Skocz do zawartości

trocky

Zarejestrowani
  • Postów

    243
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 lci 318i Efficient Dynamics 2010
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Osiągnięcia trocky

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. 1600 zł. Przód: tarcze i klocki ori bmw, tył zamienniki. Czujniki nie wiem dokładnie ale zamienników chyba nie robią? Do tego wymiana płynu hamulcowego.
  2. Że temat dotyczy dodatkowej pompy to oczywiste. Chciałem kolege pocieszyć, że nie trafił najgorzej z ceną :)
  3. Pisałem to chwilę temu w innym temacie. BMW wycofało ze sprzedaży praktycznie całą instalację do BT/USB dla e9x i f3x. Podobno był to najchętniej dokładany gadżet poza katalogiem konfiguracyjnym i to ucięli, bo tracili pieniądze. Miesiąc temu robił mi gościu poza aso BT/USB na używanych podzespołach z e61. Oryginału już nie kupi.
  4. Obczaj ile kosztuje elektryczna pompa wody w takim samym samochodzie w odmianie Efficient Dynamics i jaki jest koszt robocizny i kodowania, to poprawi ci się humor, że nie trafiłeś najgorzej :D Sam jeżdżę z elektryczną, tylko w benzynie. Niby fajna, bo bez paska, bez rolki. Na mrozie tłoczy wodę dopiero po kilku minutach od startu jak temp silnika skoczy, a nie jak w zwykłej od razu nawet na zimnym tłoczy, więc oszczędność na benzynie i żywotności niby jest. Odliczam już jednak dni jak klęknie i zaczynamy zabawę. :8) edit: Chociaż widzę teraz dopiero, że masz moc 163 KM. To jest ED w dieslu?
  5. Mam te mikrowachnięcia o 100 obrotów odkąd kupiłem samochód (ponad 2 lata temu) i jeżdżę z tym. Żadnych kontrolek, gongów, usterek mechanicznych. Wszystko w normie. One się pojawiają sporadycznie tak jak opisałeś. Wielu ludzi na forum pisało we wcześniejszych latach, że n43 po kilku latach tak ma. Olałem temat i jeżdżę już trzeci rok.
  6. To najsłynniejszy silnik w historii bmw, więc zachowaj szczególną czujność przy oglądaniu/słuchaniu.
  7. Właśnie zrobiłem BT i USB. Poszedłem drogą odmienną od 99% forum i pociągnąłem całą instalację przez samochód z bagażnika, a zostawiłem swoje oryginalne radio bmw profeszional. Banan na twarzy jest :)
  8. Taka ciekawostka. Jestem właśnie na etapie kompletowania gratów do dołożenia BT i USB do swojego samochodu w przyszłym tygodniu (egzemplarz bez iDrive'a, z radiem professional). Podobno nie kupi już oryginalnej wiązki instalacji, bowiem bmw zaprzestało produkcji instalacji do wszystkich serii "e" i "f" (w "g" BT i USB to już chyba standard). Z aso dowiedziałem się, że podobno BT i USB to jeden z najchętniej doposażanych elementów wyposażenia po zakupie samochodu w "f" i producent zły, że ludzie często odpuszczają to w konfiguratorze. Macher znalazł mi instalację używkę + używka mulfa2 do bagażnika. W przyszłym tygodniu będzie robione.
  9. 170.000 km. Zmienione świece, cewki, rozrząd, elektrozawór sterujący ciśnieniem oleju (koszt za całość 2.000 zł). Reszta śmiga od nowości.
  10. Manualna skrzynia biegów i brak xDriva mają wpływ chyba tylko taki, że wymiana rozrządu kosztuje kilka złotych taniej, niż w automacie z xDrivem. Mniej rzeczy do rozłączania/składania.
  11. F3x preLCI 320d w manualu, bez xDriva i ze słabszym wyposażeniem w przebiegu do 130.000 km można już kupić spokojnie do 50k zł. Na mobile.de wyjdzie +/- 11.000 euro.
  12. Potwierdzam, co do skrzyni. Wszystkie biegi wchodzą z takim delikatnym charakterystycznym dla bmw oporem, który trzeba przełamać, jednak na biegu nr 1 i nr 2 czuć to najmocniej. Wymiana oleju w skrzyni nie zaszkodzi. Koszt: niecałe 100 zł :) Za to kocham manuala.
  13. czy w silniku n43b20 170KM jest Valvetronic? Nie ma. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Valvetronic jest w starym n46. W nowszym n43 nie ma tego ustrojstwa.
  14. Olej i filtry odpuść sobie. Poniżej 1 tys wątpię, żeby to zrobili. Znajdź ogarnięty niezależny serwis bmw i zrobisz to za 600-700 zł. Mniej, więcej w każdym regionie Polski jest jakiś fajny macher od beemek. Co do akcji serwisowej na rozrząd w n43 to jesteś szczęściarzem. Większość ludzi w tym ja, musiała we własnym zakresie wymieniać za 900 zł. Wiadomo nie są to koszty n47 (3.000-3.500 zł) ale lepiej w kieszeni mieć 900 zł, niż ich nie mieć. Z akcji serwisowych załapałem się 2 lata temu na serwo hamulcowe. Podpytaj w aso jak wygląda to u Ciebie. Częsta przypadłość w n43, robiona w ramach akcji serwisowej. Aha: akcja serwisowa jest na koszt aso. Tylko ich pilnuj, żeby nie wkręcili Cię w naprawy poza akcją serwisową. Robisz na akcji rozrząd, a oni jeszcze Ci cykną klocki i tarcze :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.