Skocz do zawartości

andxei

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Opole

Osiągnięcia andxei

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Kolegów Serdecznie, z uwagi na gwarancję BMW BPS zmuszony jestem wykonać wymianę oleju mojej X5 w ASO. Zostałem poinformowany przez przemiłą panią z ASO, że czeka mnie tzw. duży przegląd olejowy, a koszt to ok. 2,5 tys, po upuście :/ Byłby ktoś tak uczynny i dał znać jak wygląda faktyczny zakres robót i jaki jest koszt takiej usługi? Warto szukać coś taniej, ewentualnie poza ASO (ale co z gwarancją?) Miał ktoś taki przypadek?
  2. ..hmmm no tak, ale jezyka navi - Check Control dalej szwargoli :(
  3. Witam Wszystkich Serdecznie :) Czy może mi ktoś podpowiedzieć - jest możliwość zmiany języka w CHECK CONTROL? Ja właczę kluczyk w poz. 1 i trzymam prawy przycisk na tablicy zegarów wyskakuje mi "test 01, test 02 i tak do 21.." Ten sposób nie dział w e53? Kiepsko mi się "gada" z moją bunią po niemiecku :( pomoże ktoś? Jak ustawić angielski?
  4. Panowie, dziekuję za objaśnienie wszystkiego (w szczególności dla lunatic666 za pomoc z VINem i konkret info:) - zawsze dowiem się od Was jakiś fajnych nowych rzeczy o naszych Buniach :) Dzieki i pozdrawiam :)
  5. dziekuję :) podaję mail: andrzei77@op.pl - będę czekał :)
  6. Zawsze mi cos ciekawego podpowiecie :) Czyli jest mozliwe ze jest to wzmocnienie fabryczne.. a jak to się ma do późniejszych wersji tego silnika montowanych w e70? no i najwazniejsze jak wpływa to wzmocnienie na zywotność? Nie ma się czego bać? Proszę mi jeszcze pomóc - jak można sprawdzić VIN /WBAFB71090LV52586/?
  7. Witam Serdecznie. Noszę się z zamiarem zakupu e53 w dieslu i ostatnio natrafiłem na naprawdę fajny egzeplarz e53. Zaskoczyło mnie to że pojazd posiada silnik 3.0 diesel ale wg. sprzedającego silnik ma fabrycznie 235 PS (170 kW)? Jest mozliwe aby fabrycznie był montowany taki silnik w e53 z 2004/2005 rok? Dodam, ze samochod ten ma m-pakiet, moze to ma zwiazek? No i najwazniejsze, czy takie silnik brać? Dziekuje z gory za wszelkie podpowiedzi :)
  8. Witam Forumowiczów :) Noszę się z zamiarem kupna E53 w dieslu 3.0 / 2004-2005. Przejrzałem mnóstwo tematów i przyznam ze mam trochę mętlik, proszę o wszelkie informacje dotyczące skrzyni biegów.. Z tego co wyczytałem do diesli E53 poliftingowych montowano juz skrzynie ZF zamiast GM. Czy są to skrzynie 6HP26A? Opinie na temat tych skrzyń są podzielone-napewno są lepsze niż GM, jeden użytkownik pisze że ma E53 i 325tys km zrobione na takiej skrzynce bez usterek. To możliwe? Jak wygląda żywotnośc takich skrzyń? Napewno wskazanym jest wymiana oleju i filtórw tej skrzyni - średnio co 80/100tys? Z uwagi na koszta jednak może polecany byłby manual? Wiem, że tematów i dyskusji już było mnóstwo, ale w wątkach o skrzyniach ZF przewija się notorycznie E39 a wiadomo jednak ze E53 to trochę inna "waga".. Jak spisują się te skrzynie? jak z awaryjnością, żywotnością? będę wdzięczny za każdą informację.
  9. ??? co to znaczy? na szybko inny licznik? ..nie jarzę o co Ci chodzi - deska rozdzielcza nie była ruszana..
  10. hmmm.. dzięki za odp. Tylko widzisz do tej pory miałem termometr, tzn - pod licznikiem kilometrów wyświetlał mi temperaturę, którą mogłem przełaczać przyciskiem przy zegarach pomiędzy C a F! Nawet jak temp spadała poniżej 3 stopni to mi piskał i wyświetlacz tempertaury migał... normalnie jaja..
  11. Witam serdecznie. mam taki "drobny" problem z moją e46 320d, którą kupiłem niedawno.. mianowicie zaraz po zakuie nie można było ustawić zegarka - regulacja prawym przyciskiem przy zegarach nic nie dała, zawsze pokzaywała mi się temperatura.. niedawno z konieczności wyjałem aku do ładowania - po założeniu coś się "zresetowało" i teraz wyświetla mi zegarek, który ustawiłem bez problemu.. nie mogę natomiast znaleźć funkcji wyświetlania tempertury! żaden przecisk nie działa.. nie mam komputera (bez przycisku z dźwigience kierunkowskazów) - wskaźnik na desce pokazuje tylko czas/temperturę.. miał ktoś podobny problem?
  12. Nezza nie wiem jak Ci dziękować.. J :modlitwa: już szukam tej przejściówki, radio będę miał chyba w przyszłym tygodniu to myślę ze od razu fundnę sobie przejścióweczkę.. jeszcze raz dziękuję :mrgreen:
  13. Nezza, Bicker dzięki za info.. Nezza - rozumiem że cjhodzi o tą stronę http://www.klinikadzwieku.pl/? 400 zł? Nie wiesz czy zakładają jakiś kabel, przejściówkę? Słysząłem że jest jakiś kabel do alpiny, ale nie znam symbolu.. Nie można tego założyć samemu?
  14. hmmm.. chyba się wk*rwię i kupię Alpine ida X001 - ciekawi mnie tylko jak to "podpiąć" pod fabryczne starowanie z kierownicy.. wie ktoś, Panowie?
  15. nikt mi nie pomoże? Z tego co wyczytałem to rozumiem iż sam boardmonitor nie może pracować jako radio i odtwarzacz CD? Chcę narazie pominąć navi i inne bajery..Chciałbym mieć głównie "ciekawy" odwarzacz CD z radiem - najlepiej z MP3 ewent. AUX żeby można było "pokombinować" np. z odtwarzaczem MP3. A, no i pozostaje kwestia sterowania z kierownicy.. Nie moge się przekonać do "niefabrycznych" radioodtwarzaczy.. dziwnie wyglądają z maskownicą na desce.. chętnie bym założył board monitor a klimatronic przesunął niżej, nawet gdyby BM miał służyć narazie tylko jako radioodtwarzacz a później ew. go rozbudowywać.. nie ma takiej możliwości?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.