw zamiennie (?) Nie działa navi professional - włącza się tylko do logo bmw i stop. Jeden kluczyk - ma key less także dorobienie pewnie drogie? Coś więcej wam się rzuca w oczy? Cena wydaje się być niska, właściciel przez tel twierdzi, że autko w porządku. Z moich obserwacji: długo wisi ogłoszenie, zderzak przód źle spasowany (lewy przód), kierownica nie od niej, listwy ozdobne chyba też. Po wpisaniu VIN w popularne dekodery auto ma jedną zarejestrowaną historię wypadkową - zakładam, że to właśnie ta parkingówka o której mówi właściciel. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320d-e90-163km-automat-niezawodna-full-opcja-salon-pl-ID6zaQvZ.html
  11. Ale tragedia :D Przód spasowany (a raczej nie spasowany) strasznie. Środek totalnie z "dupy" :D Ogólnie wizualna mieszanka, ciekawe czy tak samo serwisowane :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.