Skocz do zawartości

antekk

Zarejestrowani
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 M57D30 03'
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia antekk

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. antekk

    525d pompa w baku - wymiana

    Czujnik jest ten sam na filtrze. Na zapłonie progowa daje 30 sekund i przestaje :roll:
  2. antekk

    525d pompa w baku - wymiana

    Pompa się zużywa jak wszystko. Podgląd w INPA daje może jakieś odniesienie - nowa daje równo 0,99BAR u mnie. Ja wymieniłem ze strachu przy przebiegu 550K, ale tylko dlatego, że miałem przed sobą do zrobienia 5k km. Po wyciągnięciu i podaniu napięcia stara pracowała na ucho identycznie jak nowa VDO. Zatankuj tak żeby mieć ok. 20-25L paliwa i wejdź w ukryte menu na zegarach test nr.6 i zobacz poziom paliwa na zegarach. Jeśli pompa jest okej to będziesz miał w lewej komorze 0L a całość w prawej. Jeśli jest schaden to będziesz miał rozlane równo.
  3. Podaj numer przepływomierza jaki wkładasz. Sprawdź jaki masz wsad sterownika. Był przecież update sterownika przez nieudane przepływomierze przed liftem.
  4. antekk

    E39 aktywny tempomat

    http://www.febiac.be/documents_febiac/training_acc_fr.pdf LCM raczej IV Zmiany w DDE Radar Kable Zderzak pod ACC + osłona + mocowanie Osłona chłodnicy za radarem Najmłodsze DSC gdzie da się do kodować ACC Licznik z diodą Przycisk na kierownicy Każdy moduł musi mieć widoczną funkcję ACC Na koniec kalibracja całego systemu pewnie DISem
  5. antekk

    E39 aktywny tempomat

    Chłopaki, trochę napisałem to z przekąsem przecież. Tak samo, na Twojej fotce świeci kropka przy przebiegu :lol: Niemniej ta funkcja jest godna podziwu. Na angielskim forum BMW ktoś podliczył z numerami seryjnymi części wyszło ok. 6000 funtów.
  6. antekk

    E39 aktywny tempomat

    Mało tego, każdy ma w swoim aucie kawałek tej funkcji :lol:
  7. Koledze prawdopodobnie chodzi o klapę gaszącą, ale to też nie w M57 tylko w następnym M57TU. Oczywiście da się zaadaptować do e39 klapę z e60 i nie będzie już rzucać motorem przy gaszeniu.
  8. U mnie z kolei alarm potrafił się włączyć podczas jazdy, śmiesznie to wyglądało. Okazało się, że syrenę w tylnym nadkolu uj strzelił.
  9. Tak. Febi i Delphi. Oba w porządku, wartości oraz sprawność takie same jak w przypadku oryginału.
  10. Auto 99 pewnie soft też. Przepływomierz po lifcie wymaga aktualizacji DDE. Poza tym odłączenie przepływomierza niesie za sobą bardzo sporo zmiennych i wiele czujników przyjmuje określone wartości. Wyłączony EGR, ciśnienie w kolektorze, dawkowanie wtryskiwaczy, ciśnienie na listwie. Podłączenie przepływomierza a jeśli to nie wina sterownika i jego softu, zapewne wskazuje na któryś z tych problemów - trzeba szukać.
  11. antekk

    530d spalanie

    Korekty w Inpie to nie wszystko. Kup sobie strzykawki albo dedykowany zestaw i zrób test przelewowy.
  12. antekk

    E39 sedan worek na narty

    Tam jest sporo zdjęć i pod koniec widać dokładnie jak to jest zrobione. Jak masz składaną kanapę to nie masz blachy :) https://www.schmiedmann.com/en/bmw-E39/3730-new?product=72-60-9-405-802
  13. antekk

    E39 sedan worek na narty

    Na bimmerfest jest o tym kilka tematów. Generalnie największy problem będziesz miał od strony bagażnika żeby to ładnie wykończyć. Niemniej odpływ wody pod klapką zrobiłeś elegancko więc liczę i w tym temacie na relację :8) -> https://www.bimmerfest.com/threads/has-anyone-an-e39-diy-to-retrofit-the-ski-hole-from-trunk-to-rear-seat-cushion.431602/
  14. Nie posiada, jest tylko pompka.
  15. Ja mam takie buczenie z przetwornika jak zaślepie wężyk od EGR. Kiedyś jak mi się zagiął silikonowy przy samym przetworniku to też był taki sam dźwięk.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.