Skocz do zawartości

energia04

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 523i 1999r
    +LPG

Osiągnięcia energia04

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Da się zakodować większość zegarów. Przy kupnie auta miałem wsadzony inny licznik, ponieważ poprzedni oryginalny miał wypalone pixele. Na chwilę obecną spotkałem się z zegarami na : - 2 wtyczki - 3 wtyczki - 3 wtyczki + elektronika na plecach zegarów Oczywiście licznik z manuala a ja auto w automacie. Wtedy tak jak piszecie nie działają światła cofania oraz nie wyświetla pozycji skrzyni na zegarach oraz aktualnego biegu po przełączeniu na S. Znajomy mechanik zakupił PaSofta więc zaczęliśmy zabawę. Przerzuciliśmy informacje z EWS do IKE (szczerze to wszystko intuicyjnie robiliśmy). Ustawiliśmy w IKE odpowiednią ilość cylindrów (zegary pochodziły z V8 4.4l) ale nie dało się zmienić VIN oraz przebieg a mam jakieś śmieszne 144k na IKE :) Udało się odzyskać światła cofania i były wyświetlane pozycje skrzyni - więc wnioskuje, że każde zegary są do manuala i automata - wystarczy tylko przekodować odpowiednio. - ale w dalszym ciągu chciałem doprowadzić to do porządku oraz od początku zakupu auta nie działa mi wskazanie poziomu paliwa (myślałem że pływak) ale po zmianie na drugi licznik wskaźnik ożył - więc problem ewidentnie z zegarami. Mam auto z września 1998 więc wydawało mi się, że powinienem mieć przedliftowe zegary a więc takie zakupiłem, po rozebraniu moich okazało się, że mam trzy wtyczki a w przedlifcie są dwie :o A więc pojechałem znowu wymienić na licznik z 3ma wtyczkami (z auta na 1 vanosie). Wrzuciłem do siebie i nie działa prędkościomierz i obrotomierz, da się natomiast zakodować VIN oraz przerzucić przebieg taki żeby się zgadzał. Oraz nie działa wyświetlacz od wskazań automatu. Wyświetla się 5 4 3 2 1 (przyciemnione) i nic poza tym, zero reakcji. Pytanie czy ów zegary są zepsute (chociaż gość który mi sprzedaje części mówi że sprawdził i wszystko działało) czy może też zegary mają problem z programowaniem? Wyczytałem że w sierpniu 1998 pojawił się lifting elektroniczny i coś tam się pozmieniało (pewnie rodzaj zegarów) - moje są z 2002 i nie mają na plecach dodatkowej elektroniki a te które zakupiłem są z 1997 z elektroniką i również dużym OBC. Rozumiem, że mam szukać zegarów które były po liftingu elektronicznym (od 08.1998). Pytanie czy w tych zegarach polift da się programować normalnie w PaSoft czy trzeba to dać komuś na stół ? Nie wiem czy trafiłem po prostu na zegary z takim modułem którego nie da się programować czy może każde zegary po tym lifcie elektronicznym będą trudne do programowania i będzie konieczne programować to na stole? Dodam, że licznika z auta nie posiadam. Pozdrawiam
  2. Wyłączyłem, dalej to samo :/
  3. Witajcie, Borykam się z problemem zdiagnozowania dziwnych odgłosów z mojego silnika - nikt nie może zdiagnozować co tam tak szura.. posłuchajcie : Stan oleju jest ok. Nie wiem czy to szorowanie (powolne) pojawiło się po czasie czy było już od kupna. Auto zakupiłem we wrześniu, od razu poszło na serwis w celu uszczelnienia silnika (góra) oraz podstawy pompy czy filtra, coś takiego :) Oczywiście szorowanie przyśpiesza wraz ze wzrostem obrotów i moim zdaniem wydobywa się gdzieś z okolic, które nagrałem.. tam najbardziej jest to słyszalne, od dołu gdy auto było na podnośniku też nie mogliśmy znaleźć co to szumi. Dla testów mechanik ściągnął paski aby wykluczyć osprzęt oraz rolki (jedna rolka była wymieniana bo z niej szumiało) Może ktoś z Was drodzy forumowicze, wie w czym jest problem? Pozdrawiam : )
  4. Witam, Gdzie polecacie regenerować sterownik abs?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.