Skocz do zawartości

Sitar144

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sitar144

  • Urodziny 14.12.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 60 530 d 2004 r

Osiągnięcia Sitar144

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Sitar144

    E46 318 d nie odpala

    U mnie siedzi pompa wtryskowa VP44 i nie mam pompy progowej- czy w takim przypadku pompa wktóra jest w baku nie powinna dawać większego ciśnienia?
  2. Sitar144

    E46 318 d nie odpala

    Wszystko wygląda ok. Jakie ciśnienie powinna dawać pompka z baku do odpalenia - po przekreceniu zaplonu z weza przy filtrze paliwo leci bardzo powoli. Niestety nadal nie mogę się połączyć z autem
  3. Sitar144

    E46 318 d nie odpala

    Witam Pacjent E46 2002 r 318d- autko nie odpala nawet z plaka. Nie można się z nim podlączyć (inpa i delphi nie łączy się z autem), brak wejścia OBD pod maską. Miał ktoś może podobny przypadek? z góry dzięki za pomoc
  4. Podłącze się do tematu Miałem krzywo kierownicę błędy na szafie DSC i AFS (dwie lampki) uszkodzona była wiązka w prawym nadkolu-upalony kabel. Po wymianie nie mogę zrobić kalibracji, próbowałem też zdejmowania klemy i kręcenia raz w lewo i w prawo itp i kontrolki nadal są. Dobrałem się do czujnika kątu skrętu i są tam 2 blaszki z których odchodzi po kilka cienkich drucików które chodzą po ścieżkach. Na jednej blaszce włoski są zdarte aż do blaszki a w drugiej też są nieciekawe. Czy dokupię sam element z tymi blaszkami czy muszę kupować cały czujnik?Czy te blaszki mogą być przyczyną problemu z kalibracją?Błędy jakie mam w AFS to CE97-Botschaft , 614A -kąt pozycji silnika nie zainicjowany w DSC 5EC5 Przełącznik centralny w kolumnie kierowniczej, 5F62 signal Austausch AFS DSC unguelting D368-Can fehler
  5. Problem rozwiązany-rozrusznik był rozkręcony na tych długich szpilkach. Oddałem go do naprawy, wymienione szczotki i tuleje-koszt 100 zł . Nawet nie myślałem że rozrusznik może tak szybko kręcić. Przed naprawą wydawało mi się że rozrusznik kręci w miarę ok ale teraz kręci 100 razy szybciej i samochód odpala w 1sekundę... Polecam wszystki mającym problem z odpaleniem zregenerowanie rozrusznika-koszt znikomy.
  6. Problem rozwiązany-rozrusznik był rozkręcony na tych długich szpilkach. Oddałem go do naprawy, wymienione szczotki i tuleje-koszt 100 zł . Nawet nie myślałem że rozrusznik może tak szybko kręcić. Przed naprawą wydawało mi się że rozrusznik kręci w miarę ok ale teraz kręci 100 razy szybciej i samochód odpala w 1sekundę... Polecam wszystki mającym problem z odpaleniem zregenerowanie rozrusznika-koszt znikomy.
  7. Dzięki za odpowiedź.przyczyna słabego opalania wydaje się być banalna-dobralem się do rozrusznika i był rozkrecony na tych szpilkach. Oddałem go dziś do sprawdzenia. Rozrusznika prawdopodobnie miał zbyt małego kopa żeby bujnac silnik szybciej. Apropo wtrysku bujanie jest tylko na zimnym, korekta w inpie na zimnym t8 jest na Max w okienku. PO paru minutach po odpaleniu dziś korekta była 2.2-moze się Tak zmienić?
  8. Witam wszystkich Mam problem z odpaleniem auta-pali ciężko, tzn silnik musi przekręcić kilka razy, szarpnie i zapali. Po zapaleniu na zimnym trochę rzuca silnikiem ale po paru minutach wszystko się normuje. Ciśnienie pompy rail wg inpa jest takie jakiego oczekuje komputer, wpiąłem zegar za filtrem paliwa i po przekręceniu kluczyka 4,2 bar i po odpaleniu samochodu tyle samo. Pompka w baku zachowuje się dziwnie-chodzi ok minutę po przekręceniu zapłonu(wydaje dziwne odgłosy-"siorpie"przelewa itp") cały czas utrzymując na zegarze 4.2 bar a jak się już wyłączy zapłon to ciśnienie od razu spada do 0. Czy ciśnienie nie powinno zostać w układzie?Może jakiś zaworek przy pompie? Na kompie mam 2 błędy czujnik temperatury spalin DPF i spaloną świecę nr 2(może sterownik świec ale jak go sprawdzić?). Po odpaleniu auta na zimnym mam bardzo dużą korektę na 3 wtrysku ponad 5 ale jak się rozgrzeje to jest 1,8. Robiłem test przelewowy i wszystko ok. Może ktoś miałby jakieś porady co mógłbym jeszcze zrobić-sprawdzić lub jakie mogą być przyczyny słabego odpalania. W inpie sprawdzając parametry silnika wartości kilka sekund są ok a później wskakują jakieś dziwne i tak w kółko np ładowanie raz 14.3 a raz 1.45 ładowanie sprawdzane miernikiem i jest ok. link do filmiku. czy to normalne?
  9. Pre-supply pressure ciśnienie wstępne(czyli to co napompują pompki lub pompka w baku) które pokazuje np inpa w E39 530d -ale tam jest progówka(w e60 nie mam tej opcji) Rail pressure ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia Dużo czytałem na ten temat i jest kilka przyczyn: -Zapchany filtr jak najbardziej -regulator ciśnienia na pompie rail -czujnik ciśnienia na szynie rail -przelewające wtryskiwacze -zbyt niskie ciśnienie wstępne(czytałem że w common rail w moim przypadku pompka z baku powinna na pompować min 3,5 bar aby autko odpaliło bez problemu) Ja problemem się zajmę w sobotę bo nie mam teraz czasu.
  10. 4BDA-Ciśnienie wstępne, czyli z pompki w baku
  11. Wiązka składała się z 2 części w takim plastikowym peszlu i do tego owinięte izolacja.Jak odwinołem izolacje to miałem w ręku 2 wiązki. Dołożyłem do jednej swoją dobrą zaizolowałem, włożyłem w peszel i jest jak nowa
  12. Ciśnienie na szynie mam cisnienie w inpie ale nie mam wstępnego. Nie ma u mnie progówki i pewnie dlatego(jest tylko ta w baku)-sprawdzałem w schematach na realoem
  13. Dałem 100 zł ale w wiązce była obcięta kostka-ale mi chodziło tylko o gruby 4 pinowy kabel. Szukałem wszędzie i ciężko kupić-miał gość co sprzedaje maglownice
  14. kabe od samej kostki były w opłakanym stanie na odcinku 10 cm a dalej przewód jest ładnie za wulkanizowany i dodatkowo wokół przewodów dany jakiś ekran-wolałem się nie bawić w łatanie a że na alledrogo trafił się niedrogo kabel to kupiłem i wymieniłem
  15. Czy w inpie sprawdzę ciśnienie paliwa jakie daje pompka paliwa i pompa wysokiego ciśnienia w e60 530d 2004r? jeśli tak to prosiłbym o jakieś info co po kolei wcisnąć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.