Skocz do zawartości

E39patrykPSE

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 3.0D 2002

Osiągnięcia E39patrykPSE

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dobra wyrwę na dniach jakiegoś kumpla albo namówię kobietę :) do logów
  2. zaworek to Epman gdyż orginał 500 , nowe pompy magneti marelli. Na zaworku mam nie całe 4,5 bary, czujnik pokazuje 4,3 a podczas jazdy trzyma 4.1, raz mi się zdarzył skok do 3.7. W delphi na wykresie. Zrobię logi parametrów zestaw turbo (zadane,aktualne,i pomierzone) ciśnienie zadane , aktualne cr ciśnienie paliwa wstępne dodam ze pompy wymieniłem na początku sierpnia i powiem wam ze miałem te 4.0 spadki do 3.3 , auto teraz duzo lepiej idzieo do tych 150, takie agresywne na dotyk pedału
  3. Hej, od roku mam błąd 1260 delphi / 4704 - inpa Przeczytałem już cały Internet i straciłem worek kasy. Wymieniłem 2 pompy (bak,progówka) + zaworek , ciśnienie 4 bary trzyma przy max bucie chwilowy spadek 3.7 i rośnie. Wymieniona turbina,regeneracja wtrysków, wymieniony czujnik w kolektorze ssącym mierzący doładowanie. Błąd pojawia się nawet na postoju, jak przegazuje auto (pełne wciśniecie gazu) i wyskakuje przy 2800 obr + przy wciśnięciu gazu 80% nie pojawi się. Jakie potrzebuje logi aby zdiagnozować problem, nie uśmiecha mi się wywalać 1000zl na regulator pompy cr i czujnik na listwie cr a chyba tylko to mi zostało do sprawdzenia. Sterownik żąda 2250 doładowania otrzymuje na 3b 2350 i zbija do 2250 i trzyma. Ciśnienie na listwie cr 1340 Przepływka 1200+ Objawy: Brak ale mnie to itrytuje
  4. Witam,mam kilka pytan związku z tym ze wleci hybryda od TC Łódz chciałbym uderzyć w 250-260PS plus od razu program? 1.Intercooler dać od e60 3.0d albo większy bi-turbo? plug&play? 2.Wydech mam serię z katami - zależy mi na zachowaniu ciszy w kabinie co polecacie zrobić? 3.Czy idzie polepszyć oddech m57 gratami m57n (kolektor ssacy/wydechowy)? Mam urlop w wrzesniu i chce już graty kompletować i od razu za jednym strzałem zrobić :) Liczę na waszą wiedzę :)
  5. Wiec rozpórka staffa wygląda na solidną ale nie pomaga na bujanie kastą,ale coś się zmieniło na plus :) Okazało się u mnie ze gumy przedniego stabilizatora są padnietę plus taśmia izolacyjna na stabilatorze .... Ale dopiero się skapłem jak zakładałem stabilizatory r6 m pakietowe 25mm/15mm zamiast 23mm/13mm Powiem wam że super się wchodzi w zakręty,wychył bardzo się ograniczył. Amorki seryjne z sprężynami. Coś pomiędzy serią a sport amorami :) Komfort pozostał ,polecam :)
  6. Witam, szukałem w internecie coś na ten temat to najczęściej kończyło się na tym - chłopie wiesz ile to kosztuje. Wiec moje w 3.0d są całe do wymiany tarcze,zaciski i klocki - koszt na zimmermann sport i nowych zaciskach po regeneracji to koło 2000zł a jak kupie zaciski m5 i tarcze,klocki to wydam tylko więcej o koszt zakupu zacisku i zestawu naprawczego. Nie gadajmy o kasie co dokładnie potrzeba na przeszczep z m5? Tarcze, klocki, zaciski ?
  7. Wczoraj dojechała paczka od staffa z rozpórka i [BAD] wysłali do E34 ;/ Dam znać za kilka dni czy jest wyczuwalna różnica a jak nie to będę polował na stabilizatory m pakietowe :)
  8. a to skusze się na ten zabieg m pakietowy. Dla jasności łącznik zostają moje, czy inne?
  9. dojeżdżam do pracy autostrada i eską i latam 150-180. Czasem i 200 na tempomacie sie pogoni :) Oponki 245/40/18 zawias caly zrobiony ale w oryginalne. Po poznaniu nie warto obniżać. Na innym forum odpisali mi ze m pakietowe 25mm pasusje, rzeczywiście porównałem 3.0d z mpakietowym kształ jej niemal ten sam a jest grubszy. Koszt to około 200zł z wysyłkami przód i tyl i nowe łączniki 200zł. Myśle ze warto do tego rozpórka staffa. Zaraz wygooglam czy gdzies utwardzają springi albo czy od v8 pasują do r6?
  10. Witam jak wygląda wymiana stabilizatora 3.0d na v8 lub m5 (to chyba to samo)? Różnią się średnica i łącznikiem. Montaż kompletu jest plug and play? Według mnie przy oryginalnym zawiasie za mocno buja na boki, chcę to zniwelować przy zachowaniu komfortu. Mam zamiar jeszcze rozpórkę zamontować staffa. Najbardziej doskwiera mi przechył na ekspresówkach gdy leci się 180 i trzeba kogoś wyprzedzić awaryjnie albo ostrzejszy łuk pokonać a gumy mam porządne....
  11. A ja chce uzyskać odwrotną sytuacje Do automatu chcę założyć dyfer od manuala 2.35 zamiast mojego 2.81. Czy jak kupie z półosiami to jest plug&play? Automat się nie będzie gubił? Jeżdżę teraz do Holandii i chciałbym mniejsze obroty ma autobanie. Autko po lifcie i programie wiec chyba nie będzie miało za ciężko?
  12. Siemka mam takie pytanie chcę u siebie wymienić dyfer u mnie przy ASB montowali 2.81 czy plug&play pasuje z manuala 2.35,(z wersji 2,5 oraz 3.0d) wiem ze razem z pół ośkami musze kupić.Czy przy dłuższym przełożeniu moment będzie bardziej zabijał skrzynie czy mniej? Urodził mi się taki pomysl bo mam M57 na 240KM i 520NM oraz ASB tą wersje po lifcie 2002r wzmocnioną i duzo kręce km na trasach do 40km rocznie. Przydała by się dłuższa piątka :) a i jeszcze jedno czy wy tez tak macie w ASB że jak się rozpędzam powiedzmy od 0 lub rolki i w normalnym tępie jak człowiek to ciągnie mi bięgi około 2700-3300 a jak na prawdę się nie rozpędzam to przy 1900-2200. Nie idzie dynamicznie ruszyć i kręcić do 2500rpm. Czy może to trzeba skalibrować albo dać komuś ecu do przestrojenia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.