Skocz do zawartości

sikoku78

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i Touring 1997r

Osiągnięcia sikoku78

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Odgrzewam kotleta. Wczoraj do M 57 w 525d E60 2003r wprowadziłem równe 9l oleju. Stan oleju na bagnecie - max. Stary olej zrzucony z miski z samochodem na 20 cm podjazdach, swobodny spływ oleju - ok 1,5 h. To już trzecia wymiana oleju w tym samochodzie - waruki i ilosci oleju zawsze takie same. Raczej nikt nigogo nie oszukał... Pozdrawiam Jaca
  2. Czyli zupełnie negatywnie nie jest... Tu M57 z automatem... Wiem, że GM... Przebieg raczej realny 320 tyś. Ponoć słabowity mechanizm, ale wóz w użytkowaniu byłby mało obciążającym... Może dałby radę... Piękny stan blacharski, wyposażeniem kusi jak szlag... Napiszcie coś jeszcze - bo do cholery z kim o tym porozmawiać? :) Jako permanentny fan motoryzacji, mechanik amator naprawy są moje - nie są problemem. Zarzekałem się, że diesel odpada, ale ten stan...
  3. Panowie. Proszę Was o poradę w kwestii E39 touring. Wóz ma być dla małżonki, która pojeździła prawie dwa lata takową z m52b20 i umiłowała ją bardzo...Niestety postępująca ruda nie pozwala mi dłużej związać się z tym egzemplarzem. Szukam od stycznia czegoś ładnego i napotkałem ofertę z ładnym, czystym nadwoziem, wyposażeniem bardzo obfitym i dieslem m57 pod maską... No i tu jest zagwozdka. Jak poradzi sobie taki silnik głównie w mieście? Jak w eksploatacji zimowej? Wiecznie niedogrzany...10 km do roboty, jakieś zakupy... Cholera... Słabo to widzę... Użytkuje, ktoś m57 w takiej specyfikacji? Dzięki za wskazówki, sugestie jakiekolwiek. Jaca
  4. Panowie. Mam materiał i czas - chciałem wykonać klucz do zablokowania koła pasowego pompy wody. Cel jasny - ułatwienie przy demontażu wiskozy. Posiada ktoś z Was wymiary tego klucza? Przykład z sieci: https://pl.aliexpress.com/item/Automotive-32mm-Fan-Clutch-Nut-Wrench-And-Water-Pump-Holder-Tool-For-BMW-E34-E39-E36/32697809087.html Dzięki piękne. Jaca
  5. Korek jest tylko... korkiem. Elektrody czujnika zintegrowane są ze zbiorniczkiem w którego gniazdo konektorowe wkładasz wtyczkę. Powinno być na niej 12v przy załączonym zapłonie? Po jej wypięciu tak jak pisałem - brak komunikatu.
  6. Dolałem płynu hamulcowego pod max, choć było go ok 1cm od tego znacznika - wszystko działa, kontrolki pogasły. Zobaczymy... Dziwi mnie tylko fakt, że wypięcie przewodu od czujnika poziomu z ów zbiorniczka nie zapala lampki ostrzegawczej na desce...
  7. Panowie. Czujniki wymienione kontrolki abs i dsc pogasły. Ale...Dziś małżonka wraca z pracy i czapa... Każdorazowe zadziałanie dsc wywala jego i abs-u błąd, który się utrzymuje. Dopiero po kilkunastu kilometrach oba zniknęły z deski . Ale ponowne sprowokowanie zadziałania systemu dsc powoduje wyrzucenie błędu - wyłączenie obu układów, który trwa i trwa bez autodiagnozy - bez przywrócenia do trybu właściwego, natychmiast po zadziałaniu systemu. Ki czort?
  8. Panowie. Zegary z jednym przyciskiem (kasowanie przebiegu dziennego). Brak wyświetlania symbolu samochodu i otwarciu drzwi, przepalonych żarówek. - na teście zegarów (2) - nie pojawia się. Z dostępnych funkcji mam tylko przebieg całkowity, dzienny z możliwością jego kasowania - dźwignia kierunkowskazów bez przycisku bocznego (funkcje dodatkowe). Nie sądziłem, że taka wersja liczników mogła istnieć - chyba jednak tak... No chyba, ze podświetlenie w/w symbolu nie działa - żarówka wymienna, czy wlutowana dioda? Proszę o wskazówkę. Dzięki.
  9. Dzięki Panowie - pojeździłem bez plastiku kolumny kierowniczej, zegary powiesiłem z boku - bez odpinania przewodów, radio na fotelu. Zmacane wszystko co dałem rady zmacać...Brzęczenie nie ustało - pojawia się przy ruszaniu, wyższych prędkościach obrotowych silnika, delikatnie słysze ję nawet podczas jazdy po nierównościach, umyślnie zrzucając na "luz" by wyeliminować wpływ drgan silnika.... Dźwięk przypomina luźną blaszkę montażową blachowkręta.... Muszę to znaleźć... Tylko już nie wiem co jeszcze rozebrać... Lokalizacja - wydaje się gdzieś u dołu kolumny kierownicy.
  10. Panowie. Czy jest to możliwe bez konsekwencji ?(błędy itp). W poszukiwaniu "świerszcza" muszę rozebrać zegary, a słychać go najlepiej podczas jazdy, ale też i samej pracy silnika. Dzięki. Jaca
  11. Panowie. Czynić staranie żeby je ocalić i próbować wymieniać same maty grzewcze? A może nowe wkłady z podgrzewaniem, ale nie fotochrom? Nie wiem, czy operacja wymiany samych mat grzewczych jest możliwa - jak odkleić je od plastikowej flanszy z jednej i powierzchni szkła - z drugiej strony? Może ktoś próbował, może jednak nie warto? Dzięki. Jaca
  12. Podłożyłem podkładkę gumowa nie zakrywając otworu upustowego - teraz szczelnie. Kojarzenie zamiennej chłodnicy "niskiej" marki z fabrycznym korkiem niezalecane...
  13. Panowie. Powiedzcie mi czy to normalne, że na zimnym wyłączonym silniku po ucisku węża ręką (:D ) słychać syczenie spod korka zb. wyrównawczego? Chyba nie - upust przy takim wzroście ciśnienia? Układ teraz chyba nie jest ciśnieniowy - możliwe ugotowanie? Korek oryginalny, chłodnica zamiennik. Dzięki.
  14. Odpowietrzone - procedura madseason, dziękuję. Po robocie - trzyma równe 90 stopni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.